Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

"Welbeck er/blir en bedre langtidsinvestering.." LOL. Finnes ikke slike perspektiver i fotball anno 2014, det er akkurat den tankegangen som har gjort at vi hadde en tropp FULL av middelmådigheter. Skal du konkurrere på høyeste nivå må man bruke penger, sånn er det bare.

 

Det koster å være kar.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Rooney: "Jeg er usikker på egen rolle."

 

Hva er det nå han prøver på? Ny kontrakt igjen? Fabrikere en ny transfer saga?

Hva snakker du om? Han sier bare at han ikke vet hvordan Falcao-signeringen vil påvirke rollen han har i laget. Han mener nok taktisk..

 

 

Kanskje han mener taktisk, det kommer ikke isåfall godt fram i intervjuet. Særskilt da svaret kommer etter han har fått spørsmål om Falcao. Falcao skal vel tross alt være spydspiss, en rolle Rooney ikke har, så hvorfor svarer han slik? Ai dånt nåw.

Lenke til kommentar

Falcao var totalt unødvendig, di Maria var overkill i pris. Welbeck er/blir en bedre langtidsinvestering.

 

Så du mener vi kunne ha tålt flere sesonger utenfor topp 4-5 bare fordi welbeck kanskje blir god?

 

Nei spar meg, jeg er ikke stor fan av pengebruken heller, men jeg ser at det var nødvendig i dette tilfellet. Vi kan ikke vente på at enkeltspillere _kanskje_ blomstrer i løpet av de 3-4 neste årene. Welbeck har fått sine sjanser og har ikke tatt vare på dem godt nok. Synes det er helt greit at han prøver seg i en ny klubb.

 

Når det er sagt, jeg tar heller 1stk Di Maria enn 10stk welbeck, any day. Klasseforskjell.

Endret av Apox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Welbeck er/blir en bedre langtidsinvestering.." LOL. Finnes ikke slike perspektiver i fotball anno 2014, det er akkurat den tankegangen som har gjort at vi hadde en tropp FULL av middelmådigheter. Skal du konkurrere på høyeste nivå må man bruke penger, sånn er det bare.

 

Det koster å være kar.

 

Vi får se hvordan han leverer i Arsenal. Relativt nakent å påstå at Welbeck er middelmådig hvertfall.

Lenke til kommentar

Cleverly til Aston Villa på lån er done deal!

Bekreftet av Villa. Nå kan jeg sove godt i natt :D

Bra for han og bra for oss. Håper vi får solgt han i januar sånn at han ikke går på free transfer til sommeren. Liker Cleverley som person, det er bare synd han aldri klarte å ta det siste steget :)

Lenke til kommentar

Synes dere virkelig RvP/Rooney var viktigere enn Welbeck?

Det er vel liten tvil om at Rooney og RVP har mye høyere kvalitet enn Welbeck. Problemet med de to er ofte lavt tempo, noe vi har sett ofte.

 

Men hvordan mener du at vi kunne løst problemet vi har i United nå for tiden uten pengebruk? Jeg spør fordi jeg er genuint interessert i å høre hva andre mener om situasjonen og hvordan vi kunne løst den på best mulig måte.

Lenke til kommentar

Nå er jeg usikker på om du troller eller ikke :huh:

 

Han har rett uansett. Fordi han kan argumentere at "Welbeck er en mann for fremtiden og derfor mye viktigere enn RvP og Rooney" som jeg går utifra at han vil gjøre. Det er jo ingen som helst tvil i verden om at RvP og Rooney p.d.d er viktigere spillere for United enn det Welbeck var. Selv om de begge akkurat nå er ute av form.

Lenke til kommentar

Haha, ble usikker selv... Rooney har puttet i snitt over 20 mål per sesong i 10 sesonger, er nyutnevnt kaptein, han har med seg vinnerkulturen fra Ferguson, kan bekle flere roller, bidrar også bra defensivt, har kanskje fem til seks sesonger igjen, osv. RvP begynner kanskje å dra litt på årene, men i form er han fortsatt en av verdens beste.

 

En kan godt snakke om at Welbeck blir brukt feil, men i 12/13 sesongen puttet han 2 mål på 40 kamper... Det er for dårlig uansett hvordan en snur på det. Sesongen under Moyes var noe bedre, men med unntak av hurtighet/pace, karisma/stil på banen og at han er lokal... så ser jeg ikke helt hva som var/er så fantastisk med han. Men blir spennende å se hvordan han gjør det i Arsenal. :)

Lenke til kommentar

Jeg bare mister nattesøvnen av at vi har solgt Welbz, så kanskje jeg er litt urimelig. Jeg synes han muligens var vår beste spiss (når han faktisk fikk spille spiss). Om LvG skulle brukt 2 spisser er Welbeck bankers for meg i den ene rollen. Om 1 spiss brukes derimot kan jeg skjønne at han er bakerst i køen. Jeg kan dog ikke fatte og begripe om LvG skulle kjørt med 1 spiss etter kjøpet av Falcao. Alle de tre "superstjernene" er trege, Welbz er rask. Hurtighet gir vesentlige utslag i fotball.

 

ESPP: Jeg mener man kunne begynt med å sondert spillermarkedet og hentet spillere i rette posisjoner, og ikke splasha cash på spillere som skaper en helt skjev stamme i laget.

Lenke til kommentar

Falcao. Alle de tre "superstjernene" er trege

 

ESPP: Jeg mener man kunne begynt med å sondert spillermarkedet og hentet spillere i rette posisjoner, og ikke splasha cash på spillere som skaper en helt skjev stamme i laget.

Falcao er ikke så treg. Vil springe fra både Rooney og RVP :)

 

Ville det vært nok til å gi resultater på kort sikt? (denne sesongen, noe jeg tviler på selv, eller neste sesong)

Lenke til kommentar

Fy flate hvor mye det snakkes om Manchester United blant andre fans nå. Har ikke sett lignende noen gang tror jeg. Det er nok en del ting folk missforstår, eller bare ikke har anlagte evner til å forstå i det hele tatt.

 

1) Vi har penger til å kjøpe de spillerne vi ønsker. Vi kjøper ikke mer enn vi kan bite over og ender ikke som Leeds hvis vi ikke kommer til CL neste år heller. Vi kan bruke 1 mrd til neste år også, ingen problem. Ja, fordi..hmm.. vi har penger til det.

 

2) Ny filosofi --> vanskelig --> tar tid --> kanskje år.

 

3) Ja, vi er pr dags dato dårligere enn Liverpool, Chelsea, Arsenal og City. SELV med alle stjernene vi har. Det betyr ikke at noe er galt hverken med troppen eller ledelsen - det er fordi alt er nytt. ALT ER NYTT! Vi er klar over det, du trenger ikke spørre om det hvert sekund.

 

4) Jada, vi kommer tilbake. Hvis ikke hadde eierne solgt seg ut av klubben nå og cashet inn. MEN det kan ta TID. Ikke vær redd, vi går ikke i samme felle som Liverpool.

 

 

Blir frustert...... :hrm:

Endret av Espp
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...