Alastor Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hehe, merka litt at vidic ble småirritert mot boro sist, han spillte dobbel stopper + høyreback..måtte være litt overalt . Endret 2. januar 2009 av Alastor
Kjakan24 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 O'shea, Fletcher, Neville og Park: Er de fornøyde med "lave" lønninger og med å spille på reservelaget/ benken så er det greit. Noen førstelagsspillere på fast basis er de ikke. Det er spillere jeg gjerne se forsvinne til sommeren. Følger du med på Man Utd, eller bare leser du sammendrag av matcher etter helgen? Virker som du har null peiling på det du prater om. John O`Shea er den fjerde mest brukte forsvarspilleren til Man Utd iår. Neville er den eneste du treffer på. Hadde det ikke vært for skadeproblemene til W.Brown som skadefri bekler høyrebacken oftest og klart best av de som er i Man Utd idag. Tror Ferguson vil bruke Brown / Rafael fremover og Neville blir i stallen ut 09/10 sesongen, men får stadig mindre spilletid. Park har startet i 11 av de siste 15 PL-kampene til United, han er den spilleren som har spilt 3.mest av midtbanespillerne. Den som ligger på 2.plass bak Ronaldo er D.Fletcher, litt artig at du mener to av de tre mest brukte midtbane spillerne er reservelagspillere og benkevarmere. Hvis du skal fjerne disse to spillerne så sitter Man Utd igjen med følgende spillere på midtbanen: Defensive spillere: Carrick, Hargreaves og Anderson. Offensive spillere: Ronaldo, Scholes, Nani og Giggs. Possebon og Gibson er pr idag langt unna å bli faste i en rotasjonstropp. De tre defensive spillerne kan normalt sett ikke spille sammen og en av de vil bli brukt. Ronaldo er fast på høyrekant mens Nani/Giggs må da kjempe om venstrekanten. Scholes er da eneste alternativ som makker til Carrick sentralt. Dette blir veldig tynt med spillere på midtbanen. Hvis du og din "Football Manager" tankegang skal ha noen mening så må United handle inn 3-4 midtbanespillere det kommende halvåret. Synes uansett at det lyser igjennom at du ikke følger med laget ditt, da hadde du vist at Fletcher og Park er blant de som er mest brukt på årets United midtbane. Er vel slik med fjortisser som holder med United, ser bare på resultatet og hvem som scoret målene. Ser heller highlights fremfor 2x45 minutter. Slike medgangsupportere som deg trenger ingen lag flere av.
IcedInsanity Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 O'shea, Fletcher, Neville og Park: Er de fornøyde med "lave" lønninger og med å spille på reservelaget/ benken så er det greit. Noen førstelagsspillere på fast basis er de ikke. Det er spillere jeg gjerne se forsvinne til sommeren. Følger du med på Man Utd, eller bare leser du sammendrag av matcher etter helgen? Virker som du har null peiling på det du prater om. John O`Shea er den fjerde mest brukte forsvarspilleren til Man Utd iår. Neville er den eneste du treffer på. Hadde det ikke vært for skadeproblemene til W.Brown som skadefri bekler høyrebacken oftest og klart best av de som er i Man Utd idag. Tror Ferguson vil bruke Brown / Rafael fremover og Neville blir i stallen ut 09/10 sesongen, men får stadig mindre spilletid. Park har startet i 11 av de siste 15 PL-kampene til United, han er den spilleren som har spilt 3.mest av midtbanespillerne. Den som ligger på 2.plass bak Ronaldo er D.Fletcher, litt artig at du mener to av de tre mest brukte midtbane spillerne er reservelagspillere og benkevarmere. Hvis du skal fjerne disse to spillerne så sitter Man Utd igjen med følgende spillere på midtbanen: Defensive spillere: Carrick, Hargreaves og Anderson. Offensive spillere: Ronaldo, Scholes, Nani og Giggs. Possebon og Gibson er pr idag langt unna å bli faste i en rotasjonstropp. De tre defensive spillerne kan normalt sett ikke spille sammen og en av de vil bli brukt. Ronaldo er fast på høyrekant mens Nani/Giggs må da kjempe om venstrekanten. Scholes er da eneste alternativ som makker til Carrick sentralt. Dette blir veldig tynt med spillere på midtbanen. Hvis du og din "Football Manager" tankegang skal ha noen mening så må United handle inn 3-4 midtbanespillere det kommende halvåret. Synes uansett at det lyser igjennom at du ikke følger med laget ditt, da hadde du vist at Fletcher og Park er blant de som er mest brukt på årets United midtbane. Er vel slik med fjortisser som holder med United, ser bare på resultatet og hvem som scoret målene. Ser heller highlights fremfor 2x45 minutter. Slike medgangsupportere som deg trenger ingen lag flere av. Hele innlegget var bra skrevet, men akruatt det i Bold kunne du gitt faen i.Totalt unødvendig å komme og påstå sånt.
