Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mary the rat:

(Kort utdrag)

 

"I have watched a number of their games and don't think they are playing as well as they did last season.

 

"United's display against Tottenham (3-1 victory) was their stand-out performance. Prior to that they have been below par."

 

Hva med shitty da, forbanna taper. Griseheldig som har vunnet alle kampen sine. Latterlig fyr, snakker om shitty som de er en toppklubb enda de er en av de minste i ligaen. Pinlig! 33 år siden, fuckings blue shitt. De har prestert å ha mindre sjel enn cfc og da er man på minussida.

 

Fyfaen, kommer til å klikke om vi ikke slår City. Forlanger en god kamp. FORLANGER. Taper vi mot den dritten her er det ikke noe stolthet i gutta våre.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Foster

O´Shea, Evans, Vidic, Evra

Park, Giggs, Carrick, Nani

Rooney, Owen.

 

Tror det laget hadde klart seg bra

1. Hvorfor Park?

2. Carrick skal få starte i et derby, selv om han har vært skuffende så langt denne sesongen?

3. Hvor er Fletcher? Gutten storspiller i slike kamper, og har uansett hatt en fantastisk start på sesongen.

4. Hvor er Valencia? Han dominerte i store deler av kampen mot Besiktas. Heller han enn Nani.

5. Hvorfor Owen? Han er helt ute av form. Er det virkelig lurt å bruke en rusten Owen som kun har spilt 99 minutter på fem kamper?

6. Hvorfor ikke Berbatov? Mannen er genial, og er et must i en slik kamp.

 

Må si at jeg sterkt uenig i det laget du postet der.

Lenke til kommentar
Mary the rat:

(Kort utdrag)

 

"I have watched a number of their games and don't think they are playing as well as they did last season.

 

"United's display against Tottenham (3-1 victory) was their stand-out performance. Prior to that they have been below par."

 

Hva med shitty da, forbanna taper. Griseheldig som har vunnet alle kampen sine. Latterlig fyr, snakker om shitty som de er en toppklubb enda de er en av de minste i ligaen. Pinlig! 33 år siden, fuckings blue shitt. De har prestert å ha mindre sjel enn cfc og da er man på minussida.

 

Fyfaen, kommer til å klikke om vi ikke slår City. Forlanger en god kamp. FORLANGER. Taper vi mot den dritten her er det ikke noe stolthet i gutta våre.

Meget hard fortalt, å jeg tenker det samme, on United taper i morgen, mister vi ALL stoltheten, Shitty SKAL slås uansett, sånn er det bare, med eller uten 2 av verdens værste å største svikere (R(d)onaldo å Han lavpanna underbitt argentinske faenskapet av en Tevez.)

Lenke til kommentar
Meget hard fortalt, å jeg tenker det samme, on United taper i morgen, mister vi ALL stoltheten, Shitty SKAL slås uansett, sånn er det bare, med eller uten 2 av verdens værste å største svikere (R(d)onaldo å Han lavpanna underbitt argentinske faenskapet av en Tevez.)

Beklager om jeg skuffer deg, men kampen er ikke i morgen. :p

 

Btw, skjer med at du nevner Ronaldo i omtrent hvert eneste innlegg du skriver? Ronaldo er faktisk ikke en sviker. På den måten kan man kalle alle fotballspillere som bytter klubb for svikere. Men Ronaldo er i Real nå. Deal with it. :)

Lenke til kommentar
Foster

O´Shea, Evans, Vidic, Evra

Park, Giggs, Carrick, Nani

Rooney, Owen.

 

Tror det laget hadde klart seg bra

1. Hvorfor Park?

2. Carrick skal få starte i et derby, selv om han har vært skuffende så langt denne sesongen?

3. Hvor er Fletcher? Gutten storspiller i slike kamper, og har uansett hatt en fantastisk start på sesongen.

4. Hvor er Valencia? Han dominerte i store deler av kampen mot Besiktas. Heller han enn Nani.

5. Hvorfor Owen? Han er helt ute av form. Er det virkelig lurt å bruke en rusten Owen som kun har spilt 99 minutter på fem kamper?

