Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Aldri, ikke pokker om det skjer. Har du vært på Bishop i år? Det synger jo

 

Who's that twat from Argentina,

who's that moneygrabbing whore,

Carlos Tevez is his name, and he hasn`t got a brain,

and he wont be winning trophies anymore!!

 

så bare juling jo. Hele Stretford End vil gi han en opplevelse så han aldri glemmer, + et par stygge gloser og!! Håper han skal spille, så Vidic skal gi han så det suser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kan aldri vite. Han har aldri sagt ett ord om fansen, har sagt at han virkelig elsket fansen og at det var klubben han ikke følte seg velkomen i.. Det kan godt hende det blir en blanding i hvertfall..

Han har sagt dritt om klubben helt siden City kjøpte han. At United-fansen skal forsvare en spiller som snakker dritt om klubben, er noe av det mest idiotiske jeg har hørt.

Lenke til kommentar

Fordi de tre på midten storspilte mot Spurs. Kan jo kjøre med 4-3-3 med Owen i stedet, men tviler på at SAF bruker alle spissene samtidig. Eller så kan man spille 4-4-2 med det laget. Fletcher på høyre og Valencia på venstre. ;)

 

EDIT: Svaret var til TomHel. Men helt enig med NK. :)

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

NK: Hvem vil du ha på høyre da? For guds skyld ikke Fletcher. Er Nani skada? Er ikke oppdatert atm. Om ikke er jo eneste alternativ Park, ellers ingen Valencia.

 

svar til alle; hvorfor fletch på høyre?

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
NK: Hvem vil du ha på høyre da? For guds skyld ikke Fletcher. Er Nani skada? Er ikke oppdatert atm. Om ikke er jo eneste alternativ Park, ellers ingen Valencia.

 

svar til alle; hvorfor fletch på høyre?

Nani er ikke skadet. Poenget er at alle de fire har storspilt de to siste kampene. Så hvis Valencia ikke passer inn i en 4-3-1-2 formasjon, så er nok 4-4-2 med Fletcher på kant eneste løsningen. Eller 4-3-3 med Valencia som spiss.

Lenke til kommentar
NK: Hvem vil du ha på høyre da? For guds skyld ikke Fletcher. Er Nani skada? Er ikke oppdatert atm. Om ikke er jo eneste alternativ Park, ellers ingen Valencia.

 

svar til alle; hvorfor fletch på høyre?

 

?

 

Håper på:

 

 

Foster

O'Shea - Vidic - Ferdinand - Evra

Fletcher - Giggs - Anderson

Valencia

Berbatov - Rooney

 

Enig i lagoppstillingen, men kjør heller en 4-4-2 med Valencia på høyrekant. Han var glitrende i Istanbul.

 

 

Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral :)

Lenke til kommentar

Tevez tok visst straffe på treninga i stad, og det gikk visst ikke så bra.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>r">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>r" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

 

Neida :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral :)

Giggs kommer nok ikke til å spille venstrekant. Det har SAF sagt.

 

Jeg er klar over det. Men det kan godt hende de setter opp laget slik at Giggs står oppført som venstrekant, selv om han kommer til å være sentral. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Jeg skriver at jeg vil ha en 4-4-2 med Valencia på høyrekant, Anderson / Fletcher sentralt og Giggs som venstreving / sentral :)

Giggs kommer nok ikke til å spille venstrekant. Det har SAF sagt.

 

Jeg er klar over det. Men det kan godt hende de setter opp laget slik at Giggs står oppført som venstrekant, selv om han kommer til å være sentral. Hvis du skjønner hva jeg mener?

Så hvis han, Fletcher og Anderson skal være sentrale, hvordan skal formasjonen på banen være da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...