Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I min bok er det 2 andre lag. Barcelona og Chelsea.

Så vi får se

Da burde du åpne bok di igjen og se deg rundt, vi har Inter, Milan (Hvis de fortsetter som de gjør nå, med stigende kurve), Real Madrid og finnes det en rekke lag som kan slå oss i diverse enkeltkamper (Eller dobbeltkamper for den slags skyld) :)

Italiensk serie har blitt dårligere med åra. Samme nivå som Fransk.

Frykter mer Atletico Madrid en Real Madrid. Real har mista "frykten" som kanskje flere lag hadde før for de.

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Italiensk serie har blitt dårligere med åra. Samme nivå som Fransk.

Frykter mer Atletico Madrid en Real Madrid. Real har mista "frykten" som kanskje flere lag hadde før for de.

Altså når jeg hører slike utsagn forteller det litt om din kunnskap. Ifjor var Roma gode i CL, i år har det dabbet av men kampen mot Chelsea sier litt om nivået de egentlig kan ligge på, Juve har overbevist mot RM 2 ganger og inter er sikkerheten selv ;)

 

Eneste som hindrer er at enkelte ganger lagene ustabile, men igjennom en slik turnering som CL så ikke det det samme som Liga, hvor man må være god igjennom en stor sesong (Med 38 kamper). Derfor er de italienske lagene jokere vil jeg si ;)

 

Btw: Liverpool er selvsagt med i favoritt-sjiktet de å. :)

Lenke til kommentar

Huddersfield Town 24-26

Arsenal 33-35

Liverpool 82-84

Manchester United 99-01

 

Disse lagene har vunnet ligaen 3 ganger i strekk. Ingen har vunnet 4 sesonger i strekk. Det viser hvor ekstremt vanskelig det er å vinne ligaen 3 ganger på rad.

 

Jeg vil ikke si at den italienske eller den spanske ligaen er blitt dårlig, men tror ikke det er tilfeldig at 6 av 8 semifinale lag de siste to sesongene har vert engelske. Forrige sesong var det bare engelske lag som klarte å slå ut engelske lag.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Huddersfield Town 24-26

Arsenal 33-35

Liverpool 82-84

Manchester United 99-01

 

Disse lagene har vunnet ligaen 3 ganger i strekk. Ingen har vunnet 4 sesonger i strekk. Det viser hvor ekstremt vanskelig det er å vinne ligaen 3 ganger på rad.

Tja, jeg tror ikke vi ikke vinner PL pga statistikken er imot oss, men pga at Chelsea har vært i den flyten de er i fra dag 1. ;)

Lenke til kommentar
Huddersfield Town 24-26

Arsenal 33-35

Liverpool 82-84

Manchester United 99-01

 

Disse lagene har vunnet ligaen 3 ganger i strekk. Ingen har vunnet 4 sesonger i strekk. Det viser hvor ekstremt vanskelig det er å vinne ligaen 3 ganger på rad.

 

Jeg vil ikke si at den italienske eller den spanske ligaen er blitt dårlig, men tror ikke det er tilfeldig at 6 av 8 semifinale lag de siste to sesongene har vert engelske. Forrige sesong var det bare engelske lag som klarte å slå ut engelske lag.

 

Jepp, og derfor føler jeg mer avslappet mtp. tabellposisjoner i år. Er like sur og glad når vi taper og vinner kampene, men etter jeg roer meg ned litt evt. husker jeg at vi har hatt 2 syke år de siste 2 :)

 

CL forventer jeg ikke, er veldig mye som må til å vinne den 2 ganger på rad (ingen har vunnet den 2 år på rad (?), og nå snakker jeg om Champions League, ikke Cup Winners Cup osv. ;))

 

Men FA Cupen har jeg faktisk utrolig lyst på i år, er vel siden det er altfor lenge siden sist. Bring home the Cup :)

Lenke til kommentar
Huddersfield Town 24-26

Arsenal 33-35

Liverpool 82-84

Manchester United 99-01

 

Disse lagene har vunnet ligaen 3 ganger i strekk. Ingen har vunnet 4 sesonger i strekk. Det viser hvor ekstremt vanskelig det er å vinne ligaen 3 ganger på rad.

