Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Paul Pogba: ‘It could be a good time to have a new challenge’

 

“Like you said, there is a lot of talking and a lot of thinking as well,” Pogba, 26, said. “For me I have been for three years in Manchester and have been doing great; some good moments and some bad moments, like everybody. Like everywhere else.
 

“After this season and everything that happened this season, with my season being my best season as well ... I think for me it could be a good time to have a new challenge somewhere else. I am thinking of this: to have a new challenge somewhere else.”

 

https://www.theguardian.com/football/2019/jun/16/paul-pogba-manchester-united-new-challenge-good-time-transfer-real-madrid-juventus

 

Da er det bare å akseptere at krisen i klubben vokser ytterligere. Pogba sier rett ut at han kan tenke seg å spille et annet sted. I stedet for å bygge laget rundt vår beste spiller, må vi nå erstatte han. Det positive er at om han selges, så blir det en enorm overgangssum.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Jeg kan jo forstå ham også. En av de beste midtbanespillerne i sin generasjon, så må han være i en klubb som ikke har ambisjoner om å vinne en dritt, fordi "vi tjener jo penger da". Pogba fortjener en klubb som ønsker å vinne og som bygger en stall som er top-class. Se på hva Real gjør nå etter en skuffende sesong. De sikrer seg signaturer! Og det ser Pogba og han er jo sikkert i jevnlig kontakt med Zidane som forteller om sine visjoner for Pogba. United sitter med lua i handa. Og jeg er livredd for dette vinduet her er det siste vinduet der Woodward endelig setter spikern i kista

Lenke til kommentar

Da må United handle for 3-4 mrd dette vinduet. Og sålangt så ser jeg rykter som bare er småtterier og lite med skikkelig hold i. Skal det blir noe neste sesong, om Lukaku OG Pogba forsvinner, så *MÅ* United rett og slett gjøre storeslem på markedet. For hvis ikke er vi garantert utenfor 4. neste sesong, for dagens stall er direkte dårlig om vi skal se i mot de andre topp lagene. Forferdelig. Ræva

Jeg kan fortsatt ikke fatte og begripe at United forlenga med Smalling sist sesong. For meg er det selve symbolet på hvor små ambisjoner vi har. Alt er liksom "godt nok"

Lenke til kommentar

Helt utrolig at Manchester United lar han snakke slik, som får to store konsekvenser: Færre vil til United, og prisen på de som er villige går opp siden United blir desperate etter midtbanespiller. Sannsynligvis nekter klubben å la Pogba dra, så da må han ordne opp i det selv via media.

Endret av kim_InnleggNO
Lenke til kommentar

Uenig. Når Lukaku sier han vil gå, så greit nok - men når Pogba også offentlig sier at han ønsker seg vekk, da er det lov å bli stresset nå med en eneste gang. For da har ikke United mer enn tid av veien
 

kun dere av "toppklubbene" som har handlet så langt. Vært åpent knapt en uke, slapp litt av.

 

Det er ikke akkurat som at én spiller trengs. Du ser jo hvordan denne stallen er komponert, du ser jo at problemene stikker dypt, vi snakker om en stall som omtrent må halveres og gjenoppbygges (ikke i ett vindu og ikke bare i transfers). Da må man være mer *på* om man skal få utrettet noe, for om vi sover i timer (igjen) så renser RM, City, Chelsea, Juve, Barca, Bayern og PSG for alt som er av spennende spillere og vi sitter igjen med én eller to signeringer som vi betalte altfor dyrt for

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Glemte at Chelsea er utenfor ja. Men uansett, jeg sier ikke på noen som helst måte at United skal "handle for å handle", men jeg etterlyser en viss aggressivitet i markedet nå, for denne gangen så trengs det virkelig. Grunnen er fordi United har vært svært passive på dette, og latt Woodward styre showet når det kommer til å hente signeringer. Nå som Lukaku og Pogba forsvinner, så er det på tide med skjerpings på Carrington. For hvem er det som skal signeres om de går? For er det noe United ikke har råd til, så er det ytterlige svekkelser i en allerede svært tragisk stall

Lenke til kommentar

Problemet er at vi kanskje kommer til å miste spillere som Pogba og Lukaku og derfor må ha erstattere av de i tillegg til de posisjonene vi i utgangspunktet bør forsterke mest i sommer (HB, MS, HM, SM). Skulle også hatt en skikkelig overhaling i klubben og da burde de ha startet tidligst mulig, samt at det er mye daukjøtt som jeg har gitt opp for lengst (Jones, Rojo, Mata, Smalling, Matic, Young, Sanchez..) som burde helt klart vært erstattet med mer talentfulle spillere eller noen i egne rekker som tar steget opp? At de her antageligvis blir med videre er en vits. Mata er en likanes spiller å ha i garderoben, men for varierende i prestasjonene og drar på årene

 

Om jeg tør å tippe en 11er neste sesong:

 

DDG

Wan Bissaka-Maguire-Lindeløf-Shaw

McTominay-Rabiot-B. Fernandes

Bale(lån)-Rashford-James

 

Benk: Romero, Longstaff, Martial, Smalling, Dalot, Fred, Matic, Lingard, Greenwood, Mata

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...