Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fellaini: "We will see after the World Cup. I don't have to prove [anything]. I've been a professional footballer for eight years so I don't need to prove [myself]."

 

Så når koster 27 mill og ikke har scoret et pøkings mål og taper over 50% av di hodeduellene du ble kjøpt inn for å vinne, så har du ingenting å bevise?

 

Du vet hvor utgangsdøra er!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vet ikke. Fyren har vel ikke vært så godt likt av verken Fergie eller Moyes sånn rent innsatsmessig vil jeg tro. Noen ganger har han vært brukbar og for min del kunne han gjerne vært fast innslag på vår ræva sentrale midtbane de to foregående årene. Tipper han ikke har den "treningsiveren" som Moyes og Fergie verdsatte, for han har vist at han kunne være bedre enn mange andre av våre sentrale. Han er uansett på vei nedover nå og en tur til Brasil er vel det han burde gå for.

Lenke til kommentar

Fotball prestasjonene hans er ikke det som plager meg mest, det er heller all filminga og lignende oppførsel.

Ser man bortsett fra den idiotiske filminga han har gjort tre-fire ganger så er det ingen spillere i United nå som jeg unner mer suksess enn Young. Hadde vært kult å se han skinne igjen, uten filming. Han har måttet tåle så utrolig mye ukonstruktiv dritt fra egne fans over flere år.

 

http://www.united.no/nyhetsarkiv/ashley_young_en_av_gutta/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...