Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil kalle det overspilling. Det er kontakt så vil ikke si det er filming, men det ser jo ut som Gerrard blir skutt med hagle idet han treffer Atletico-spilleren.

Det er vel ikke mye forskjell fra hva Drogba gjør nesten hver kamp da.

Njaa, i dette tilfellet var det temmelig klar kontakt, mens med Drogba er kontakten liten/ikke tilstede. Men for all del, det Gerrard gjorde er ikke en kaptein verdig, ikke noen som helst egentlig. Jeg hadde ihvertfall vært direkte flau, hvis en av våre spillere hadde gjort det.

Lenke til kommentar
Njaa, i dette tilfellet var det temmelig klar kontakt, mens med Drogba er kontakten liten/ikke tilstede. Men for all del, det Gerrard gjorde er ikke en kaptein verdig, ikke noen som helst egentlig. Jeg hadde ihvertfall vært direkte flau, hvis en av våre spillere hadde gjort det.

Vi har en som er glad i det, men kanskje ikke helt på den måten. Men latterlig at en person som Gerrard gjør noe sånt.

Lenke til kommentar
Njaa, i dette tilfellet var det temmelig klar kontakt, mens med Drogba er kontakten liten/ikke tilstede. Men for all del, det Gerrard gjorde er ikke en kaptein verdig, ikke noen som helst egentlig. Jeg hadde ihvertfall vært direkte flau, hvis en av våre spillere hadde gjort det.

Vel, han gjorde alt for å ta poeng, blø for drakta - Han viste bare hvordan man skulle få tak i det :)

 

Btw: Nå har Superparanoid skrevet Veldig lenge :ohmy:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Vi har en som er glad i det, men kanskje ikke helt på den måten. Men latterlig at en person som Gerrard gjør noe sånt.

Ja, men jeg forguder ikke Ronaldo på samme måte som jeg har fått inntrykk av at Pool-supportere gjør med Gerrard. Ikke er Ronaldo kaptein heller, pluss at han er oppvokst med en helt annen filmekultur enn det Gerrard er.

 

Vel, han gjorde alt for å ta poeng, blø for drakta - Han viste bare hvordan man skulle få tak i det :)

Nå vil ikke jeg betegne å overspille så til de grader mye i et forsøk på å få straffe som å blø for drakta da, men... ;)

Lenke til kommentar
Njaa, i dette tilfellet var det temmelig klar kontakt, mens med Drogba er kontakten liten/ikke tilstede. Men for all del, det Gerrard gjorde er ikke en kaptein verdig, ikke noen som helst egentlig. Jeg hadde ihvertfall vært direkte flau, hvis en av våre spillere hadde gjort det.

Vel, han gjorde alt for å ta poeng, blø for drakta - Han viste bare hvordan man skulle få tak i det :)

 

Btw: Nå har Superparanoid skrevet Veldig lenge :ohmy:

Koste hva det ksote vil. En kaptein som gjør hva som helst for å få best mulig resultat for laget.

Lenke til kommentar
Vi har en som er glad i det, men kanskje ikke helt på den måten. Men latterlig at en person som Gerrard gjør noe sånt.

Ja, men jeg forguder ikke Ronaldo på samme måte som jeg har fått inntrykk av at Pool-supportere gjør med Gerrard. Ikke er Ronaldo kaptein heller, pluss at han er oppvokst med en helt annen filmekultur enn det Gerrard er.

Tre gode poeng der.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvordan dere klarer det: å diskutere om og om igjen de samme tingene som burde vært ferdigdiskutert for lenge siden! :no:

 

Liverpool og Unitedsupportere blir aldri enig uansett. ALDRI! Likevel er vi like, selv om vi ikke vil innrømme det. Da United dominerte mye av 90-tallet var det vi (Liverpool-supportere) som klaget på at United hele tiden hadde flaks med dommeravgjørelser og stang inn istedenfor stang ut, og United-supporterne var i harnisk fordi de syntes det var patetisk av oss å skylde på flaks hver gang. Nå er rollene byttet, og det er fremdeles like patetisk.

 

Og det å komme med uttalser som "det hadde aldri vi gjort / forsvart / sagt" etc, er utrolig lite gjennomtenkt. Det finnes både idioter og genier hos begge supportere, og noen vil alltid forsvare noe som noen andre tar avstand fra. Vi er helt like! Den eneste forskjellen er at vi holder med forskjellig lag! La oss bli ferdig med disse idiotiske diskusjonene som vi burde vært ferdig med for lenge siden.

Lenke til kommentar
Koste hva det ksote vil. En kaptein som gjør hva som helst for å få best mulig resultat for laget.

Helt riktig (eller feil ifølge Wankers'a :p).

 

 

 

Skjønner ikke hvordan dere klarer det: å diskutere om og om igjen de samme tingene som burde vært ferdigdiskutert for lenge siden! :no:

Oh, Am telling You Why: Den natta gikk alle i senga si og sa: "Detter er et tema vi aldri blir enige om" - når man har den innstillingen sier det seg selv at vi ikke har diskutert nevneverdig ;)

 

Nå vil ikke jeg betegne å overspille så til de grader mye i et forsøk på å få straffe som å blø for drakta da, men... ;)

Hva du betegner driter jeg i ( :tease: ), men enhver kaptein gir alt for laget sitt, uansett hvor dum avgjørelsen eller lignende er. :)

 

Filming og lignende er endel av fotball verdenen - Just Face It ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...