Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Flott dikt ja. Har du et på lager også Jotun?

 

 

 

Han forrige Reddit-fyren du linka til viste seg å være bare vas, han fikk et emosjonelt utbrudd på Twitter og er nå suspendert der etter at han ble avslørt :p

 

Merker at jeg er veldig skeptisk til dette også, og vil ikke få noe håp om De Ligt før jeg ser noen troverdige United- eller Ajax-journalister melde om hva som skjer. 

 

Samtidig står det nok mellom Barcelona eller United for han, virker det som. Kanskje City også, men det er ikke sikkert de er interessert. Jeg tror han selv er mest lysten på Barcelona, naturlig nok.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han forrige Reddit-fyren du linka til viste seg å være bare vas, han fikk et emosjonelt utbrudd på Twitter og er nå suspendert der etter at han ble avslørt :p

Mente du https://twitter.com/u_xisimon ? Han er ikke suspendert på twitter, han valgte å slutte på reddit fordi folk hele tiden maste og "gjorde narr" av ham. Om det han har skrevet er sant eller ikke vet ingen, men han har vel strengt tatt ikke sagt noe spesielt kontroversielt?

 

Og hva gjelder disse nye lenkene må man bare ta det som er med en klype salt. Jeg vet ikke hvor legitime disse kildene er, men det ville ikke vært første gangen at United klarte å hente "stjerner" selv uten CL.

Lenke til kommentar

Han er tilbake igjen, ja! Ser at "utbruddene" er slettet derfra nå. Kontoen ble suspendert etter det. Nei, det han har kommet med har stort sett vært gjentagelser av det medier har meldt rett før han. Virker lite troverdig når han tok seg nær av absolutt alle kommentarene han fikk, tenker jeg. 

 

Uansett er det ikke så mye grunn til å tro på disse før de kommer med noe før andre som viser seg å bli korrekt. Inntil da er journalistene som vi vet har kilder innad i klubbene mer interessante å følge med på :)

 

Jeg tror også United fint kan hente store spillere selv uten CL, sånn vi har gjort tidligere. Så lenge de tror på prosjektet, på Solskjær og vi beholder spillere som Pogba og De Gea er det gode muligheter. 

Lenke til kommentar

Langt intervju med LvG og hva han tenker om United. Veldig interessant:

 

https://www.united.no/nyhetsarkiv/united-har-ikke-organisasjonen-som-skal-til-for-a-fa-de-beste-spillerne/

 

Hele her, hos Guardian:

 

https://www.theguardian.com/football/2019/jun/03/louis-van-gaal-manchester-united--interview-buy-players-rooney-tactics-solskjaer?CMP=share_btn_tw

 

Slenger på mer halvdepressive tall også, for å krydre posten litt. Antall spillere som fortsatt er i klubben siden 2015:

 

United - 21

Arsenal - 12

Chelsea - 19

City - 12

Liverpool - 15

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Daniel James bekreftet av klubben på Facebook. Hvilken rolle er han tiltenkt? En for fremtiden, eller skal han kjempe om å få starte?

 

Det er snakk om at "hvis han gidder" og viser snev av interesse i fotball, så er han i 11ern. Det skal ikke mer til i den stallen der akkurat nå 

 

EDIT: Ja, det er på spissen, men likevel. Jeg fortsatt såret etter hvordan de spillerne kastet bort muligheten for 4. plass en hel haug av ganger  :hm:

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Daniel James bekreftet av klubben på Facebook. Hvilken rolle er han tiltenkt? En for fremtiden, eller skal han kjempe om å få starte?

En for fremtiden, han er jo ung og har bare én sesong bak seg på Championship-nivå og noen landskamper for Wales. Men igjen skal det mye til å være dårligere enn det Martial og Sanchez har vist. Har spilt mest på venstresiden, men kan spille høyrekant også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...