Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Var ikke det jeg sa. Vil absolutt ikke tippe hus på 3 poeng på Old Trafford. Uavhengig av Uniteds form. Liverpool sleit mot United med tre(fire?) Skader i 1.omg sist. Var ikke mye "verre" united lag da enn nå og nærmest likedan Liverpoollag.

 

Handler ikke om jinxing. Sett det utallige ganger at form ikke har allverdens å si i disse oppgjørene. Derfor kan man ikke regne med walk-over

Liverpool kommer til å vinne denne kampen med minst to mål, og det er ikke jinx, det er rett og slett fordi United er på omtrent samme nivå som Brighton og Newcastle (nei dem var visst bedre enn oss). Vi har ligaens dårligste trener og nøkkelspillere som har gitt opp alt. Dette er Chelsea 15/16 om igjen, om vi er heldige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ole har tilsynelatende ikke mistet garderoben, men DDGs intervju viser jo at de ikke helt har kontroll på hvordan de skal skape sjanser. Litt merkelig hvor mye spillere som Mata og Matic har forfalt de siste årene. 

 

Ellers har jeg fortsatt tro på prosjektet med både Martial og Rashford. Rashford trenger nok noen år på å nå toppen, men samtidig så ligger han vel fortsatt godt foran skjema til flere store spillere i forhold til både antall kamper og scoringer i PL. Han ligger fortsatt foran Raheem Sterling sitt skjema, og jeg ville fortsatt jeg valgt hatt en 21 år Rashford over en 21 år gammel Raheem (nå har Sterling tatt flere steg i City under Pep).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Ole har tilsynelatende ikke mistet garderoben, men DDGs intervju viser jo at de ikke helt har kontroll på hvordan de skal skape sjanser. Litt merkelig hvor mye spillere som Mata og Matic har forfalt de siste årene. 

 

Ellers har jeg fortsatt tro på prosjektet med både Martial og Rashford. Rashford trenger nok noen år på å nå toppen, men samtidig så ligger han vel fortsatt godt foran skjema til flere store spillere i forhold til både antall kamper og scoringer i PL. Han ligger fortsatt foran Raheem Sterling sitt skjema, og jeg ville fortsatt jeg valgt hatt en 21 år Rashford over en 21 år gammel Raheem (nå har Sterling tatt flere steg i City under Pep).

Sterling har også verdensklasse spillere rundt seg, det har garantert en effekt.

Lenke til kommentar

Ellers har jeg fortsatt tro på prosjektet med både Martial og Rashford. Rashford trenger nok noen år på å nå toppen, men samtidig så ligger han vel fortsatt godt foran skjema til flere store spillere i forhold til både antall kamper og scoringer i PL. Han ligger fortsatt foran Raheem Sterling sitt skjema, og jeg ville fortsatt jeg valgt hatt en 21 år Rashford over en 21 år gammel Raheem (nå har Sterling tatt flere steg i City under Pep).

 

Usikker på om Rashford blir like god som Sterling, det er en vei å gå dit!

 

Men det er absolutt ikke umulig, vi vet at Rashford har massevis av talent og kvalitet - og som du sier så ligger han jo foran skjema. 

 

Han er bare 21 år, og mange (de fleste) unge spillere trenger god tid på å blomstre. Akkurat nå har han jo spilt ute av posisjon på topp på grunn av alle skadene, som ikke er ideelt for han. Skal man sammenligne med Sterling trenger vi ikke å gå så mange sesongene tilbake før alle snakket om at han manglet sluttprodukt og aldri klarte å score mål/sette sjansene sine. Ganske likt som med Rashford nå for tiden.

 

Kan nevne noen eksempler på spillere som ikke scoret leverte scoringer og gode kamper regelmessig i en alder av 21: Mané, Lewandowski, Hazard, Kane, Sterling, Salah, Bale og Griezmann. 

 

For å nevne noen. 

Lenke til kommentar

For de litt eldre, så kommer jeg nesten bare på Rooney, Owen og Fowler i PL som blomstret raskere enn Rashford. 

Hadde Rashford spilt i Arsenal eller Liverpool, så hadde vi vært superhappy om vi fikk signert ham for under £60M. Engelsk landslagsspiller på 22 år med over 100 kamper i PL, snart 40 kamper for landslaget. 

 

Klart Rashford må levere for å unngå å bli en ny Welbeck, men jeg håper og tror han blir langt bedre.

Lenke til kommentar

Ole har tilsynelatende ikke mistet garderoben, men DDGs intervju viser jo at de ikke helt har kontroll på hvordan de skal skape sjanser. Litt merkelig hvor mye spillere som Mata og Matic har forfalt de siste årene. 

 

De er gamle nå. Jeg syns det var "overraskende enkelt" å hente de fra Chelsea, vi kjøpte de da de begge var over the hill

Lenke til kommentar

Var ikke det jeg sa. Vil absolutt ikke tippe hus på 3 poeng på Old Trafford. Uavhengig av Uniteds form. Liverpool sleit mot United med tre(fire?) Skader i 1.omg sist. Var ikke mye "verre" united lag da enn nå og nærmest likedan Liverpoollag.

 

Handler ikke om jinxing. Sett det utallige ganger at form ikke har allverdens å si i disse oppgjørene. Derfor kan man ikke regne med walk-over

 

Form :laugh:  Form er 5-6 kamper ikke konstant.

Lenke til kommentar

United får da spillere tilbake de også.

Får vi Martial og Shaw tilbake har de vært ute i over en måned. Pogba og. Wan-Bissaka ute i mange kamper. Liverpool har ikke hatt i nærheten av de samme skadeproblemene.

 

Hvis De Gea ikke kan spille neste kamp har alle i førsteelleveren unntatt Maguire og McTominay vært ute med skade i minst én kamp. I noen av kampene har 5-6 mann manglet. Nytter ikke å få satt noe spill når alt må endres hver kamp.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...