Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

@ The Game: Synst det er trist å sjå enda ein United fan som undervurdera Fletcher og Carrick, to av våre viktigaste spelera sist sesong. Fletcher var enorm i sesongslutten, spesielt i den andre Arsenal kampen i CL. Hadde ikkje han blitt suspandert i finalen trur eg vi hadde kontrollert kampen mykje meir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt har vi et problem på midten, noe CL finalen tydelig demonstrerte. I Manchester og i England har Carrick fått mye pepper, så det er ikke bare meg. Både Fletcher og Carrick er blandt de bedre britiske sentrale midtbanespillerne, man ikke i ellers i europa. Når man snakker om Sneijder og co på billigsalg, syntes jeg det er idioti å ikke hoppe på en lignende avtale.

 

Arsenal = Fabregas

Liverpool= Gerrard

Chelsea= Lampard

Real Madrid = Kaka, Sneijder, Van der Vaart

Barca: Iniesta, Xavi

 

Vi er blottet for kreativitet på midten, dersom man ser bortifra bidragene til Ando og Giggs. Her trengs det spillerkjøp, selv om vi ikke får det i sommer...

Lenke til kommentar

Enig med Gameboy2009 her! Vi har en knallbra midtbane i Scholes, Carrick, Harqy, Anderson og Fletcher. Men vi mangler dessverre "x-faktoren" som de andre topplagene har. Lampard, Gerrard, Arshavin/Fabregas (?), Iniesta/Xavi, Kaka.. Hadde vi hatt den "x-faktoren" i laget vårt ville jeg vært overbevist om (med vår nyeste signing Valencia) om at vi var verdens beste lag. Akkurat nå er vi top5.

Lenke til kommentar
Dette er vel ikke akkurat Man Utd tema lenger,men skriver det her for det om.

 

Har sett litt på højdare fra Real sine treningskamper idag.Og av det jeg har sett så virker det som spillestilen passer Ronaldo eksepsjonelt dårlig.Spillet skal bygges opp,helst innom alle i midtbaneleddet før ballen ekspederes inn mot femmeteren hvor Raul venter (litt som oss når vi hadde RvN).Ronaldo får ikke bruk for sin blendene teknikk eller fart ettersom di nesten konstant angriper mot etablert forsvar.

 

Virker for meg som han har begått en tabbe :innocent:

Jeg er helt enig. Ronaldo passer ikke inn i Real at all. Drømmen er at han ønsker seg tilbake til Manchester og at vi dermed avviser han. Fy faen for at fairytale det ville vært. Fy faen så drita jeg er. God natt,

Lenke til kommentar
Selvsagt har vi et problem på midten, noe CL finalen tydelig demonstrerte. I Manchester og i England har Carrick fått mye pepper, så det er ikke bare meg. Både Fletcher og Carrick er blandt de bedre britiske sentrale midtbanespillerne, man ikke i ellers i europa. Når man snakker om Sneijder og co på billigsalg, syntes jeg det er idioti å ikke hoppe på en lignende avtale.

 

Arsenal = Fabregas

Liverpool= Gerrard

Chelsea= Lampard

Real Madrid = Kaka, Sneijder, Van der Vaart

Barca: Iniesta, Xavi

 

Vi er blottet for kreativitet på midten, dersom man ser bortifra bidragene til Ando og Giggs. Her trengs det spillerkjøp, selv om vi ikke får det i sommer...

 

Ronaldo var all kreativiteten vi trengte, det er noe vi kommer til å savne mye denne sesongen tror jeg.

 

Om Ronaldo vil tilbake så bør vi faen ikke si nei. Tror heller ikke vi skal dømme han etter noen treningskamper. La det heller gå en sesong.

 

Og å være topp 5 i verden er ganske bra da

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Fletcher er verdensklasse og vår viktigste midtbanespiller og bør absolutt ikke selges. Vi bør hente en midtbanespiller til neste år da Giggs og Scholes sannsynligvis legger opp, men vi har absolutt en midtbane til å konkurrere med ethvert lag. Folk begynte bare å syte over midtbanen vår etter CL - finalen der vi møtte verdens beste sentralemidtbane, men vi hadde ikke Fletcher som er den midtbanespilleren vår som forflytter beina kjappest og gjør det vanskelig for motstanderene å briljere. Jeg er helt sikker på at finalen hadde vært en helt annen med Fletcher og at vi ikke burde svartmale midtbanen vår. Vi har verdens beste forsvar og det er rett og slett umulig for et lag å være best i alle lagdeler.

Lenke til kommentar

Kreative midtbanespillere jeg gjerne ser i United:

 

Xavi - En våt drøm!

Diego - Vis han lykkes i Juve, er han en mann for oss håper jeg!

Wesley Sneijder - Flott løsning som vi kunne utnyttet godt!

 

Sikkert flere jeg kunne nevnt også, men disse tre topper min liste ihvertfall!

 

Anderson har potensiall til å bli vår kreative mann på midten!

