Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes at selve sesongen er mye morsommere enn det å vinne PL? Når vi vinner, så er liksom alt over. Ikke noe mere spenning, ingen fredager hvor du drar hjem fra jobb og vet at en helg med PL er hjemme og venter. Ingen flere storkamper du går og svetter over i flere uker før de skal spilles. Nesten som om frykten for å tape gullet er større enn gleden av å vinne det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var digg! Hadde eg nå fått til ventilen min så hadde dagen vært komplett! :D

 

Oppblåsbare dama som har fått seg en trøkk?

Nei, det er metanolventilen.

 

ahh.. kjenner til det problemet.. er noe herk når metanolventilen tar kvelden.. :p

 

Du jobber med for noe fancy?

 

Fått med meg at du er meget god med mattematikk, så føler på meg at du har en eller annen luring jobb.. :)

Lenke til kommentar

Hei på dere paraplyer, vi er den beste klubben i verden. Fuck ChelseaaaFC, Arsenal, Liverpool, Leeds, Strømsgodset, Nybergsund, Manchester City. De kan suge så langt inni ganen som det er mulig å komme.

 

 

Dessverre så skulle jeg feire gullet på Tryvann idag, men måtte dessverre hjem pga den berømte fyllekulen. Politiet var forresten hyggelig der, selv om de sa at jeg hadde fått nok. SKal si at turen fra Holmekollen til hjemmet mitt må ha vært den lengste turen jeg har hatt i hele mitt liv. Hadde heller tatt en tog til Bergen i edru tilstand.

 

 

Fuck også værgudwene.

 

 

Vi har fuckings 19 ligagull. FUCK LIVERPOOL, SUG SUG SUG... HERLIG HERLIG HERLIG. Nå skal jeg prøve å sove litt, natta...

Lenke til kommentar

Håper for Berbatov sin skyld at han forlater oss i sommer.. Den mannen fortjener bedre. En fantastisk fotballspiller som han skal ikke plasseres på benken kamp etter kamp. Tipper han kommer seg til en ny klubb i sommer og blomstrer som aldri før

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deilig å føle seg normal igjen. Jeg blir gal hver sesongavslutning vi er med å kjemper om PL tittelen (altså hver sesong) ;) Kan ikke være sunt at noe utenfor min kontroll skal bety så mye for meg.

 

Vi er ligamestere for faen.

 

La oss ta en titt på listen:

19: Manchester United

18: Liverpool

13: Arsenal

12: Fergie/Giggs

9: Everton

7: Aston Villa

 

Arsenal er så vidt foran Fergie og Giggs på listen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Solskjær er vel det beste eksempelet på en United-spiller som kom sterkt tilbake etter et fryktelig langt skadeavbrekk (da snakker vi et år+++).

 

Dog har Hargreaves en helt annen spillestil, hvor fart i bena og god utholdenhet legges mye mer vekt på enn tilfellet var for Solskjær. Jeg tror fortsatt Hargreaves har spilt sin siste United-kamp (av stor betydning). Håper selvfølgelig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...