Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Faaen, hvor faen er forsvaret...

Ennå ikke over.

Hvor mange mål trenger vi for å gå til straffekonk?

Endret av Raste
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Nå er det liv i stova her...

Skrevet

Det beste laget går videre, United har spilt langt under pari i dag. Rooney har ikke gjort en dritt, Ronaldo har blitt spilt fletta av og Heinze eier ikke hurtighet.

Skrevet
Det beste laget går videre, United har spilt langt under pari i dag. Rooney har ikke gjort en dritt, Ronaldo har blitt spilt fletta av og Heinze eier ikke hurtighet.

8523804[/snapback]

Rooney har jobbet som faen han! Om han har fått til noe er en annen sak...

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Det verste (eller beste for min del) er at hvis United hadde utlignet før siste målet, så hadde de hatt en reell sjanse til å gå videre. Jeg hadde tenkt å si det før, men jeg ville ikke trykke dere enda lengre ned; når Ronaldo har en dårlig hårdag, som i dag, så spiller han ikke optimalt. Tror det går på selvtilliten. Kjip hindring.

Skrevet

jaja.

blir ikke at united "knuser" liverpool i no finale i år.

ganske morro. dere var nokk litt for høye i hatten i går.

sorry for bruk av små bokstaver, skriver med en Wii. tar lang tid:b

Skrevet
Nå er det liv i stova her...

8523796[/snapback]

Ja, så visst, hopp og hei ...

Det var det veddemålet. :(

8523812[/snapback]

Jaa, fy faen ass :!:

Jaja, men uansett, har vært gøy med United i CL i år, de har bevist at de har noe å gjøre i denne turneringen. Vi skal ikke ha så mye å stille opp med mot et så rutinert Milan-lag på San Siro. Heldigvis ingen krise for meg at vi ryker ettersom det eneste jeg bryr meg om er ligaen.

:yes:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg vil oppfordre alle Liverpool-fans å diskutere dagens kamp og ikke bringe frem utsagn fra gårsdagen. Spesielt ikke i denne tråden, som tross alt tilhører Uniteds tilhengere.

Skrevet

Men guttah, hva faen er CL i forhold til Ligaen? :)

Jeg ville gitt bort CL, FA-cup, Ligacup for å vinne serien. La oss glemme denne kampen her.

Skrevet
Faen jævla Milan, nå er jeg forbanna. Drøyer tida så jævlig, og klager på dommern.

Nå er United ute, jævla driit azz.

8523844[/snapback]

Rutine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...