6. Hvorfor ikke Berbatov? Mannen er genial, og er et must i en slik kamp.

 

Må si at jeg sterkt uenig i det laget du postet der.

skulle vi ikke vinne imorgen??? jo å hvorfor i hælvette skal vi da bruke Carrick, om han spiller fra start imorgen. hjelper ikke om det er by derby, han skal ikke spille, han er ikke god nok

 

Meget hard fortalt, å jeg tenker det samme, on United taper i morgen, mister vi ALL stoltheten, Shitty SKAL slås uansett, sånn er det bare, med eller uten 2 av verdens værste å største svikere (R(d)onaldo å Han lavpanna underbitt argentinske faenskapet av en Tevez.)

Beklager om jeg skuffer deg, men kampen er ikke i morgen. :p

 

Btw, skjer med at du nevner Ronaldo i omtrent hvert eneste innlegg du skriver? Ronaldo er faktisk ikke en sviker. På den måten kan man kalle alle fotballspillere som bytter klubb for svikere. Men Ronaldo er i Real nå. Deal with it. :)

same Shit, nevn siste innlegg med Ronaldo i? ja jeg vet jeg bommet med en dag, har sett feil, whatever, spiller ingen trille.

Lenke til kommentar
Foster

O´Shea, Evans, Vidic, Evra

Park, Giggs, Carrick, Nani

Rooney, Owen.

 

Tror det laget hadde klart seg bra

1. Hvorfor Park?

2. Carrick skal få starte i et derby, selv om han har vært skuffende så langt denne sesongen?

3. Hvor er Fletcher? Gutten storspiller i slike kamper, og har uansett hatt en fantastisk start på sesongen.

4. Hvor er Valencia? Han dominerte i store deler av kampen mot Besiktas. Heller han enn Nani.

5. Hvorfor Owen? Han er helt ute av form. Er det virkelig lurt å bruke en rusten Owen som kun har spilt 99 minutter på fem kamper?

6. Hvorfor ikke Berbatov? Mannen er genial, og er et must i en slik kamp.

 

Må si at jeg sterkt uenig i det laget du postet der.

skulle vi ikke vinne imorgen??? jo å hvorfor i hælvette skal vi da bruke Carrick, om han spiller fra start imorgen. hjelper ikke om det er by derby, han skal ikke spille, han er ikke god nok

Les hva jeg skriver først. Sier jo at Carrick ikke skal starte...

Lenke til kommentar

City uten Adebayor og Robinho, er veldig svekka. Slipper vi å se Carrick blir ikke den sentrale midtbanen deres (Irleand) allverdens farlig.

 

Hvor lave mål skal vi ha egentlig? Skal vi aldri kunne kreve en dritt i dine øyne da eller? Vi er faen ikke tufte il. Når andre småklubber er ute med kjeften, skal den lukkes. City er ikke Liverpool, CFC eller Arsenal. Sier ikke at det blir en enkel kamp, men vi er et bedre lag en City. Dessuten handler dette om ære.

 

Dritten skal slåes, nuff said. Ikke noe annet alternativ eksisterer.

Lenke til kommentar
Foster

O´Shea, Evans, Vidic, Evra

Park, Giggs, Carrick, Nani

Rooney, Owen.

 

Tror det laget hadde klart seg bra

1. Hvorfor Park?

2. Carrick skal få starte i et derby, selv om han har vært skuffende så langt denne sesongen?

3. Hvor er Fletcher? Gutten storspiller i slike kamper, og har uansett hatt en fantastisk start på sesongen.

4. Hvor er Valencia? Han dominerte i store deler av kampen mot Besiktas. Heller han enn Nani.

5. Hvorfor Owen? Han er helt ute av form. Er det virkelig lurt å bruke en rusten Owen som kun har spilt 99 minutter på fem kamper?

