Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Korrekt! SAF må ut! Her er ei liste over mulige (og umulige) kandidater.

19 år ja, like gammel som meg det.. Er vel på tide å ta hatten og gå snart.

Men har er på ein "løpende" kontrakt am i right? Det betyr vel at han kan få sparken når som helst?

Side 10 elns, mye morsomt bakover...
Lenke til kommentar
Faktisk litt stolt av dere på forumet i dag. Faen meg godt å se folk reagerer på at vedkommende printet 32 på ryggen.

 

United tråden har tydeligvis blitt mer "hardcore" enn den var før, da dette ville blåst forbi som ingenting har skjedd. :)

 

http://www.dailystar.co.uk/football/view/9...-at-in-Turkey-/

Du var ikke her når det var kun hardcore her :)

 

Tilbake i disse dagene?

 

Jeg håper Bennet blir truffet av lynet. Uansett synes jeg vi har fått en bedre dommer. Clattenburg har dårlig innsikt i spillet og trekker ofte ned tempoet med helt unødvendige avblåsninger. Å han kan finne på og gi fordel i helt hårreisene situasjoner, og motsatt.

 

Ja, hadde vært konge om lynet slo ned i Bennet.

 

:p, men for å være seriøs. Jeg har lest litt lenger tilbake i tråden og jeg kan ikke si at det virket noe mer "hardcore" enn det jeg har opplevd her selv, men fantes det en annen tråd før dette?

 

Åååååååå hvordan tiden har gått:

 

Når hadde jeg noe med saken å gjøre? Fletcher er rett og slett for dårlig for Man Utd. Han har = 0 sterke kvaliteter. Mye bedre å gi andre unggutter med talent få spiller mer. Men Fletcher er jo fin stallfyll da.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...