Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slappa av, er da ikke noe galt med å ha ett vinnerinstinkt. Har det selv, og blir rett og slett deprimert og forbanna hver gang vi taper, eller spiller uavgjort for den del.(dette mot antatt svakere motstand seff.)

 

Ligger i blodet, og kulturen til en manchester united supporter i disse dager å håpe på alt, ville "fighte" for alt. Er da ikke noe galt i det? Det som gir avsmak er det Real driver med, en kjøpe-politikk som ødelegger alt som har med fotball å gjøre. Å vere en av verdens største klubber, som blir bevist gjennom årlige gode prestasjoner, gjør at United kan ta seg råd til å kjøpe spillere, nå spesielt etter ronaldo salget. Så at vi kan snakke om "verdens største klubb", at vi kan vere med å vinne alt osv. er da egentlig helt normalt? Klubben har da vert nede i søla før den og? Nemner ikke mere der. Er forøvrig helt enig med The Game på dette området.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Fletcher er verdensklasse og vår viktigste midtbanespiller og bør absolutt ikke selges. Vi bør hente en midtbanespiller til neste år da Giggs og Scholes sannsynligvis legger opp, men vi har absolutt en midtbane til å konkurrere med ethvert lag. Folk begynte bare å syte over midtbanen vår etter CL - finalen der vi møtte verdens beste sentralemidtbane, men vi hadde ikke Fletcher som er den midtbanespilleren vår som forflytter beina kjappest og gjør det vanskelig for motstanderene å briljere. Jeg er helt sikker på at finalen hadde vært en helt annen med Fletcher og at vi ikke burde svartmale midtbanen vår. Vi har verdens beste forsvar og det er rett og slett umulig for et lag å være best i alle lagdeler.

Tapte dere ikke CL-finalen fordi Tevez ikke spilte fra start, mener du?

Hæhæ

Drukket mye?

Lenke til kommentar
Det er Glazer som står i fare, ikke klubben.

Helt riktig, selv om det i praksis er United det går utover så lenge Glazer er her.

 

Limbeck: Er så så negativ for å demonstrere at man ikke skal kunne forvente noen ting og at vi andre er bortskjemte? Man er ikke noe mer korrekt supporter om man er nøktern i sine ambisjoner og forventninger..

 

Jeg forventer ingenting, men ser det naturlig å ØNSKE det beste for klubben. Når alt ligger sportslig og økonomisk til rette for å bli \"best\" (noe som vel er det ulimate målet til enhver klubb - å bli best overhode mulig) syntes jeg man skal gå for det. Dersom man noen gang blir fornøyd, enten som spiller eller supporter, kan ting bare gå en vei. Nemlig ned.

Lenke til kommentar

Skal bli deilig med en skikkelig kamp idag, der jeg virkelig kan feire hvis vi scorer og blir virkelig forbanna hvis det andre laget scorer, det er slik helgene skal være :D Pre season kampene var ganske kjedelige da de betyr nada..

 

faen.. Anderson er ikke i troppen engang

 

UNITED: Foster, O'Shea, Ferdinand, Evans, Evra, Park, Carrick, Fletcher, Nani, Rooney, Berbatov

 

 

 

Innbyttere: Kuszczak, Fabio, Gibson, Scholes, Giggs, Valencia, Owen

Endret av Kjartan1234
Lenke til kommentar
Det er Glazer som står i fare, ikke klubben.

Det er riktig at Glazer står i fare og at det nødvendigvis ikke trenger å gå ut over klubben, men det kan. Galzer har all makt til å selge spillere for å betjene gjelda om det skulle gå galt. Han kan se seg nødt til å selge, og hva hvis det ikke er noen som ønsker å kjøpe klubben med verdens største gjeld?

 

Jeg vet ikke all verden om denne situasjonen, og kan dermed ikke uttale meg for mye om saken. Men jeg blir litt bekymret når jeg leser om de som har satt seg inn i situasjonen og klubbens økonomi. Av de artikklene jeg har lest så sier alle de som har greie på dette at klubben er i en ytters vanskelig situasjon. Jeg tar ikke alt for god fisk, men jeg kan jo selv se at klubben bare så vist klarer å betale rentene.

 

Jeg kan ikke si at jeg går rundt å bekymrer meg, men jeg sier heller ikke at vi har en trygg økonomi. Hvis noen av dere som sier at dette kun vil gå ut over Glazer har noen peiling på dette, kan dere da forklare meg hvorfor klubben ikke skal være bekymret?

 

Ønsker er jo at fansen skal kjøpe klubben. Noe som ikke vil skje hvis Glazer selger klubben, det vil ikke være nok penger. Hvis klubben selges må det bli til en rik russer eller araber. Noen jeg heller ikke ønsker. Da ender vi opp som City og Chelsea. Jeg ønsker heller å ha gjeld og ha æren i behold, enn at klubben selger seg selv.

Lenke til kommentar
Det er Glazer som står i fare, ikke klubben.

Det er riktig at Glazer står i fare og at det nødvendigvis ikke trenger å gå ut over klubben, men det kan. Galzer har all makt til å selge spillere for å betjene gjelda om det skulle gå galt. Han kan se seg nødt til å selge, og hva hvis det ikke er noen som ønsker å kjøpe klubben med verdens største gjeld?

Altså.. Gjelden har da ingenting å si for om noen vil kjøpe klubben. Kjøper man klubben betaler man like mye som om klubben ikke hadde gjeld, bare at pengene går til å betale ned gjelda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...