6. Hvorfor ikke Berbatov? Mannen er genial, og er et must i en slik kamp.

 

Må si at jeg sterkt uenig i det laget du postet der.

 

Park er en kjemper og det tror jeg vi kommer til å trenge.

Carrick tror jeg blir kritisert fordi vi tapte CL kampen. Jeg synes han har vert god.

Angående Fletcher så er jeg enig. Gjerne bytt han med Giggs

Valencia har vert god han, men Nani er mye mere kontringsterk, noe som er viktig i sånne kamper

Owen får ikke flere minutter av å sitte på benken og han er mye mere kontringsterk enn Berbatov.

 

Sterkt uenig er vel det forumet har vert i det siste :)

 

City uten Adebayor og Robinho, er veldig svekka. Slipper vi å se Carrick blir ikke den sentrale midtbanen deres (Irleand) allverdens farlig.

 

Hvor lave mål skal vi ha egentlig? Skal vi aldri kunne kreve en dritt i dine øyne da eller? Vi er faen ikke tufte il. Når andre småklubber er ute med kjeften, skal den lukkes. City er ikke Liverpool, CFC eller Arsenal. Sier ikke at det blir en enkel kamp, men vi er et bedre lag en City. Dessuten handler dette om ære.

 

Dritten skal slåes, nuff said. Ikke noe annet alternativ eksisterer.

 

Vi får se hvem som får rett. Jeg tror det blir en vanskelig kamp.

Lenke til kommentar

Er Nani mer kontringsterk enn Valencia og er Owen er mye mer kontringsterk enn Berbatov? Hva faen. Ser du kampene våre eller?

 

Berba =

 

1. Vi spiller mye bedre med Berba generellt.

2. Perfekt partner for Rooney, med nærtekknikken og fysikken sin.

3. Hans evne til å forsere med ball er ca 50x så god som Owen, som ser ut som en treig pingle.

 

Det eneste Owen har, som berba mangler, er de smarte løpene i bakrom. Vel, vi får ikke noe bakrom mot City. Ser for meg Owen mot Lescott, Richards og Toure = Their white bitch.

 

Park har ikke noe på matta å gjøre, da vi spiller på hjemmebane og skal styret showet sjøl. Valencia og Nani burde og skal velges forran Park. Heldigvis er jeg helt sikker på at SAF tenker det samme.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Park er en kjemper og det tror jeg vi kommer til å trenge.

Carrick tror jeg blir kritisert fordi vi tapte CL kampen. Jeg synes han har vert god.

Angående Fletcher så er jeg enig. Gjerne bytt han med Giggs

Valencia har vert god han, men Nani er mye mere kontringsterk, noe som er viktig i sånne kamper

Owen får ikke flere minutter av å sitte på benken og han er mye mere kontringsterk enn Berbatov.

 

Sterkt uenig er vel det forumet har vert i det siste :)

Hvorfor skal vi bytte på en vinnende taktikk? Vi knuste jo Spurs, og det med ti mann. Eneste spilleren som må bli byttet ut, er Scholes, og da tror jeg Valencia kommer inn.

 

Verken Park, Carrick eller Owen har imponert så langt. De tre har totalt spilt 400 minutter denne sesongen. Rooney har alene spilt 430 minutter, så det forteller en del om hvor mye de tre førstnevnte har spilt. Hadde vært idiotisk å starte med en av disse tre, men du vil faktisk se alle samtidig...

 

 

Du har jo kommet med noen absurde meninger, så er kanskje ikke rart at folk er uenige. :p

Lenke til kommentar

Å se et Manchester-derby vil nok være verdt pengene. City er et vanskelig lag å møte i år, enten man liker det eller ikke. De har fått inn et solid stopperpar og forsterket samtlige deler av laget sitt. Det er naivt å tro at det blir "a walk in the park", men innsats kan man ihvertfall forvente. Alle spillere ute på banen må være gira på å få banka City.

Lenke til kommentar
  • Jarmo låste denne emne
  • Jarmo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...