Limbeck Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 (endret) PL ser dårlig ut? Der er ingen jeg ville ha byttet resultater mot. Hva jeg mener om enkelte her og bortskjemt har jeg sagt før Angående Liverpool som seriemestere så takler jeg det bedre enn Chelsea og Arsenal. Liverpool har britiske spillere og har en viss balangse i økonomien. De har de desidert verste fansen men det er ikke Liverpool sin skyld. Endret 5. april 2009 av Limbeck
archanios Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 PL ser dårlig ut? Hjelpe meg til ein gjeng med surrebøtter. Med seier i dag så ledar vi PL med eit poeng, med ein kamp mindre spelt. Klart vi har vore i elendig form dei siste kampane, medan Liverpool har hatt si beste periode dei siste 19 åra, men det betyr likevel ingenting anna enn at det fortsatt er opp til oss. Vi har eit fantastisk utgangspunkt og kan berre takke oss sjølv om det ikkje skulle gå veien. Vi skal spele 9 kampar til denne sesongen. Teoretisk så kan vi blant anna spele to av dei uavgjort, vinne resten og vinne serien på målforskjell. Vi kan også tape ein kamp, vinne dei andre 8 og vinne serien med eit poeng. Dette vil sjølvsagt avhenge av at Liverpool skal vinne sine 7 siste kampar. Greit å vere litt realistiske og til dels litt avventande i forhold til korleis vi gjer det mot Villa i dag, men dette er fortsatt opp til Manchester United. Det vil sjølvsagt der og då vere skuffande om vi ikkje vinner PL, ettersom det for meg er det trofeet som heng høgast, men samtidig så vil vel den største skuffelsen heller gå på at det då eventuelt er Liverpool som vinner, ikkje at vi endar på ein andre plass. Eg håpar vi tar tre poeng i dag, sjølv med eit svekka lag og resultat som har vore forferdelig bitre den siste tida. Eit godt resultat i dag, så har vi plutselig ein veldig annerledes situasjon. Alt kan skje og det kan fort bli farlig spennande, men det er sånn det bør vere også.
Suburbian Hero Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Leste om Tosic her et sted, og siden vi er landsmenn så har jeg en viss plikt å følge rundt serbiske spillere hvor enn de er. Så vidt jeg vet har ikke han fått sin PL-debut ennå, og generelt har han ikke spillt mange kamper for dere. Så, hva er det som skjer med stakkaren?
archanios Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Han er pr dags dato ikkje fysisk robust nok for nivået i PL. Spørsmålet er vel også om han vart en del av avtalen berre for å gjere det lettare for United å få Ljajic i tillegg. Det er vanskelig å seie, men samtidig så bør det vel nevnast at han ikkje var tiltenkt ei stor rolle denne sesongen, så det kan hende han blir meir involvert etter sommaren. Det som kan vere litt skummelt er jo at han ikkje får så mykje speletid på reservelaget heller.
Manx Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Nå sa vel Ferguson at han skulle få prøve seg i mars/april etter å ha fått noen månder trening med laget osv. Men han trenger kanskje litt lengre tilvending, så jeg blir ikke forundret hvis han ikke får prøve seg i PL før neste sesong, må ha litt mer muskler på kroppen
archanios Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Han har forresten debutert i PL, i tillegg til å komme på i Fa-cupen. det blir spennande å sjå utviklinga hans..
Manx Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg handlet noen skjerf i fra Manutd.com her for et par uker siden, noen som har en normal leveringstid, første gangen jeg har handlet der i fra. Jeg bestilte drakt med trykk derfra rett før jul og det tok nøyaktig 13 dager, så et par uker virket litt lenge for bare noen skjerf. Ble sendt 23.3, men kan vel hende det tar litt lengre tid nå som det er rundt påsken, får se om det dukker opp i løpet av de tre dagene som er virkedager før påsken.
Latias Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Liverpool har britiske spillere. Jepp, de har jo spillere som Carragher, Gerrard og... ingen flere.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Har Liverpool solgt Pennant? Du vet mer enn meg.
Limbeck Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Liverpool har britiske spillere. Jepp, de har jo spillere som Carragher, Gerrard og... ingen flere. Joo, men de er lokale, de tjener litt på det. Men jeg trodde de hadde flere
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg sa aldri at han var solgt, utlånt derimot. Kan ikke akkurat bruke han i start-11ern.
NightKeeper Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Jeg tviler på 3 poeng idag. Jeg regner med at folk kjenner til skadesituasjonen. Tevez - Ronaldo på topp lukter det ikke mål av nå for tiden. Vidic er jo ute i tillegg. Ferdinand tvilsom. Evans - Neville i midtforsvaret mot Young, Agbonlahor og Carew. Grøss.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 (endret) Tipper en ny 1-0 seier til United. Og at Carew bommer på en megasjanse rett før målet. Endret 5. april 2009 av Slettet-D7I5Gr2
Alastor Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Mike Riley dømmer. Dette blir "en av de dagene", tro meg..
NightKeeper Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 SAF har sagt at Rio er klar. Takk og pris for det i såfall. Ble veldig lettet nå. Men har fortsatt ikke troen i dag. Men jeg er pessimist numero uno da.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Å herre. Jeg Kondolerer. Enten så får dere et feilaktig straffe,ellers så får derre et feilaktig rødt kort. Vet aldri med Riley
archanios Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Det er du, men det kan jo nesten vere sunt, sånn som vi har spelt i det siste. Eg har ikkje trua på at vi får sjå ein fantastisk kamp, men eg håpar fortsatt på at vi skal klare 3p.
Larsemão Skrevet 5. april 2009 Skrevet 5. april 2009 Tror på en god kamp fra vår side idag, og tror det var noe positivt i at vi har mistet tabelltoppen foreløpig. Håper å se spillerne spille med glød og vilje idag, og være aggressive etter å ta tilbake tabelltoppen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå