Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt hende det er målet for sesongen etter denne pengetømmingen, men jeg tror ikke vi klarer det i år. Det er for mange endringer som spillerne må ta over seg. Jeg har forberedt meg på ett år til uten CL, og blir fornøyd med året så lenge spillerne blir bedre. Til neste år derimot tror jeg vi kan kjempe om gull :)

Lenke til kommentar

Er det slik å forstå at de flere Unitedsupportere synes det er trist at Welbeck ble solgt? Har ikke sett så mye av ham, men av det jeg har sett virker han ganske gjennomsnittelig.

 

Ja det er ganske utrolig, jeg føler at jeg er en av de eneste Unitedsupporterne som ser på han som en middelmåldig spiller.

 

Han har fått masse tillit, men sjelden prestert, og likevel blir han elsket uten sidestykke. Mens f.eks RvP som er en av verdens beste spisser har en dårlig sesong og blir hatet med en gang. Lokal gutt eller ikke, det gir absolutt ingen mening.

 

Får bare ønske han lykke til i Arsenal uansett. Mulig de kan lære han avslutninger og ballkontroll, for da blir han kanskje en god spiller også.

Lenke til kommentar

Jeg tror bare at det bor mer i Welbeck enn det vi har fått sett. Han har fått få sjanser og veldig lite muligheter som spiss. Mulig at LVG og teamet har solgt gråstein til Arsenal, bare tiden vil vise.

 

Welbeck har enda enda en mulighet til å blomstre, så jeg syns det var greit at vi solgte han sånn at han får sjansen. Han var tydeligvis ikke i planene til LVG og da er salg det beste. Kunne godt tenkt meg at han ble lånt ut en sesong først, men nå er han solgt. Bedre at han drar enn at han ender opp som Anderson.

Lenke til kommentar

 

Jeg tror bare at det bor mer i Welbeck enn det vi har fått sett. Han har fått få sjanser og veldig lite muligheter som spiss. Mulig at LVG og teamet har solgt gråstein til Arsenal, bare tiden vil vise.

 

 

Enig. Når han blir brukt riktig (med andre ord: IKKE på vingen) så har han et fysisk nærvær inne i 16 meteren.

Husker jeg så mange av Sunderlands kamper når han var der, hvor han fikk en del tillit på topp.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Pw87QGKG8hY

 

Han har jo også en tendens til å akselerere i store kamper, noe han beviste imot Bayern og Real i champions league.

Lenke til kommentar

Vi har hatt et rått vindu. Det eneste vi burde ha fått inn var en leder i forsvar. Blind blir nok å gjøre en rå jobb på midtbanen, så det behovet er noe dempet. Jones, Smalling og Evans har alle godt av å en leder rundt seg som tar kontrollen.

 

Håper iallfall at vi driller en fast duo bak der :)

Lenke til kommentar

Mitt lille forslag hvordan laget bør se ut.

 

De Gea

Rafael - Jones - Rojo - Shaw

Di Maria - Herrera - Blind

Rooney

RVP - Falcao

 

Enig i dette, men det bør vel være

 

Herrera - Blind - di Maria på midten?

 

Da spiller Blind anker(CDM), di Maria venstre indreløper, siden han er venstrefota, og Herrera høgre indreløper da han er høgrefota.

 

Bare pirk daa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...