Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det har da null å si på påstanden om at Guardiola står for en defensiv fotball?

Om Bayern hadde byttet tropp med United, tror du ikke at United ville scoret fler mål under LVG da?

Forstår enda ikke hvordan det er relevant til påstanden om at BM spiller kjedelig fotball. Forstår hva du vil fram til.

Skrevet

Hele greia er rimelig enkel og straight forward, de som rekker opp hånda og sier at Bayern München spiller defensiv og kjedelig fotball FORSTÅR ikke fotball. 

Det er ikke så utrolig komplisert.

Skrevet

Æsj, det er ikke gøy å håpe at sitt eget lag taper. Men det må vel til om vi skal få van Gaal ut og Mourinho inn.

Du kan jo alltids finne deg et annet lag. City er i form. De trenger noen ekstra supportere til å fylle Etihad i CL.

• Liker 2
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Fuckings Watford ligger foran oss nå. Vi ligger på 7. plass. Samme plass som vi lå på da Moyes fikk fyken.

Not anymore
Skrevet

Å håpe på at eget lag taper blir meningsløst.

Hvis vi hadde vært i slutten av sesongen og det ikke hadde vært mer å spille for så kunne jeg ha hatt mer forståelse, men jeg vil bare at vi skal klare topp 4 nå (ligagull er umulig) og hvis vi fortsetter å tape så blir det vanskeligere og vanskeligere.

Skrevet (endret)

Fuckings Watford ligger foran oss nå. Vi ligger på 7. plass. Samme plass som vi lå på da Moyes fikk fyken.

Not anymore
Like mange poeng som Watford! Woohoo! Hele 29 av 54 poeng! Endret av Mr. President™
Skrevet

Ironisk nok er det like mange poeng opp til #1 etter kampen i dag som forrige helg :p Jeg så bare første omgang i dag. Var ikke mye å skryte av. Var i (dårlig) forsvarsformasjon gjennom hele omgangen. Beste sjansen var vel Memphis sitt frispark.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...