Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Vi så jo også i Arsenal-kampen at kombinasjonen Rooney-Hernandez kan svikte når det gjelder. Jeg vil heller se Hernandez starte på benken, for han er uansett livsfarlig om han kommer inn som innbytter. Nesten enig i lineupen din, banansplitt, men jeg håper vi får se både Nani og Valencia fra start. Personlig tror jeg nøkkelen til suksess mot Barcelona er å kjøre lynhurtige kontringer, og da er raske, tekniske kanter som Valencia og Nani utrolig viktige. Vi kan ikke legge oss så langt bakpå som Madrid gjorde, og da må vi bruke våre beste offensive spillere. Park bør såklart spille, men gjerne sentralt sammen med Giggs og Carrick/Fletcher.

 

VDS

 

Fabio - Ferdinand - Vidic - Evra

 

Carrick - Giggs - Park

 

Valencia - Rooney - Nani

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig sak om Antonio Valencia i The Guardian

 

At 16 football's lure saw him defy his father by leaving home and taking an eight hour bus journey to Quito to join El Nacional, a club with such a strong army association that players occupied barracks and partook in regular military parades. So great was his determination that when a coach advised increased pasta consumption, Valencia, confusing the word with that meaning toothpaste, dutifully gobbled tubes of Colgate.

 

:D

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...