Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om QPR kampen går på tv i morgen?

 

Nope, den gjør ikke det.

Takk for svaret

 

Hehe yep, no problems. Får satse på stream.

 

Jeg syns Tevez spiller altfor lite, han er jo drit god når det trengs å komme seg gjennom et vanskelig forsvar.

Helt enig der.

 

Jeg og faktisk. Men man kan ikke være sur på Fergie for det heller.

Er ikke sur på Fergie for det, men Tevez er er en kriger i United, akkurat som Park, Giggs og flere. Det er sånne som alltid må være på banen når det først trengs.

 

Jeg bruker en ganske bra stream, dere kan godt få den om det er lov å poste linker?

Lenke til kommentar
Noen som vet om QPR kampen går på tv i morgen?

 

Nope, den gjør ikke det.

Takk for svaret

 

Hehe yep, no problems. Får satse på stream.

 

Jeg syns Tevez spiller altfor lite, han er jo drit god når det trengs å komme seg gjennom et vanskelig forsvar.

Helt enig der.

 

Jeg og faktisk. Men man kan ikke være sur på Fergie for det heller.

Er ikke sur på Fergie for det, men Tevez er er en kriger i United, akkurat som Park, Giggs og flere. Det er sånne som alltid må være på banen når det først trengs.

 

Jeg bruker en ganske bra stream, dere kan godt få den om det er lov å poste linker?

 

Giggs er for guds skyld ingen kriger.

Lenke til kommentar
Noen som vet om QPR kampen går på tv i morgen?

 

Nope, den gjør ikke det.

Takk for svaret

 

Hehe yep, no problems. Får satse på stream.

 

Jeg syns Tevez spiller altfor lite, han er jo drit god når det trengs å komme seg gjennom et vanskelig forsvar.

Helt enig der.

 

Jeg og faktisk. Men man kan ikke være sur på Fergie for det heller.

Er ikke sur på Fergie for det, men Tevez er er en kriger i United, akkurat som Park, Giggs og flere. Det er sånne som alltid må være på banen når det først trengs.

 

Jeg bruker en ganske bra stream, dere kan godt få den om det er lov å poste linker?

 

Giggs er for guds skyld ingen kriger.

Med kriger mener jeg at han jobber hardt for laget og løper mye til å være i den alderen. Sånn er Tevez og Park også, mens Berbatov feks er mer slapp, men jeg mener ikke at Berba er dårlig for det.

Lenke til kommentar
Jeg syntes egentlig at vi hadde ett lite problem når det gjaldt det forrige sesong også, jeg.

Hovedproblemet ligger i det defensive etter min mening. Å slippe inn 3 mål hjemme mot Hull er altfor dårlig. I tillegg er ikke Ferdinand den kjempen han var i fjor. Han virker litt usikker på en måte.

Ja det er sant. Selv om vi hadde en Ronaldo som scorte 42 mål, så har vi ikke en spiss som scorer mye. Er ikke Ronaldo i form så virker det som om vi taper kamper. Det er litt synd at vi er avhengig av en spiller. Savner en Nistelrooy type, som putter så fort en har ballen innenfor 16 meteren. Men vi må gi Berbatov mer tid før vi dømmer han å sier han er lat osv. han har forbedra seg med tanke på løpinga fra han kom hit. Kan nesten ikke forvente at han skal løpe så mye som Rooney, Tevez og Park, men han må begynne å putte på sjangser han får.

Lenke til kommentar
Jeg syntes egentlig at vi hadde ett lite problem når det gjaldt det forrige sesong også, jeg.

Hovedproblemet ligger i det defensive etter min mening. Å slippe inn 3 mål hjemme mot Hull er altfor dårlig. I tillegg er ikke Ferdinand den kjempen han var i fjor. Han virker litt usikker på en måte.

Ja det er sant. Selv om vi hadde en Ronaldo som scorte 42 mål, så har vi ikke en spiss som scorer mye. Er ikke Ronaldo i form så virker det som om vi taper kamper. Det er litt synd at vi er avhengig av en spiller. Savner en Nistelrooy type, som putter så fort en har ballen innenfor 16 meteren. Men vi må gi Berbatov mer tid før vi dømmer han å sier han er lat osv. han har forbedra seg med tanke på løpinga fra han kom hit. Kan nesten ikke forvente at han skal løpe så mye som Rooney, Tevez og Park, men han må begynne å putte på sjangser han får.

Kan si meg enig der, fordi Berba sto mye stille de første kampene for United. Han er vel litt treg til å løpe og kanskje ikke like rask på vendinger som Tevez, men han har en enorm balanse og ballkontroll!

 

EDIT: trykkleif.

Endret av RePaC
Lenke til kommentar
Stoke bør tas alvorlig, ihvertfall til vi leder 4-1 :)

Helt enig, Danielzu ga jo oss en påminnelse om det tidligere i dag ;)

 

Veldig mange bør spares i ligacupen ihvertfall.

Syntes vi skal stille med flesteparten fra reservelaget og fylle opp med førstelagsspillere der det ikke er noen fra reservelaget som er gode nok for ligacup-spill enda. Men QPR slo Aston Villa borte i forrige runde så de bør ikke undervurderes de heller.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...