Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, akkurat som når vi vant serien i fjor, noen serierunder før slutt.

Slutt å si sånne tomsingting!

Ja, men burde vi ikke ha vunnet? Var ikke vi favorittene mot både Wigan og Everton?

Men hvorfor er du så bitter? Vær litt mer optimistisk, ser ut som om du ikke har noe håp.

Skrevet

Alt jeg ber om er å ikke ta seieren på forskudd. Vi har alle muligheter til å knuse westham hjemme, men å snakke om hvor lett vi skal gå videre fra en kamp vi ennå ikke har rett til å spille i blir bare en superoppskrift i jinxing..

Skrevet

Dritt-trekning som vanlig. 22 av de siste 26 gangene har vi blitt trukket mot PL-motstand, mens LFC alltid møter amatørlag som Mansfield og Oldham. Ikke rart vi aldri vinner denne cupen.

Skrevet

Alt jeg ber om er å ikke ta seieren på forskudd. Vi har alle muligheter til å knuse westham hjemme, men å snakke om hvor lett vi skal gå videre fra en kamp vi ennå ikke har rett til å spille i blir bare en superoppskrift i jinxing..

Jo, forstår deg godt, United spillerne tar heller ikke seieren på forskudd, men tenk om de gikk ut på banen uten håp og moral..

Skrevet

Artig å stå blant den harde West Ham fansen som står og gratulerer og klemmer hverandre i det 89. minutt, vet selv bedre enn at en United kamp er over før dommeren har blåst.

Måtte bare stå der og smile når Robin putta :) Jubla bra inni meg, men så hva de hadde gjort med en annen United supporter som også hadde forvillet seg inn på feil side av stadion tidligere i kampen, så synes det var lurt å holde det inne :p

En ting er sikkert, neste United kampen jeg skal på blir bortekamp med Red Army, faen til trøkk i den gjengen!

Skrevet

Sto som sagt midt blant West Ham fansen, eneste gangene jeg ikke hørte Red Army vel så godt som West Ham fansen var rett etter måla til West Ham og under For Ever Blowing Bubbles

• Liker 2
Skrevet

http://www.youtube.com/watch?v=JZEOZn2XUVM

Jo mer jeg ser det målet, jo mer lurer jeg på hvordan han greide legge ballen død. Fra denne vinkelen ser det jo ut som han gjør det med utsiden av foten også? Major Mindfuck!

Rart at ingen har nevnt at noen kaster en flaske på rvp.

Og i tilfelle noen var i tvil: Bortesupporterne våre er helt konge!

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...