Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Rojo erstatter Shaw. Etter Blinds gode partnerskap med Smalling håper jeg faktisk Rojo blir venstreback, i stedet for at Blind flyttes ut på backen og Rojo tar plass sammen med Smalling foran De Gea. Rojo var faktisk veldig solid som venstreback i fjorsesongen. Var mer imponert over argentineren i den posisjonen enn som midtstopper. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er kjedelig, men et naturlig og riktig valg av Van Gaal å ha en defensiv tilnærming nå. Forrige sesong slet vi utrolig mye defensivt, fikk aldri etablert en nogenlunde fast oppstilling i de bakre rekker og vi slapp inn masse idiotiske mål. 

 

Nå som vi endelig har fått inn defensiv kvalitet på midtbanen har vi blitt mye vanskeligere å score på. Det offensive spillet kommer seg etterhvert som spillerne etablerer relasjoner seg imellom. Men det må starte bakfra.

Lenke til kommentar

Hvordan kan dere få den videoen der til å være positivt? Alt jeg ser er en spiller som konstant mister eller spiller bort ballen.

 

Greit at han er ung, og jeg skal ikke dømme han bort etter 1 kamp, men noen stor opptreden hadde han ikke i går. I likhet med de fleste på united.

I motsetning til Rooney så skapte Martial en del riot i PSV-forsvaret, og han binder lettere opp spillere. Veldig bra fysisk og deilig nærteknikk. Ingen enorm kamp av Martial, men selv Messi trenger (stort sett) litt link-up med medspillere. Har veldig trua. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

http://www.bbc.com/sport/0/football/34283080

 

Man Utd to keep James Wilson, says Wolves boss Kenny Jackett

Manchester United are now unwilling to let striker James Wilson leave on loan, according to Wolves boss Kenny Jackett.

Wilson, 19, was set for a temporary switch to a Championship side,with at least six clubs interested.

But Jackett said: "The information is he's not available. Manchester United are keeping him for the time being.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...