Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem.

 

Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson :)

Der har vi nok forskjellig syn.

Er man tøff for man respekt (les: Keane)

Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein :)

 

EDIT: Før folk henter opp gammelt; Jeg har fått en helt annen respekt for Anderson og ser han virkelig kan bli noe bra. Viser til et par av mine forrige poster da jeg kalte han en flopp. Han har vist seg veldig bra foreløpig! :D

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar
Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem.

 

Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson :)

Der har vi nok forskjellig syn.

Er man tøff for man respekt (les: Keane)

Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein :)

 

For respekt?

 

Ironi?

Lenke til kommentar
Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem.

 

Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson :)

Der har vi nok forskjellig syn.

Er man tøff for man respekt (les: Keane)

Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein :)

 

For respekt?

 

Ironi?

Nei. Litt av det jeg savner med Manutd er typer som Keane.

Ikke redd for å få hendene skitne.

Det beste er å få motstanderen til å være redd. Selvfølgelig sier jeg ikke at alle skal begynne med drit taklinger hele tida. Men trenger 1 eller 2 som gjør drit jobben for resten av laget :) (Skulle gjerne sett tøffere tak mot Arsenal i helga)

Lenke til kommentar

 

NEEEIII!!! :cry: Why? Why him?

 

Han må få bort de gangsternykkene sine. Han lever ikke lenger i brasil og det handler ikke lenger om å være tøff så andre kan se det, eller yppe, eller vise seg frem.

 

Husker han på dette har jeg stor tro på Anderson :)

Der har vi nok forskjellig syn.

Er man tøff for man respekt (les: Keane)

Anderson trenger et par røde kort på samvittigheten før han kan bli vår kaptein :)

 

For respekt?

 

Ironi?

Nei. Litt av det jeg savner med Manutd er typer som Keane.

Ikke redd for å få hendene skitne.

Det beste er å få motstanderen til å være redd. Selvfølgelig sier jeg ikke at alle skal begynne med drit taklinger hele tida. Men trenger 1 eller 2 som gjør drit jobben for resten av laget :) (Skulle gjerne sett tøffere tak mot Arsenal i helga)

 

OK, forstår, vil vel på en måte si respekt, som jeg skrev over...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...