Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Njaa, i dette tilfellet var det temmelig klar kontakt, mens med Drogba er kontakten liten/ikke tilstede. Men for all del, det Gerrard gjorde er ikke en kaptein verdig, ikke noen som helst egentlig. Jeg hadde ihvertfall vært direkte flau, hvis en av våre spillere hadde gjort det.

Vi har en som er glad i det, men kanskje ikke helt på den måten. Men latterlig at en person som Gerrard gjør noe sånt.

 

Det jeg reagerer på et det han har sagt angående filming. At scouserene forsvarer han er ikke så veldig overraskende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå vil ikke jeg betegne å overspille så til de grader mye i et forsøk på å få straffe som å blø for drakta da, men... ;)

Hva du betegner driter jeg i ( :tease: ), men enhver kaptein gir alt for laget sitt, uansett hvor dum avgjørelsen eller lignende er. :)

Det kan være noe i det du sier, men jeg mener at en kaptein skal gå foran som et godt eksempel, en rollemodell, og det gjorde ikke Gerrard akkurat. Og måten han snur seg og ser på dommeren med en gang han er ferdig med å rulle rundt, eller hva nå han gjør for å få det til å se ut som et straffespark, er bare helt forkastelig.

 

Filming og lignende er endel av fotball verdenen - Just Face It ;)

Det er desverre det, synd, men sant.

 

Det jeg reagerer på et det han har sagt angående filming. At scouserene forsvarer han er ikke så veldig overraskende.

Helt klart, og det er noe som gjør han nesten verre enn Ronaldo. (Alle Pool-supportere; merk at jeg skrev nesten.)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Sound:

Da United dominerte mye av 90-tallet var det vi (Liverpool-supportere) som klaget på at United hele tiden hadde flaks med dommeravgjørelser og stang inn istedenfor stang ut, og United-supporterne var i harnisk fordi de syntes det var patetisk av oss å skylde på flaks hver gang. Nå er rollene byttet, og det er fremdeles like patetisk.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Sound:

Da United dominerte mye av 90-tallet var det vi (Liverpool-supportere) som klaget på at United hele tiden hadde flaks med dommeravgjørelser og stang inn istedenfor stang ut, og United-supporterne var i harnisk fordi de syntes det var patetisk av oss å skylde på flaks hver gang. Nå er rollene byttet, og det er fremdeles like patetisk.

Åja, sånn sett :) Jeg kan jo si at Liverpool har overasket meg i årets sesong, kjøpene i sommer imponerte meg ikke akkurat... Men allikevel, dere skal ha all honør... Men dere vil slite etterhvert ;)

Lenke til kommentar
Sound:

Da United dominerte mye av 90-tallet var det vi (Liverpool-supportere) som klaget på at United hele tiden hadde flaks med dommeravgjørelser og stang inn istedenfor stang ut, og United-supporterne var i harnisk fordi de syntes det var patetisk av oss å skylde på flaks hver gang. Nå er rollene byttet, og det er fremdeles like patetisk.

Vi diskuterer situasjonen, ikke hva som skjedde før krigen!

Det som har skjedd før er irrelevant (Dessuten var jeg for ung til å oppleve det skikkelig) ;)

 

Edit: Jeg repiterer meg sjæl: Danielzu: Om det var en bevist filming eller ei, men kan du i det minste innrøme at Gerrard hadde noe svært betenkningsfult kroppsspråk?

Kan du innrøme at det Gerrard gjør ikke er naturlig?

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Sound:

Da United dominerte mye av 90-tallet var det vi (Liverpool-supportere) som klaget på at United hele tiden hadde flaks med dommeravgjørelser og stang inn istedenfor stang ut, og United-supporterne var i harnisk fordi de syntes det var patetisk av oss å skylde på flaks hver gang. Nå er rollene byttet, og det er fremdeles like patetisk.

Vi diskuterer situasjonen, ikke hva som skjedde før krigen!

Det som har skjedd før er irrelevant (Dessuten var jeg for ung til å oppleve det skikkelig) ;)

Vi diskuterte sitvasjonen, Samboe snakket om sesongen og flaks.

Lenke til kommentar
Har rollene byttet? Jeg tror nå fremdeles at det er en liten mulighet for at Liverpool ikke vinner denne sesongen.

Det gjør jeg også. Jeg tror liverpool kan kjempe om gullet og lande blandt top tre med gode poeng angåede de over seg.

 

Gialla: Så ikke den editen før nå.

Nå er jo ikke jeg Gerrard,så kan ikke innrøme noe som helst, MEN kan si at det så litt rart ut.

 

Med en gang Liverpool leder serien tror de at de er seriemestre allerede. :wee: Virker sånn i alle fall.

Har vel ingen sagt. Ingen er mer skåsikre på at Liverpool faller totalt av enn United-fans ivertfall, det er fakta.

Lenke til kommentar
Gialla: Så ikke den editen før nå.

Nå er jo ikke jeg Gerrard,så kan ikke innrøme noe som helst, MEN kan si at det så litt rart ut.

Hehe, den blir billig. Du er et menneske på lik linje med Gerrard og du vet sånn ca hvilket kroppsspråk som er naturlig ;)

 

Det jeg reagerer på er som sagt måten han går inn i situasjonen på :(

Lenke til kommentar
Gialla: Så ikke den editen før nå.

Nå er jo ikke jeg Gerrard,så kan ikke innrøme noe som helst, MEN kan si at det så litt rart ut.

Hehe, den blir billig. Du er et menneske på lik linje med Gerrard og du vet sånn ca hvilket kroppsspråk som er naturlig ;)

 

Det jeg reagerer på er som sagt måten han går inn i situasjonen på :(

Synes den var lur jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...