Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Manchester City-manager Mark Hughes vil rydde i stallen. Elano, Michael Ball, Nedum Onouha, Dietmar Hamann og Darius Vassell kan alle være på vei bort fra klubben (The Independent).

 

Jeg ser gjerne Elano i United vis de ikke vil ha han lenger, han er utrolig god, og hadde vært en flott sub.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Irriterende som faen det stream-opplegget.

Og hva ligger bak den uttalelsen der?

 

Ser visst ikke ut som kampen går på stream heller i kveld, mulig at disse viser noe fra kampen, men jeg tviler egentlig på det. Får finne noe VG live-lignende greier å lese kampen istedet for å se den da.

 

Edit: Eller finne en webradio å høre den.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Jeg bare så litt tilbake:

 

Koste hva det ksote vil. En kaptein som gjør hva som helst for å få best mulig resultat for laget.

Helt riktig (eller feil ifølge Wankers'a :p ).

 

 

 

Skjønner ikke hvordan dere klarer det: å diskutere om og om igjen de samme tingene som burde vært ferdigdiskutert for lenge siden! :no:

Oh, Am telling You Why: Den natta gikk alle i senga si og sa: "Detter er et tema vi aldri blir enige om" - når man har den innstillingen sier det seg selv at vi ikke har diskutert nevneverdig ;)

 

Nå vil ikke jeg betegne å overspille så til de grader mye i et forsøk på å få straffe som å blø for drakta da, men... ;)

Hva du betegner driter jeg i ( :tease: ), men enhver kaptein gir alt for laget sitt, uansett hvor dum avgjørelsen eller lignende er. :)

 

Filming og lignende er endel av fotball verdenen - Just Face It ;)

 

Just Fake It?... :p

 

Jeg tror også at Anderson vil få en stor karriere som United-spiller. 20 år, og de ferdighetene! Bare vent et par år, han vil bli stor (spillermessig)

Han har vel fortsatt noen småting å pirke på, men hvem har vel ikke det?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...