Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Angående Lingard-greia, så har jeg lest at flere medsupportere er lei av at fyren driver med andre ting enn fotball.. men at han ikke har viljen til å trene nok? Det sliter jeg litt med å tro på, men tiden vil vise.

Jeg var kanskje upresis, de er misfornøyd med sluttproduktet hans. De er ikke misfornøyde med viljen hans til å trene.

Lenke til kommentar

Jeg liker Lingard, og vil gjerne ha han i klubben fremover. Gir alt på banen og er fra Manchester. Han er ikke god nok til å forsvare en plass i en startellever akkurat nå, i alle fall ikke i posisjonen han spiller. Kanskje kan han omskoleres litt, for å kunne bidra med andre ting enn mål og assists. Hvis man sammenligner med for eksempel Sterling, så har han flere målpoeng denne sesongen enn Lingard har i hele karrieren. 

Lenke til kommentar

Jeg tror ærlig talt de kommer til å slite fælt i overgangsmarkedet og ser på det som et større problem enn at de blir nr 6 med en svak avslutning på sesongen. Solskjær må nok dra en Churchill ovenfor nye spillere - "jeg kan ikke love annet enn blod, svette og tårer" og "This is not the end, It's not even the beginning of the end, But it's perhaps the end of the beginning"......

Lenke til kommentar

Fyfaen så godt å bli ferdig med dette miget av en PL-sesong, skandale fra ende til annen. Kampen i dag var bra på den måten at man kan se hvor motivasjonen til spillerne ligger. Egentlig ingen vits i å hamre løs på enkeltspillere her, men jeg kan si såpass at en gardin kommer til å gå ned hos meg hvis jeg ser Ashley Young spille første seriekamp i august. Definisjonen av gratispassasjer.

 

Uniteds kullsvarte sesong krones jo med at Luke Shaw, middelmådighet i beste fall, blir årets spiller i klubben. Må ha vært en sentimental greie etter alle skadeproblemene hans, for han kan ikke engang være topp 3 valg på venstreback for Southgate.

 

Legger ingen skyld på Solskjær, han tenker som meg (unge PL-spillere inn, dette vil ta mer enn ett år osv). Så får vi se med tiden om han er rette mannen for det prosjektet her. Må være vanskelig å trene et lag der 90% av spillerne er idioter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Sanchez på Instagram:

 

"It was a very tough season... the fans are the ones who deserve an apology as they always support you no matter what happens. Personally, I didn’t perform as much as I was expecting because of unpredictable injuries. Press and people were speculating of things that were not even true. I was always a professional in all aspects. I apologise to the fans for not be able to achieve our goals, nevertheless we are Manchester United! Players and staff are questioning if we were doing the right thing and if we were giving our best for this football shirt ... I'm certain that Manchester United one day will return to be the club, as it was in the old days with Mr. Alex Ferguson"

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Orker ikke tenke for mye på kampen i dag. Men hva synes vi om Greenwood? Han er vår yngste debutant i Premier League noensinne, og vår bestemann i dag. Eneste gode egentlig. Han hadde 7 skudd, 4 av de på mål og 3 nøkkelpasninger. Han burde vel ha scoret for noen av sjansene var store, men kan vel ikke klandres. 

 

Ellers, her er noe av det som ble sagt etter kampen:

 

Solskjær:

– Jobben starter allerede nå. Alle har fri denne sommeren, men vi må returnere med en annerledes mentalitet og annerledes holdninger.

 

– Det handler om dynamikk. Det er ikke noe sjokk (formsvikten), fotball handler om marginer, selvtillit eller mangel på selvtillit, vaner, evnen til å komme inn på trening hver dag og levere godt nok, men vi klarte ikke å holde det gående lenge nok med det laget som vant kamper.

 

– Dette viser hva vi må jobbe med. Vi har en stor jobb foran oss. Vi var ikke gode nok på slutten av sesongen, og vi vet at det er en lang og hard vei for å komme tilbake dit vi vil.
 

– Nå må vi få samlet troppene slik at vi 1. juli starter med en tropp som vil gi alt. Vi har en del ting å rette på, filosofi, system og å få troppen i form. Vi har jo møtt veggen. Det var mange kamper under pari og det var mange grunner til det.

 

– Nå må vi sørge for at de som er her skal være et lag som kjemper for bedre prestasjoner og tabellposisjoner.

– Vi har vært svake. Vi møtte veggen. Vi har en del gode spillere som mot slutten av sesongen gikk tomme, både fysisk og mentalt. Vi får sette en strek over sesongen nå og se fremover.

– Vi har sviktet i de to siste kampene. Vi skulle vunnet mot to lag som har rykket ned, men dette ble nok enda en realitetssjekk for alle her.

– Jeg har hatt en masse samtaler om gjenoppbygging av klubben (med Woodward og ledelsen). De har vært ærlige, og vi vet hvor vi står. Denne sesongavslutningen har bare gjort det enda tydeligere. De vet at dette handler om en gjenoppbygging.

 

Lingard:

– Det er skuffende. Jeg mangler ord, men vi må se fremover, og vi gleder oss til den neste sesongen.

 

– Det er hardt for fansen, men det er vanskelig for alle. Spillere, manager og de ansatte. En sesong som dette tar mye fokus. Vi må bruke mye tid i oppkjøringen. 

 

– Vi må være klare, vi må være på tærne. Manageren har sine planer som vi prøver å innrette oss etter, og det blir bra med en sesongoppkjøring nå. 

 

– Mason var god. Han var ikke redd for oppgaven og han produserte flere skudd. Han har selvtillit og var levende i begge omganger. Han er en tilbakelent gutt, men han har det som trengs.

– Nå må en forandring skje. Vi må bli klare for oppkjøringen, gjennomføre den og være påskrudd helt fra start av neste sesong.  

Lenke til kommentar

Sanchez på Instagram:

 

"It was a very tough season... the fans are the ones who deserve an apology as they always support you no matter what happens. Personally, I didn’t perform as much as I was expecting because of unpredictable injuries. Press and people were speculating of things that were not even true. I was always a professional in all aspects. I apologise to the fans for not be able to achieve our goals, nevertheless we are Manchester United! Players and staff are questioning if we were doing the right thing and if we were giving our best for this football shirt ... I'm certain that Manchester United one day will return to be the club, as it was in the old days with Mr. Alex Ferguson"

= takk for ufortjent lønning på 500 k pound i uken...(like mye som Messi)

Lenke til kommentar

Sanchez tjener ikke 500k i uka. Det er 391k ifølge Football Leaks. Fortsatt sykt, men altså ikke 500k.

 

tweet

 

Det der er så jævlig flaut. Voksne mannfolk. Så en annen video der det kommer enda verre ting. Pogba blir på mange måter en scapegoat, men han er fortsatt vår soleklart beste spiller. Folk forventer at han skal være alt på en gang. Hjelper lite når ingen rundt han funker. 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...