Tja, jeg tror ikke vi ikke vinner PL pga statistikken er imot oss, men pga at Chelsea har vært i den flyten de er i fra dag 1. ;)

 

Nja. å holde et lag på topp i så lang tid er veldig vanskelig da. Det er veldig mange faktorer som spiller inn og jeg vet sikkert ikke om halvparten engang.

Lenke til kommentar
CL forventer jeg ikke, er veldig mye som må til å vinne den 2 ganger på rad (ingen har vunnet den 2 år på rad (?), og nå snakker jeg om Champions League, ikke Cup Winners Cup osv. ;))

 

Men FA Cupen har jeg faktisk utrolig lyst på i år, er vel siden det er altfor lenge siden sist. Bring home the Cup :)

 

Ingen har vunnet CL to sesonger på rad men ser man på serievinner cupen så er det mange. Real har vel vunnet 5 sesonger på rad.

 

FA cupen hadde vert fantastisk å vinne

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
CL forventer jeg ikke, er veldig mye som må til å vinne den 2 ganger på rad (ingen har vunnet den 2 år på rad (?), og nå snakker jeg om Champions League, ikke Cup Winners Cup osv. ;))

 

Men FA Cupen har jeg faktisk utrolig lyst på i år, er vel siden det er altfor lenge siden sist. Bring home the Cup :)

 

Ingen har vunnet CL to sesonger på rad men ser man på serievinner cupen så er det mange. Real har vel vunnet 5 sesonger på rad.

 

FA cupen hadde vert fantastisk å vinne

 

Nope tenkte meg det, og ja jeg visste om serievinner cupen men for min del blir det ikke det samme siden det var forskjellig turnering og format.

 

FA cupen hadde smakt skikkelig godt ja. Millwall finalen husker jeg godt, herlig dag :)

Lenke til kommentar
Italiensk serie har blitt dårligere med åra. Samme nivå som Fransk.

Frykter mer Atletico Madrid en Real Madrid. Real har mista "frykten" som kanskje flere lag hadde før for de.

Altså når jeg hører slike utsagn forteller det litt om din kunnskap. Ifjor var Roma gode i CL, i år har det dabbet av men kampen mot Chelsea sier litt om nivået de egentlig kan ligge på, Juve har overbevist mot RM 2 ganger og inter er sikkerheten selv ;)

 

Eneste som hindrer er at enkelte ganger lagene ustabile, men igjennom en slik turnering som CL så ikke det det samme som Liga, hvor man må være god igjennom en stor sesong (Med 38 kamper). Derfor er de italienske lagene jokere vil jeg si ;)

 

Btw: Liverpool er selvsagt med i favoritt-sjiktet de å. :)

Tar ikke akkurat det som en fornermelse når det kommer fra en som har Roma som nr.1 laget.

Når du pointer ut Juve mot Real gjør jo det bare mitt argument sterkere. Real er ikke en real trussel lenger i Europa.

Ja vi så jo Inter i midtuka. (I know, sånt kan skje. Men måtte bare)

 

Og når du selv sier Italienske lag er jokere, sier du også det jeg prøver å få fram. De holder ikke nivået dem hadde før. Nei trofeene i år går til Chelsea og Manchester (evt. Barca)

 

EDIT: Liverpool? du kødder nå? De ser jeg ikke på som en trussel at all. Gi dem 5-10 kamper og de er bak oss med 4-6 poeng

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Veldig typisk cup den sesongen da. Millwall møtte ikke PL lag før finalen. Den egentlige finalen var semien mellom oss og Arsenal. Det var vel Scholes som satte inn målet.

 

Helt sant. Da ble det jubling, Scholes som favorittspiller og alt mens jeg så med Arsenal-supporteren som var broren min. Det var ikke forventet, det resultatet heller. Vi slet vel litt akkurat da mens Arsenal var i toppform tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...