Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vært veldig sekptisk til Foster tidligre. Jeg har hatt det intrykket av at han har rota for mye med basic ting, men jeg må si han har vist at han har kvaliteter i sessonginnledningen. Hadde noen spurt meg i fjor om Foster kunne vært en erstatter for VDS hadde jeg sagt nei, men nå når jeg har sett han mer i action ser jeg at han har et stort talent. Jeg håper han fortsetter i målet selvom VDS kommer tilbake, jeg tror det er viktig.

 

Det at han har fått mye spilletid i starten av sessongen tror jeg har vært viktig for han og for om vi kommer til å ha han i troppen i fremtida. Hadde VDS ikke blitt skadet så kunne det fort ha tært på hans tolmodighet, og han ville kansje ha funnet noe annet.

Lenke til kommentar
Uansett, om vi starter med 4-5-1 mot City, da kommer jeg til å slite av meg håret. Jeg vil og SKAL ha Rooney og Berbatov sammen på topp! Noe annet er uaktuelt. Hører du Sir Alex.

 

Den er Roger og notert. Skal ta det med han på møtet vi skal ha før kampen søndag.

 

Doin it the Kjakan way.

Vil tro at grunnen til at det ble Rooney alene på topp på tirsdag var mye grunnet City kampen søndag. Så kan ikke fatte at Alex (Jepp, er på fornavn) ikke kjører Berby og Rooney på topp.

Lenke til kommentar
Uansett, om vi starter med 4-5-1 mot City, da kommer jeg til å slite av meg håret. Jeg vil og SKAL ha Rooney og Berbatov sammen på topp! Noe annet er uaktuelt. Hører du Sir Alex.

 

Den er Roger og notert. Skal ta det med han på møtet vi skal ha før kampen søndag.

 

Doin it the Kjakan way.

Vil tro at grunnen til at det ble Rooney alene på topp på tirsdag var mye grunnet City kampen søndag. Så kan ikke fatte at Alex (Jepp, er på fornavn) ikke kjører Berby og Rooney på topp.

 

Tror Owen kan passe likså bra sammen med Rooney mot City. Tror også det blir viktig med en spiller som Park

Lenke til kommentar
City kampene blir ofte en slosskamp. Park er en sliter som tåler en trøkk.

City har Adebayor, Robinho og Benjani ute, mens Santa Cruz, Tevez og Ireland er tvilsomme. Tviler på at de kommer til å angripe så veldig på bortebane med SWP, Barry og Bellamy i front. Vi må gå offensivt ut, og angripe på hjemmebane. Vi skal ikke prøve å få uavgjort, men vinne kampen. Derfor kan vi spare Park til en tøffere kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...