SniKaZ Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 O'shea, Fletcher, Neville og Park: Er de fornøyde med "lave" lønninger og med å spille på reservelaget/ benken så er det greit. Noen førstelagsspillere på fast basis er de ikke. Det er spillere jeg gjerne se forsvinne til sommeren. Park har startet i 11 av de siste 15 PL-kampene til United, han er den spilleren som har spilt 3.mest av midtbanespillerne. Den som ligger på 2.plass bak Ronaldo er D.Fletcher, litt artig at du mener to av de tre mest brukte midtbane spillerne er reservelagspillere og benkevarmere. Skjønner godt at D.Fletcher er enn av førstevalgene han er jo enn veldig god spiller som er veldig stabil.
Limbeck Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hehe, merka litt at vidic ble småirritert mot boro sist, han spillte dobbel stopper + høyreback..måtte være litt overalt . Ikke noe rart det. Rafael var jo borte Og Silva er mere oppskrytt enn Nani ja. Jeg tror ikke Silva har tilført klubben noe vi ikke har i Nani. Endret 2. januar 2009 av Limberbatov
Sir Game Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Wow, her har vi en klassisk bedreviter. Har nok sett alle kampene til United de siste årene, inkludert vennskapskamper. Har fult laget tett siden 95.' Park, Fletcher og O'shea er ikke United klasse. Godt stallfyll i skadesitausjoner, men ikke noe mer. Noe vi imo har sett utmerket godt i de siste kampen hvor de har spilt grunnet skader på andre ess. Fletcher er god til mye, men eier ikke krativitet. Når vi alt har en Carrick, som er samme spilletype, men som er mye bedre, ser jeg ingen grunn til å tviholde på skotten. O'shea er død offensivt mens Park er flink til å jobbe, men er helt ufarlig forran mål. Sistnvente var riktignok en av banens beste mot M'boro, men ellers syntes jeg ikke at han innehar nok kvaliteter. Og nei, jeg er ikke "fjortis," er du? tviler sterkt på at du er gammel som profilen din tilsier, da du oppfører deg som en arogant og patetisk liten drittunge uten greie på fotball. Jeg har rett på min mening, så skal du få ha din. Edit: Dessuten så tror jeg du misforstod meg. Les på nytt Endret 2. januar 2009 av The Game
Giallorossi Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Park, Fletcher og O'shea er ikke United klasse. Godt stallfyll i skadesitausjoner, men ikke noe mer. Noe vi imo har sett utmerket godt i de siste kampen hvor de har spilt grunnet skader på andre ess. Fletcher er god til mye, men eier ikke krativitet. Når vi alt har en Carrick, som er samme spilletype, men som er mye bedre, ser jeg ingen grunn til å tviholde på skotten. O'shea er død offensivt mens Park er flink til å jobbe, men er helt ufarlig forran mål. Sistnvente var riktignok en av banens beste mot M'boro, men ellers syntes jeg ikke at han innehar nok kvaliteter. Ja, det er bare å selge alle som virkelig har følelser for klubben og ende opp som en kaldblodig klubb som enkelte London-lag, virker som om du har den holdningen.
D'Amico Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Kjakan24: For det første, legg vekk de forkastelige bedreviter-faktene dine. Det går faktisk an å argumentere uten å rakke ned på andre og hele tiden dra inn "FM-filosofien" du mener alle andre har (ja, vet det høres utrolig ut, men det er faktisk mulig). Hvis vi først tar for oss Fletcher. De sentrale midtbanespillerne våre er: Carrick, Anderson, Scholes, Hargreaves, Fletcher og Giggs. Hvis vi tar vekk Fletcher, har vi 5 spillere som alle holder ett meget høyt nivå og som kjemper om 2 posisjoner. Altså er det en plass vi har meget god dekning på. Jeg personlig rangerer alle de, med unntak av Giggs, foran Fletcher. At han har spilt mest, har med at Carrick, Scholes og Hargreaves har vært fryktelig mye skadet. Hvis du faktisk hadde fulgt med på United, hadde du visst at O'Shea er den soleklart dårligste av forsvarsspillerne våre. Hvor mye han har spilt er irrelevant, da skader og karantener spiller inn (noe O'Shea har holdt seg unna denne sesongen). Angående Park har du rett, han bør vi beholde.
