Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

zeebra skrev (1 time siden):

Kom til å tenke på en spiller med navn Sergio Ramos når jeg så den.

Hvorfor? Siden begge er gode forsvarsspillere, eller har du noe mer i tankene?


vet ikke hvilke podcast osv dere lytter til, men jeg synes i alle fall at Manchester United weekly podcast er skoi. Link til den under. Pleier i tillegg å lytte til United we podcast, men der har de forskjellige gjester, og det er jo ikke alle man har like  mye sans for...

https://open.spotify.com/episode/0OnyJeosp012SMERqnb9J3?si=WKwOWrz3R96U9GMSSzXfLQ

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pressekonferanse med Solskjær og Romero før Alkmaar i morgen:

  • Matic er tilbake fra skaden og blir involvert i morgen
  • Pogba ikke klar, men blir det før året er omme. Jobber hardt på treningsfeltet
  • Dalot er tilbake i trening, men har et lite stykke igjen
  • Marcos Rojo kan være klar igjen neste uke
  • Bailly og Fosu-Mensah vil trene med laget igjen fra neste uke

Om det er plass til Pogba i laget når han kommer tilbake:
- “Let's get Paul fit first and back in form. Paul will plays loads of games. For me he is one of the best players in world. I am looking forward to having him back."

Svar på diverse spørsmål:
- “Results are the proof in the end. Inside we have always believed in what we are doing. It is going to be ups and downs but we are on the right track."

- "Of course I am bothered. I am not going to send these boys out and say 'I don't care if you win or lose'. Every game at Man Utd you have a chance prove to your team-mates, to me, to the supporters that you deserve to be part of this team for a long time."

- “Consistency is vital in football. If we want to win trophies this young team needs to learn how put performances in when they don't feel great. It doesn't happen that you feel great every time you walk onto the pitch.”

- “We have had some games this year where we have not been able to perform as well as we would like but that is a learning curve. The young boys will improve that as well in the next few years and hopefully the rest of the year. We are looking brighter now."

Om han møtte Sir Alex etter City-kampen:
“Sir Alex is a Man United man through and through and we beat our local rivals - for us it’s important to go onto the next one. I didn’t see him after the game and you can ask him next time you see him.”

Om Phil Jones som ikke har vært i de fire siste kamptroppene:
- "Phil's fit, training well, training hard and I'm sure he'll come back... Phil's fine."

Om rasismen:
- “We have spoken with the boys of course. They are the same as me. This isn't how it should be in football but what we can do is go out onto the pitch next time and prove we are all equal. It has been a tough couple of days for Jesse and Fred."

Sergio Romero:

 

-

Dere som er medlem av supporterklubben, LES DENNE artikkelen:
https://www.united.no/nyhetsarkiv/cultural-reboot-uttrykket-som-har-forvandlet-solskjaers-united/

Lang og velskrevet med mye innsideinfo om hva som skjer i klubben. Veldig mye interessant fra en anonym, troverdig kilde som United.no har i klubben. Bryan Robson bidrar også, i tillegg til Magnus Wolff-Eikrem, Erling Moe, Jamie Jackson fra The Guardian, samt flere andre som kjenner Solskjær-

Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar

4-0 mot Alkmaar og gruppevinnere. Svak førsteomgang, finfin andreomgang. Effektivt, og bra gjort å score så mange på et lag som ikke hadde sluppet inn mål på 6 kamper. Fine bytter, mange som fikk hvile.
 
Mata ble flyttet dypere etter pause som gjorde oss mye tettere og bedre på midtbanen. Pereira med mer frihet fremover, og litt mer plass til Matic. 
 
Greenwood som nettopp ble myndig med 6 mål hittil denne sesongen. Like mange som Martial denne sesongen, og flere mål enn Sanchez scoret for oss. I dag var det lett å se hvilket fantastisk talent han er! 
Endret av Snikpellik
  • Liker 1
Lenke til kommentar


– Alle står bak ham. Det er ikke en eneste spiller som vil ha ham ut. Alle elsker ham i klubben.

– Han har vært fantastisk for meg på et personlig nivå, forteller Pereira, iført joggedress med klubbemblemet på og en toalettmappe under armen.

– Alt jeg har nå, har jeg ham å takke for. Han har gitt meg spilletid og selvtillit. Jeg føler meg bedre og bedre for hver kamp jeg spiller.

Hvor viktig er Solskjær for de unge spillerne fra akademiet?
– Han er viktig. Han kjenner til alt som kommer opp gjennom akademiet, han kjenner klubben inn og ut. Det er enormt for de unge spillerne.

Så dere har bare ristet på hodet når dere har lest at han kunne få sparken?
– Jeg leser egentlig ikke mediene, for mediene snakker bare masse nonsens, svarer Pereira kontant.

-

 

Lenke til kommentar

Postet det to poster lenger opp, men ja enig, viktig intervju. Stor respekt for Lingard, og dette er nok en påminnelse om at fotballspillere er mennesker de også, og at ting utenfor banen kan ha alt å si. Penger og antall følgere på sosiale medier har derimot lite å si når det kommer til familie og personlige problemer. Jeg håper de som har hetset han og andre spillere nå tenker seg om to ganger.

Det virker som Solskjær er veldig dyktig på man-management, noe ingen av de andre vi har hatt siden Ferguson har vært. Å skape en enhet med samhold, krav og sterk indre justis er grunnlaget for ethvert godt fotballag og der er vi godt på vei. Sammenlignet med for nøyaktig et år siden er vi på et helt annet sted nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For all del: Stor respekt til Lingard, og jeg har full forståelse for at det ikke er noen lett situasjon å være i. All honnør til ham!

Men... at dette er en unnskyldning på hvorfor han har vært konsekvent ræva helt siden han etablerte seg på A-laget er, at best, sinnsykt søkt (jeg vet han ikke sier det, jeg sier det). Mannen har jo aldri hatt en eneste god sesong, han har hatt kanskje 3-4-5 gode kamper gjennom en hel sesong. Så poenget mitt er; uansett hva som skjer av bedring på hjemmefronten så hjelper det nok ikke United (egentlig). Han er en ganske middels fotballspiller, og det er lov det, alle kan ikke være verdens beste, men jeg har null tro på at han kommer til å ha en rolle i klubben de nærmeste årene. Tipper han er solgt innen tre år. Til typ West Ham.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...