Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet veldig lite jeg også. Eneste jeg fant var:

* Oktober 2012 så fikk han rolle som trener for reservelaget

* Han er involvert i Salford City F.C (eier 10%)

* Fungerte som Gigg' assistent når han var midlertidig manager for oss

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og da var Rooney ute i to måneder, kommer vel til å bruke et halvt år til å spille seg tilbake i form når han er tilbake igjen.

Akkurat dette scenarioet alle fryktet da LvG kvitta seg med spiss etter spiss i sommer, uten å hente inn ordentlige erstattere. Genious. 7 plassen ligger og venter på oss i Mai. 

Skrevet

Langt ifra de verste nyhetene man kan få dette. Rooney har vært ok etter jul, men spiller enda helt elendig til tider. Nå spiller vi i det minste en av de verste. 

Skrevet

Gjør det noe? Vi vinner ikke noe denne sesongen uansett og ledelsen har totalt floppen når det kommer til stallen. De har en enorm innvirking på hvorfor vi ligger der vi ligger siden vi ikke har noen alternativer. 

Skrevet

Om det beste talentet klubben har hatt i en årrekke blir skadet så gjør det jo selvsagt noe, hvis det var det du mente.

Joda, skal ikke se bort i fra at vi på et mirakuløst vis flakser oss til seier i FA Cupen og kontrakten til LvG blir forlenget. 

Skrevet

Joda, enig i at en skade på Martial ville vært synd. Det hørtes kanskje ut som at jeg ikke bryr meg om det heller, for det gjør jeg. Det ville vært negativt for hans utvikling! 

Har ikke stor tro på det, så holder ikke pusten her hjemme. 

Skrevet

Tror nok dere kommer til å spille bedre uten Rooney.. 

http://www.mirror.co.uk/sport/row-zed/man-united-play-better-without-6957590

Januzaj er tilbake fra skade, rekner med han får starte på kant. 

Blind - Smalling - Jones/Mcnair - CBJ

Carrick - Mata

Januzaj -         Herrera -            Lingard

Martial

Evt. Depay for Januzaj men bare hvis det er fare for set back.

Skrevet (endret)

Kan fortelle deg rimelig hurtig at Mata blir ganske mange hakk verre enn Herrera på midten. Ellers så tror jeg Mcnair spiller høyre og Blind venstre, ellers enig.

E: feil feil og atter feil.

Endret av Espp
Skrevet

Herrera fungerer dårlig på midten ryktes det

Dette blir jo litt som å sette Busquets som hengende spiss i Barca og la Messi strø baller fra midten. Det vil funke, men ikke optimalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...