Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Når dere ikke forstår Gerrard-situasjonen fra Atletico-kampen (eller at dere forsvarer han) sier det litt ;)

Du mener(fremdeles) at han filmet?

Omg, var sikkert en eller annen Retard som sa det, men jeg har aldri sagt noe slikt. Det var ikke det jeg siktet til, det jeg siktet til var at det ikke var straffe, men heller et overfall på Pernia, måten Gerry flyr gjennom lufta med kneskåla si gjennom lufta gjør meg redd :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den straffen mot Bolten var flaks...

(see what I did there)

Ah, ikke begynn å nevn våres situasjoner, vi har hatt noen vi å, men på langt nær så mange som dere.

 

Flaks er ikke alltid negativt ment, f.eks da John O'Shea senket dere på overtid, det var rein skjær flaks fra vår side - Men det fins ikke en bedre United-Pool kamp synes jeg (Riktignok i min levealder) :)

Lenke til kommentar
Når dere ikke forstår Gerrard-situasjonen fra Atletico-kampen (eller at dere forsvarer han) sier det litt ;)

Du mener(fremdeles) at han filmet?

Omg, var sikkert en eller annen Retard som sa det, men jeg har aldri sagt noe slikt. Det var ikke det jeg siktet til, det jeg siktet til var at det ikke var straffe, men heller et overfall på Pernia, måten Gerry flyr gjennom lufta med kneskåla si gjennom lufta gjør meg redd :p

Så vi forsvarer Gerrard fordi han gikk etter ballen? Gerrard har ikke makt til å dømme straffe til liverpool(enda)

 

Straffe var det nok inte.

Lenke til kommentar
Vi kan ikke tape flere kamper denne sesongen, gjør vi ikke det, vinner vi ligaen. Et tap til, og vi er ute.

 

Wow. Da kan vi bare glemme det med en gang for vi kommer selvfølgelig til å tape flere kamper.

 

Ja, jeg tror nok dessverre vi vil tape flere kamper jeg og, men tingen er bare det at Chelsea og Liverpool er bedre enn ifjor, og vi har ikke råd til å tape så mange kamper som ifjor skal vi vinne.

Lenke til kommentar
Når dere ikke forstår Gerrard-situasjonen fra Atletico-kampen (eller at dere forsvarer han) sier det litt ;)

Du mener(fremdeles) at han filmet?

 

Han filmet

Nja, jeg synes han ikke filmet, men på en annen måte: Hvordan skal man "bortforklare" måten han ønsket og pekte på straffe etter situasjonen? Difficult ;)

 

Men om han filmet eller ei, det gir jeg faen i, men hvordan han gikk er det som gjør med Pissd ;)

Lenke til kommentar
Den straffen mot Bolten var flaks...

(see what I did there)

Ah, ikke begynn å nevn våres situasjoner, vi har hatt noen vi å, men på langt nær så mange som dere.

 

Flaks er ikke alltid negativt ment, f.eks da John O'Shea senket dere på overtid, det var rein skjær flaks fra vår side - Men det fins ikke en bedre United-Pool kamp synes jeg (Riktignok i min levealder) :)

3-1 seieren over United er min favortitt Pool-United kamp. :)

 

Dessuten slo vi bolten med flere mål. Vi trengte ikke straffen

Var o-o før straffen

Lenke til kommentar
Er det ei liste over kor mange poeng ein har fått i forhold til det som er forventa? Eller er det i forhold til i fjor?

Tviler på at jeg klarer å forklare det så mye bedre enn det jeg allerede har gjort under her, men det er ikke i forhold til i fjor. Mer som forventet, ja. Altså at vi forventer at laget vinner alle hjemmekampene + alle bortekampene mot de 8 lagene som havnet nederst på fjorårets tabell, spiller uavgjort mot de lagene som kom på 12. til 5. plass i fjor, og taper borte mot de 4 store.

Fant noe meget interessant på United.no-forumet som igjen hadde funnet det på Redcafe.

 

Der var det en som kom på en slags "modell" som tar hensyn til hvem man møter for å se hvordan et lag hadde klart seg så langt i sesongen.

 

For å vinne ligaen må man ha, la oss si, 89 poeng. For å få dette må det laget:

- Vinne alle hjemmekamper (57 poeng)

- Vinne alle bortekamper mot de 8 nederste lagene (24 poeng)

- Få uavgjort i bortekampene mot lagene fra femte plass til og med tolvte plass (8 poeng)

- Tape borte mot de fire store (0 poeng)

 

57+24+8+0 = 89 poeng. En må da gå ut fra fjorårets tabell, siden vi ikke vet utfallet på årets enda.

 

Tallet i parantes betyr hvor mye en tjente/tapte på runden. Streken betyr at en fikk det som var forventet.

Lenke til kommentar
Så vi forsvarer Gerrard fordi han gikk etter ballen? Gerrard har ikke makt til å dømme straffe til liverpool(enda)

Hvordan går han etter ballen? Jo, ved å sveve i lufta med kneskåla først, hadde Pernia stått 0.5 meter til siden mot Gerrard så hadde han fått den rett i ryggen.

 

Gerrard har ikke makt til å dømme straffe, nei. Men pga det statuset han har, har han større innflytelse på spillet ;)

Lenke til kommentar
Vi kan ikke tape flere kamper denne sesongen, gjør vi ikke det, vinner vi ligaen. Et tap til, og vi er ute.

 

Wow. Da kan vi bare glemme det med en gang for vi kommer selvfølgelig til å tape flere kamper.

 

Ja, jeg tror nok dessverre vi vil tape flere kamper jeg og, men tingen er bare det at Chelsea og Liverpool er bedre enn ifjor, og vi har ikke råd til å tape så mange kamper som ifjor skal vi vinne.

 

For det første så er det veldig vanskelig å si noe om og for det andre så er ikke PL alt om det skulle skje at vi ikke var med å kjempet i vår.

 

Jeg tror nok at PL ikke har hørt det siste fra oss enda.

Lenke til kommentar
Dessuten slo vi bolten med flere mål. Vi trengte ikke straffen

Var o-o før straffen

Ja, men det var fortsatt en halvtime igjen av kampen på det tidspunktet vi fikk straffen, det var det ikke når dere fikk straffe mot Atletico.

 

Men jeg fatter ikke at vi diskuterer det igjen, 5 dager etter det skjedde.

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar
Den straffen mot Bolten var flaks...

(see what I did there)

Ah, ikke begynn å nevn våres situasjoner, vi har hatt noen vi å, men på langt nær så mange som dere.

 

Flaks er ikke alltid negativt ment, f.eks da John O'Shea senket dere på overtid, det var rein skjær flaks fra vår side - Men det fins ikke en bedre United-Pool kamp synes jeg (Riktignok i min levealder) :)

3-1 seieren over United er min favortitt Pool-United kamp. :)

 

Dessuten slo vi bolten med flere mål. Vi trengte ikke straffen

Var o-o før straffen

 

Var 2-0 til slutt. Det er faen så merkelig at det argumentet kommer opp hele tiden.

 

Dessuten, mener du seriøst at straffen dere fikk i CL kampen var riktig?

 

Dessuten slo vi bolten med flere mål. Vi trengte ikke straffen

Var o-o før straffen

Vi hadde tross alt 25 minutter etter straffen. Vi hadde uansett scoret...

Hvordan kan du vite det? Blir ekstremt synsing.

Antagelser

 

Like mye synsing som å si at vi ikke hadde scåret. Kanskje vi hadde vunnet mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...