Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke si det, ikke si det en gang. Men jeg irriterer meg egentlig over at det ikke står 1/2/3 -0 til Stoke nå, vil påstå at det er utrolig heldig for Pool å få med seg et poeng her i dag.

Skrevet

You got that right Lunatic.

0-0 ble det ja, veldig greit for oss men kunne vært ENDA bedre, vil jeg påstå. Uansett, som sagt, bra for oss :)

Skrevet
Med tap i morgen, seier i hengekampene så er vi 2 poeng bak. Da kan vi avgjøre det med seier hjemme mot pool :).

Haha bra strategi. Men la oss heller si med seier i morgen, og seier i de 2 hengekampene, leder vi tabellen :)

Skrevet
Ikke snakk om tap i morgen, vinner i morgen. Chelsea slår Liverpool og vi slår Liverpool. Vi vinner ligaen.

Litt mye å spå, men det hadde vært villt å vinne ligaen 3 år på rad. Finner det vanskelig å se for meg, men det kan jo skje nå. I morgen betyr veldig, veldig mye, syns jeg.

Skrevet
Med tap i morgen, seier i hengekampene så er vi 2 poeng bak. Da kan vi avgjøre det med seier hjemme mot pool :).

Der ble ikke kampen i morgen så ekstremt viktig egentlig.

Ikke snakk om tap i morgen, vinner i morgen. Chelsea slår Liverpool og vi slår Liverpool. Vi vinner ligaen.

Der ble den litt viktig igjen.

Skrevet (endret)

Haha D'Amico :p

AH, morsomt at noen snakket i Anfield-tråden om at Benitez var et geni før kampen og nå er alle sur på han igjen! Scousers :D

Endret av tc47
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Er vel lov å være pisst rett etter\under kampen vel.

Skrevet

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH!!!

Vet ikke hva som var mest digg nå: Poengtap eller at Stoke burde vunnet! :!:

Er vel lov å være pisst rett etter\under kampen vel.

Helt klart! Det samme skjer jo her i tråden under kamper vi spiller rævv!

Skrevet (endret)
Haha D'Amico :p

AH, morsomt at noen snakket i Anfield-tråden om at Benitez var et geni før kampen og nå er alle sur på han igjen! Scousers :D

Haha, Benitez tenker seg nok om to ganger før han begynner å klage på Fergie igjen :)

Kom over dette bildet her som beskriver ganske godt hvordan det går når man driver mind games med SAF:

fergiewinsuj4.jpg

Edit: Det er vel ikke postet her før?

Endret av D'Amico
Skrevet
En ting jeg la merke til på det intervjuet. Hadde han planlagt en tale? Han las jo fra et papir.

Han har nok brukt de siste årene på å finne argumenter, og så skrevet dem ned. ;)

hva med å bruke tiden på å finne måter å slå Stoke på i stedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...