Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye rykter om Allergi til United nå.

Det har det vært lenge, og han er en av de siste klubben trenger i situasjonen den er i nå.

 

Hvis styret skulle være såpass idioter at de kaster alle langtidsplanene i dass, sparker enda en manager åtte runder inn i sesongen midt i en skadekrise og deretter ansetter en defensivt orientert trener uten kjennskap internt i klubben nå, ja da er det bare å legge seg i fosterstilling en stund.

 

Skal Ole mot formodning bort allerede tror jeg det er en lignende type som må til, en som kjenner godt til akademiet og mekanismene i klubben. Spillerstallen forandrer seg ikke, den vil være full av unggutter ut sesongen. Og spillerne, som ifølge pressen og dem selv definitivt er på Solskjærs side vil tappes for energi av nok et managerbytte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal Ole mot formodning bort allerede tror jeg det er en lignende type som må til, en som kjenner godt til akademiet og mekanismene i klubben. Spillerstallen forandrer seg ikke, den vil være full av unggutter ut sesongen. Og spillerne, som ifølge pressen og dem selv definitivt er på Solskjærs side vil tappes for energi av nok et managerbytte.

Enig. 

 

Å erstatte Solskjær med noe helt annet er galskap.

 

Nå kjenner ikke jeg Allegri godt nok som trener, da. Men han gikk vel bort fra den innbakte 3-5-2 og over til 4-3-3 da han tok over Juventus? En av de store trenernavnene i Europa som jeg vet minst om. 

Endret av Amoralsk
Lenke til kommentar

Gode nyheter. Det kan hende vi har en spiss tilgjengelig til Liverpool-kampen. Vært ute veldig lenge, så det er vel for mye å håpe på at ha skal være i samme knallform som i de par første kampene. 

 

Denne unnskyldningen har jeg aldri forstått meg på. Martial har ikke vært så lengte ute, det er vel snakk om seks uker? Dersom han er spilleklar, så er det fordi han er klar og forventet å gjøre en top notch jobb for laget. Ergo - er han på banen så bør det forventes at han leverer.

 

Hvis han bare er 60% så kan han få sitte på tribunen. Da kan vi like godt sette Phil Jones på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...