Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha. Tror dere seriøst at drakta spiller noen rolle? :!:

 

 

 

Jepp.

 

 

Hvordan var feiringene til folk i går/natt da? Formen min er ikke den beste for å si det slik, men når man vinner #19 så skal det feires i samme stil.

Helt jævlig, dro hjem 23 fra Tryvann og har aldri vært så dårlig.

 

Haha, beinhardt. Savner russetiden. Hadde en liter Morgan i går til anledningen på vors, den gikk ned rimelig fort sammen med noen kompiser, så ble det en champis ute :)

 

Var en fyr ute med en George Best-drakt fra 60-tallet. Noe av det tøffeste jeg har sett noengang.

Russetiden har vært knallbra, eneste er at jeg begynner å kjenne på kroppen at det kanskje ikke er altfor bra for de indre organer.

2 dager igjen, og etter det skal det bli trening og atter trening! :)

Lenke til kommentar

Noen som har vid fra feiringen i garderoben? Det fikk jeg ikke sett... Så litt fra PL kanalen i morges og favoritten min Antonio Valencia var jo helt spinnvill og i ekstase, mao sjeldne bilder! Must see stuff.

 

Er en utrolig lykkelig mann om dagen, går bare rundt å smiler fra øre til øre. Selv ikke lange arbeidsdager knekker humøret så mye som litt. Denne sommeren kommer til å bli så uendelig mye bedre enn den forrige.

 

:D

 

PS: Skift emnetittlel, ikke vær så smalltime charlie. Champions of England hører med!

 

Steinansiktet Valencia? Han ser jo ut som om han må knekke kjeven på to plasser om han skal smile

Lenke til kommentar

Kan vi ha en avstemning på emnetittel? Jeg vil ha klubbnavn og droppe denne prawn sandwiches greia, forandring fryder! Redcafé - Champions of England eller Manchester United - Redcafé - Champions of England. Ser ut som en sigøynertråd pr i dag imo. Mulig jeg er litt freakshow, eller.. joda jeg er nok det, men det er viktig at alt ser bra ut og er oppdatert når det gjelder MUFC, selv på d.no. Viktig med oppdatert trofeeskap osv i førstetråden, dette er tross alt flaggskipet vårt. Å ha 19 i emnetittel syntes jeg er litt smalltime selv om vi alle fryder oss over å ha forbigått naboen i ligatittler. .. Syntes jeg :)

 

Forresten så tror jeg de hvite draktene betyr lykke på Wembley. Vi vinner jo aldri der i rødt så noe må til for å bryte trenden!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...