Limbeck Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Park, Fletcher og O'shea er ikke United klasse. Godt stallfyll i skadesitausjoner, men ikke noe mer. Noe vi imo har sett utmerket godt i de siste kampen hvor de har spilt grunnet skader på andre ess. Fletcher er god til mye, men eier ikke krativitet. Når vi alt har en Carrick, som er samme spilletype, men som er mye bedre, ser jeg ingen grunn til å tviholde på skotten. O'shea er død offensivt mens Park er flink til å jobbe, men er helt ufarlig forran mål. Sistnvente var riktignok en av banens beste mot M'boro, men ellers syntes jeg ikke at han innehar nok kvaliteter. Ja, det er bare å selge alle som virkelig har følelser for klubben og ende opp som en kaldblodig klubb som enkelte London-lag, virker som om du har den holdningen. Og ende opp med 11 spillere og hindre alle muligheter til å bytte spillere for å påvirke kamper eller bytte ut skadde spillere Sorry, jeg måtte bare
Sir Game Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Limb: Første ellveren og som ikke svekker laget nevneverdig når de kommer inn. Legg merke til at jeg vil ha spillerne om de er fornøyde med å ikke få spille så mye og spesiellt fast. De kommer jo inn å gjør en gjennomført og god jobb (i blant også veldig bra) men er ikke "verdensklasse" om jeg skal bruke det uttrykket. Og nei, et lag kan ikke bare ha stjerner og glamour, men og skifte ut en Park/Nani med en Silva hadde vi tjent på. O'shea, Fletcher, Neville og Park er de eneste i dagens stall jeg er usikre på. Spesiellt Fletcher har jeg aldri hatt sansen for, selv om han i meida og av SAF har fått mye skryt i år. Kreativt udugelig. Han er imo 4 valg. Kjakanfyren: Du troddde ikke at snakket om dagens situasjon da? Jeg mener selvsagt for fremtiden og hva jeg mener United hadde vært tjent med mtp overganger ect. At Fletcher, Park og Oshea spiller mye pr dags dato er jeg klar over. Vi ser jo hvor ræva vi er ifht i fjor
Limbeck Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Kjakan24: For det første, legg vekk de forkastelige bedreviter-faktene dine. Det går faktisk an å argumentere uten å rakke ned på andre og hele tiden dra inn "FM-filosofien" du mener alle andre har (ja, vet det høres utrolig ut, men det er faktisk mulig). Hvis vi først tar for oss Fletcher. De sentrale midtbanespillerne våre er: Carrick, Anderson, Scholes, Hargreaves, Fletcher og Giggs. Hvis vi tar vekk Fletcher, har vi 5 spillere som alle holder ett meget høyt nivå og som kjemper om 2 posisjoner. Altså er det en plass vi har meget god dekning på. Jeg personlig rangerer alle de, med unntak av Giggs, foran Fletcher. At han har spilt mest, har med at Carrick, Scholes og Hargreaves har vært fryktelig mye skadet. Hvis du faktisk hadde fulgt med på United, hadde du visst at O'Shea er den soleklart dårligste av forsvarsspillerne våre. Hvor mye han har spilt er irrelevant, da skader og karantener spiller inn (noe O'Shea har holdt seg unna denne sesongen). Angående Park har du rett, han bør vi beholde. Jeg synes ikke O¨Shea er vår dårlgste forsvars spiller. Rafael og Neville er dårligere. Kanskje Evans også.
Sir Game Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Ja, det er bare å selge alle som virkelig har følelser for klubben og ende opp som en kaldblodig klubb som enkelte London-lag, virker som om du har den holdningen. Ikke snakk om klubbfølse engang. Du holder jo med Roma i første rekke.
Sameboe Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Tosic, 21, will sign with immediate effect and wear the no.14 shirt Da fikk han Smith sitt gamle nummer
Giallorossi Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Ikke snakk om klubbfølse engang. Du holder jo med Roma i første rekke. Det var alt du klarte å svare med? Er kanskje en grunn til at jeg er en Romanista ned til buns også, både holdningen og supporter kulturen er litt annerledes
Latias Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Tror dere vi får se Tosic på søndag (eller i midtuka)? Eller er det for tidlig? Hadde vært greit å gi han et par tidlige kamper.
Sameboe Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Tror dere vi får se Tosic på søndag (eller i midtuka)? Eller er det for tidlig?Hadde vært greit å gi han et par tidlige kamper. Får nok prøvd seg mot bånn klubber ihvertfall Men vis han overbeviser tviler jeg ikke på at gutten kan bli fast utpå
Sir Game Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ikke snakk om klubbfølse engang. Du holder jo med Roma i første rekke. Det var alt du klarte å svare med? Er kanskje en grunn til at jeg er en Romanista ned til buns også, både holdningen og supporter kulturen er litt annerledes Ja, holdningen din er bemerkelsesverdig. Når det går dårlig med det ene laget, skifter du til det neste? Way to go. Den holdningen og supporter kulturen der klarer jeg fint meg uten. "Det var alt du klarte å svare med?" Hva skulle svare på? Skal vi beholde spillere som ikke er gode nok fordi de elsker klubben? Da kunne liksegodt jeg spilt, for jeg både hater scousere og hadde blødd meg til døde for trøya. Endret 2. januar 2009 av The Game
Giallorossi Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ja, holdningen din er bemerkelsesverdig. Når det går dårlig med det ene laget, skifter du til det neste? Way to go. Den holdningen og supporter kulturen der klarer jeg fint meg uten. "Det var alt du klarte å svare med?" Hva skulle svare på? Skal vi beholde spillere som ikke er gode nok fordi de elsker klubben? Da kunne liksegodt jeg spilt, for jeg både hater scousere og hadde blødd meg til døde for trøya. Haha, det er din personlige synsing og troing (På Høyt nivå). Alle klubber trenger Backup spillere, spillere som virkelig tåler å slite benken, slike spillere er det ikke mange igjen av (Med en viss kvalitet). Når de itillegg er fostret opp av klubben vår så blir dette et stort pluss også. Jeg er glad det er Fergie som styrer skuta (no offence) Endret 2. januar 2009 av Giallorossi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå