Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes den var lur jeg.

Det er vel pga at det er Gerrard og at den gikk i fordel dere, hadde feks Pernia gjort lignende hadde det vært helt annerledes.

 

Selv kan jeg faktisk si at jeg ikke reagerer slikt, skjer dette imot en av mine lag, blir jeg selvsagt først sint, men etter noen sekunder/minutter forstår jeg enkelt og greit at han som gjorde dette rett og slett hustlah alle ;)

Lenke til kommentar
Nå har jeg personlig aldri løpt og hoppet inn i en slik sitvasjon,så vet ikke hvordan jeg hadde falt\reagert.

 

Dommeren skal ikke ha det godt med seg selv,og Gerrard kunne glatt ha spart seg for sine utalelser etter kampen.

 

Hvis den var siktet til meg så mente jeg noen uttalelser han hadde om spillere som filmer. Blir som om Drogba eller Ronaldo hadde kritisert spillere for filming.... Visse sider vil ha det til at han pekte ut Carvalio og Ronaldo også selv om jeg ikke har hørt han si det.

 

Ellers så skal jeg huske ordleggingen din til neste gang Ronaldo filmer :)

Lenke til kommentar

Nå var den ikke siktet mot deg,siden jeg var i en samtale med Giallo, men shit au.

 

Hva Gerrard sier for å selge boken sin bryr jeg meg pent lite om.

Om det var\er lurt derimot er noe annet.

 

La 0ss heller håpe at Ronaldo ikke filmer i fremtiden

 

edit: Man må ikke være 100% enig i hva laget\spillerne gjør.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

FA Cupen holder i år, to år med PL på rad med de pengene som er i PL nå med Chelsea blir nesten umulig. Et godt eksempel er; ja, Chelsea. De klarte ikke vinne ligaen heller etter 2 på rad, selvom mange forventet at de skulle bare fortsette å dominere mtp. pengene.

 

Vi som utd supportere kan ærlig talt ikke klage over en litt svakere sesong i PL nå, men kan klage hvis vi ikke vinner en av de 3 store trofeene ja :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...