Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bildene varmer!

 

Dimitar-Berbatov-Alex-Ferguson_1162366.jpg

 

Forresten: Er det bare meg som tror Robinho vil slite med å leve opp til prislappen? Har fuglt Robinho både på landslaget og klubblag siden han gjorde sitt inntreden i fotballverden, så jeg har sett kvalitetene hans for å si det sånn. Men likevel... Noe sier meg at han ikke passer i PL. Dessuten er jeg blant dem som mener fyren er noe oppskrytt. Mye finter og lite effektivitet. Blir spennende å se ham på et svakere lag enn han er vant til å spille for, da kampene ikke er enveiskjørt fra sekund 1. Gleder meg litt til Shitty møter Chelsea (samme dag som vi spiller mot pool) for da tenker jeg blues sender sin takk for at han/RM "sviktet" de på målstreken. For all del, på sitt beste er han top-notch - men det er en grunn til at han havnet på benken i Real etterhvert.

 

Klarer ikke å sove. Bare å glemme det nå... Bare tanken på laget vårt nå gir meg ereksjon...

Lenke til kommentar

Da var det heldigvis i boks og til min store glede så gikk Campbell bare på utlån :)

 

Ronaldo - Scholes/Anderson - Carrick/Hargreaves - Nani

 

Tevez - Berbatov - Rooney

 

 

Nesten vært moro å spilt 3-4-3, motstanderne hadde jo liggi i fosterstilling når de hadde hørt lagoppstillingen :D

Lenke til kommentar
Da var det heldigvis i boks og til min store glede så gikk Campbell bare på utlån :)

 

Ronaldo - Scholes/Anderson - Carrick/Hargreaves - Nani

 

Tevez - Berbatov - Rooney

 

 

Nesten vært moro å spilt 3-4-3, motstanderne hadde jo liggi i fosterstilling når de hadde hørt lagoppstillingen :D

haha, det hadde jo vert enormt ;P men skjer nok aldri at SAF kjører 3-4-3

 

EDIT: nice bilder av signeringen btw!

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar
4-3-3? :p

 

Har draktnummeret hans blitt bestemt? Tar han over Sahas?

ja, tar over nr.9...

 

Tja, blir vel meir 4-3-1-2 elns.. tevez blir tilbaketrekt spiss, evt. han kjører 4-4-2 og har en på benk fra start

 

edit: mente seff 4-4-2, er ikke så lett når man er trøtt og samtidig må konsentrere seg om en altfor påtrengende lærer som vandrer rundt mens hun snakker om forbrukermarked :p

Endret av zaltmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...