Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktisk litt stolt av dere på forumet i dag. Faen meg godt å se folk reagerer på at vedkommende printet 32 på ryggen.

 

United tråden har tydeligvis blitt mer "hardcore" enn den var før, da dette ville blåst forbi som ingenting har skjedd. :)

 

http://www.dailystar.co.uk/football/view/9...-at-in-Turkey-/

Du var ikke her når det var kun hardcore her :)

Nope, ikke her men var på forumet :) Registrerte Game fordi jeg hadde glemt passordet på den andre brukeren. Var riktignok mest "aktiv" i webdesign, men jeg har da lest her også. På den tiden du var aktiv i treningsforumet bl.a :p hehe. Leste noe om at du hadde lagt bygginga på hylla forresten? itte bra. Men jeg kan godt ta over som trådens 'Lille Arnold' jeg, dersom du ikke vil ha tronen?

 

Poenget var at tråden har tatt seg opp siden jeg sist var her. Har jo vært mer eller mindre utestengt i et kalenderår :)

 

Fyfaen jeg gleder meg nå. Tror ikke jeg har hatt denne følsen siden vi vi slo Liverpool 3-0. Nighty må bare "motjinxe" (hehe du skjønner hva jeg mener :p )og banne mine ord etter beste evne, men jeg tør å skrive det - vi vinner.

 

Bare å glemme nattesøvnen nå. Blir House MD og United videoer til halv tre i mårra.

 

CITY SHALL DIE!

Lenke til kommentar
Jeg ville selv aldri kjøpt en United-drakt med 32 på ryggen, men jeg er moden nok til å sette pris på Tevez' bidrag i United-drakten. Særlig den første sesongen var han stor, blant våre 5 beste spillere. Synd at han viste seg som en kukk, tror han ville spilt en viktig rolle også i dette årets lag.

 

This.

 

Utrolig ekkelt at han måtte overdrive og syte så utrolig mye etter han faktisk ble City-spiller. Alt var ikke perfekt, men man ble rett og slett lei av det hele til slutt. Må innrømme at om Scholes hadde spilt kampen, så ville jeg elsket å se han gå inn med en hodeløs takling på Tevez. Litt morsomt at han ikke får gjort det pga. akkurat det forrige helg. :p

Lenke til kommentar

Tevez er sikkert bare på benken da. Du glemte jo De Jong, han som spiller defensivt midtbane for de og er helt syk der og. Han hadde en vanvittig kamp mot Arsenal.

 

Given

Richards - Toure - Lescott - Bridge

De Jong - Barry

Wright-Phillips - Ireland - Petrov

Bellamy

 

Tror det blir noe slikt jeg.

Lenke til kommentar

Hvis jeg tror Tevez er klar til å starte så kan jeg jo ikke glemme De Jong med mindre jeg tror City får starte med 12 spillere :$, men ja, hvis Tevez starter på benken må De Jong inn i og med at Santa Cruz, Robinho og Adebayor er ute, men jeg har faktisk følelsen av at den lille argentineren starter kampen mot oss.

Lenke til kommentar

Mente det ikke sånn helt matematisk sett da. I og med at De Jong er i storform akkurat nå, så er det urealistisk uten han i lagoppstillingen spør du meg. Men jeg kan jo ta feil. Må ikke glemme at Ireland også er litt tvilsom til kampen i morgen, men er allikevel ganske sikker på at han starter.

 

Naboen min er en hardbanka City-supporter. Vært det hele livet, og det har faren hans og. Ganske interessant for de (spesielt faren) nå for tiden ja. Klarer jo ikke slenge dritt om City hver helg når jeg møter faren ute lenger, derfor er det enda viktigere å put 'em down i morgen. Ser aldri disse kampene med naboen min, det blir for mye for oss å se sammen.

 

Damn, ikke lenge til. Mindre enn 12 timer. Dette blir knall.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hadde vært fint med en Keano på banen i morgen. Ser gjerne at f.eks Neville tofotstakler Tevez i knehøyde i morgen i slutten av kampen. Neville er en som vet hva United står for. Ekte Salford-gutt. Ekte rød. Tevez må få svi for å snakke dritt om klubben. Hadde betalt gode summer for se en spiller invalidisere Tevez i morgen.

 

Ang. kampen; Nervøs, selv om City ikke stiller toppet. Byderby er byderby, og City har en evne til å fucke opp for oss på Old Trafford. Før spilte vi nesten alltid uavgjort mot City på OT, og Munchen-kampen glemmer jeg ikke med det første. Derfor håper jeg jeg at vi skal gi City en real lærepenge i morgen.

 

 

Manchester City er en forbanna skam for fotballen. De fortjener en lærepenge, de er som Chelsea anno 2003. De har full pott i ligaen grunnet noen arabere med uendelig kapital. De er pengedopet. Klubben er avskyelig, spillerne er avskyelige og Mark Hughes er en forpult sviker.

 

City kan brenne i helvete. Jævla horeklubb.

 

Uavgjort i morgen. 1-1, dessverre.

Lenke til kommentar

Står i AP at dette er tiårets kamp, og kan ikke si meg så veldig uenig i det. Skam for fotballen om de vinner noe som som helst de neste årene. Møkkaklubb som mangler stolthet. United og City er et godt eksempel på kontraster. Alt det United har nå og alt vi har oppnådd, er noe City bare kan drømme om.

 

De skal gruses. Uansett hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...