Lenke til kommentar
Fletcher er verdensklasse og vår viktigste midtbanespiller og bør absolutt ikke selges. Vi bør hente en midtbanespiller til neste år da Giggs og Scholes sannsynligvis legger opp, men vi har absolutt en midtbane til å konkurrere med ethvert lag. Folk begynte bare å syte over midtbanen vår etter CL - finalen der vi møtte verdens beste sentralemidtbane, men vi hadde ikke Fletcher som er den midtbanespilleren vår som forflytter beina kjappest og gjør det vanskelig for motstanderene å briljere. Jeg er helt sikker på at finalen hadde vært en helt annen med Fletcher og at vi ikke burde svartmale midtbanen vår. Vi har verdens beste forsvar og det er rett og slett umulig for et lag å være best i alle lagdeler.

Tapte dere ikke CL-finalen fordi Tevez ikke spilte fra start, mener du?

Hæhæ

Lenke til kommentar
Fletcher er verdensklasse og vår viktigste midtbanespiller og bør absolutt ikke selges. Vi bør hente en midtbanespiller til neste år da Giggs og Scholes sannsynligvis legger opp, men vi har absolutt en midtbane til å konkurrere med ethvert lag. Folk begynte bare å syte over midtbanen vår etter CL - finalen der vi møtte verdens beste sentralemidtbane, men vi hadde ikke Fletcher som er den midtbanespilleren vår som forflytter beina kjappest og gjør det vanskelig for motstanderene å briljere. Jeg er helt sikker på at finalen hadde vært en helt annen med Fletcher og at vi ikke burde svartmale midtbanen vår. Vi har verdens beste forsvar og det er rett og slett umulig for et lag å være best i alle lagdeler.

Det er ikke umulig og man skal alltid streve etter å bli best på alt! Hvor er vinnerinstinktene deres? Tapermentalitet å ikke prøve å bli best og Limbecks \"topp 5 er ganske bra det\", gir meg avsmak i munnen. Så lenge vi har penger, fans og en allerede utviklet klubb i toppen, skal vi ikke gi fra oss tronen uten en fight.

 

Det er ikke snakk om bli en muppetklubb som Real, eller ha en supporterskare som forventer suksess konstant, men det er snakk om å gjøre sitt ytterste for å ha best mulig forusettninger for å lykkes. Vi mangler ikke mye for å være der vi var på verdenskartet for noen mnd siden. Vi har pengene og økonomien er trygg den - så kjør på SAF!

Lenke til kommentar
Det er ikke umulig og man skal alltid streve etter å bli best på alt! Hvor er vinnerinstinktene deres? Tapermentalitet å ikke prøve å bli best og Limbecks \"topp 5 er ganske bra det\", gir meg avsmak i munnen. Så lenge vi har penger, fans og en allerede utviklet klubb i toppen, skal vi ikke gi fra oss tronen uten en fight.

 

Det er ikke snakk om bli en muppetklubb som Real, eller ha en supporterskare som forventer suksess konstant, men det er snakk om å gjøre sitt ytterste for å ha best mulig forusettninger for å lykkes. Vi mangler ikke mye for å være der vi var på verdenskartet for noen mnd siden. Vi har pengene og økonomien er trygg den - så kjør på SAF!

Nåja. Jeg svartmaler ikke alt slik som mange andre gjør. Men å si at økonomien er trygg er vel å dra det litt langt. Skal ikke alt for mye til før klubben kan være i trøbbel. Hvor mange middels sesonger skal det egentlig til før Glazer vil slite? Ikke vet jeg, men det sier litt når klubben bruker mer penger på å betale renter enn gjeld hvert år. Og det i klubbens beste økonomiske år gjennom tidene. :ermm:

Lenke til kommentar
Fletcher er verdensklasse og vår viktigste midtbanespiller og bør absolutt ikke selges. Vi bør hente en midtbanespiller til neste år da Giggs og Scholes sannsynligvis legger opp, men vi har absolutt en midtbane til å konkurrere med ethvert lag. Folk begynte bare å syte over midtbanen vår etter CL - finalen der vi møtte verdens beste sentralemidtbane, men vi hadde ikke Fletcher som er den midtbanespilleren vår som forflytter beina kjappest og gjør det vanskelig for motstanderene å briljere. Jeg er helt sikker på at finalen hadde vært en helt annen med Fletcher og at vi ikke burde svartmale midtbanen vår. Vi har verdens beste forsvar og det er rett og slett umulig for et lag å være best i alle lagdeler.

Det er ikke umulig og man skal alltid streve etter å bli best på alt! Hvor er vinnerinstinktene deres? Tapermentalitet å ikke prøve å bli best og Limbecks \"topp 5 er ganske bra det\", gir meg avsmak i munnen. Så lenge vi har penger, fans og en allerede utviklet klubb i toppen, skal vi ikke gi fra oss tronen uten en fight.

 

Det er ikke snakk om bli en muppetklubb som Real, eller ha en supporterskare som forventer suksess konstant, men det er snakk om å gjøre sitt ytterste for å ha best mulig forusettninger for å lykkes. Vi mangler ikke mye for å være der vi var på verdenskartet for noen mnd siden. Vi har pengene og økonomien er trygg den - så kjør på SAF!

 

Vi gjør da vårt beste, og ditt snakk om verdens beste klubb gir meg avsmak i munnen. Hvordan kårer man verdens beste klubb? Ved å vinne CL? Det er jo bare en cup.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...