Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? :)

Haha, ikke værst! Da bytter vi Ronaldo mot Ramos + 20m pund. Så har vi en løsning på back-problemet og en god backup for midstopper. I tillegg bruker vi middlene vi har på en ny superspiss som jeg fortsatt håper blir Villa eller The Hunter.

 

Var ikke dette damen han måtte kjøpe nytt hus for, fordi hun ikke orket å være i huset hvor han hadde hatt seg med en knippe prostituerte? ;D

 

Hvilket back-problem? Gi meg en klubb i pl som har en bedre høyreback enn Brown? Finnan???

 

Enkelt svar på spørsmålet ditt: Bacary Sagna :)

 

No offense mot Brown, han er veldig god defensivt, men noen Gary Neville (i form) er han ikke. Gary Neville og Ronaldo var dødelige på høyrekanten i 06/07. Spent å se om Gary kommer tilbake i god gammel form.

 

Det beste hadde dog vært å få Daniel Alves på høyreback, men det går nok ikke nå, hehe. Fyren er en hel høyreside alene, vi kunne spilt med Luke Chadwik på høyreving og ingen hadde merket noe. Fyren hadde oppimot 20 assist fra høyreback-posisjon (!) i fjor, og sesongen før det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ronaldo har slått opp med damen sin, takket være Ramos. Positivt? :)

Haha, ikke værst! Da bytter vi Ronaldo mot Ramos + 20m pund. Så har vi en løsning på back-problemet og en god backup for midstopper. I tillegg bruker vi middlene vi har på en ny superspiss som jeg fortsatt håper blir Villa eller The Hunter.

 

Var ikke dette damen han måtte kjøpe nytt hus for, fordi hun ikke orket å være i huset hvor han hadde hatt seg med en knippe prostituerte? ;D

 

Hvilket back-problem? Gi meg en klubb i pl som har en bedre høyreback enn Brown? Finnan???

 

Enkelt svar på spørsmålet ditt: Bacary Sagna :)

 

Dessverre så er jeg enig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Dani Alves hadde vært himmelen, men når han sa nei til über-lønn hos Chel$ki så er det liten sjangs for at vi kan matche lønnskravet hans.

 

Er det bekreftet at Chelsea har lagt inn et bud på Robinho tilsvarende 480m NOK?

Lenke til kommentar
Dani Alves hadde vært himmelen, men når han sa nei til über-lønn hos Chel$ki så er det liten sjangs for at vi kan matche lønnskravet hans.

 

Er det bekreftet at Chelsea har lagt inn et bud på Robinho tilsvarende 480m NOK?

Dessuten er han Barca-spiller nå.

 

Sagna er PLs beste høyreback, godt å se at selv ManU-fansen har fått det med seg. :)

Lenke til kommentar
Dimitar Berbatov blir en flott spiller i Man Utd. Har ikke fulgt spesielt mye med på han, men har fått ett inntrykk av at han er en veldig trygg scorer når han kommer alene med keeper.

Og også flink med mange motstanderer rundt seg.

 

igjen, langt fra enighet med Spurs om prisen.

Lenke til kommentar
Jeg mener Brown er mye bedre defensivt enn Neville (var), særlig i dueller og i posisjonsspillet.

Helt enig. Brown er undervurdert imo. Han er ikke så værst offensivt heller, men dessverre så er innleggene hans ræva, noe han må få orden på. Ny back trenger vi ikke.

 

Har vi glemt hvem som putta 1-0 på OT, mot Liverpool her eller? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...