Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg elsker denne videoen

 

http://youtube.com/watch?v=YW7ApoHVy4Q

 

Ruud får sin hevn etter Arsenal episoden

 

Fantastisk video! Er så lei meg for at jeg ikke har noen United-drakter med Nistelrooy bakpå. Har så sinnsykt lyst på en..

 

Er det umulig å kjøpe "eldre" drakter?

 

Enkelte drakter får man fremdeles kjøpt, for eksempel CL-drakten fra 99. Men ikke med nummer og navn.

Skal man ha en eldre drakt må man kjøpe de brukt på Ebay for eksempel. :ermm: Og de koster jo litt..

Lenke til kommentar

Jeg synes så vanvittig synd på ham etter straffebommen mot Arse. Makan til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter, og her er det halve laget, og ikke bare en enkeltspiller. Om Ruud fikk kort for feiringen sin i landskampen, skulle sørenmeg Arse-spillerne fått gult de óg (om det er noe rettferdighet her i verden).

Lenke til kommentar
Jeg synes så vanvittig synd på ham etter straffebommen mot Arse. Makan til dårlig oppførsel skal man lete lenge etter, og her er det halve laget, og ikke bare en enkeltspiller. Om Ruud fikk kort for feiringen sin i landskampen, skulle sørenmeg Arse-spillerne fått gult de óg (om det er noe rettferdighet her i verden).

 

Kampen var avblåst og da kan det ikke gis kort. Saken ble forfulgt av fa og mange spillere fikk karantener.

 

Men jeg er veldig stolt over hvordan Ruud reagerte. Han bare løp i garderoben. Hvor mange spillere hadde tent og tatt igjen?

Lenke til kommentar
Jeg hadde sikkert klikket og sendt albuen i hodet på Keown. Etter det hadde jeg fått bank fordi jeg er ei pingle til å sloss :) Spillere som Rooney og Keane hadde sikkert ikke spilt fotball på lenge etter noe sånt.

Keane hadde ikke bare ikke spillt fotball på en stund. Han tror jeg hadde endt opp i fengsel i en slik situasjon. Muligens for drap :p

Lenke til kommentar

I går var det jo litt snakk om nye spelarar, som vi gjerne vil ha inn, noko som er heilt naturlig ettersom "silly season" er i gang. Men i dag velger eg å sjå litt på dei vi har i stallen og som fort kan ta steget opp og inn i førstelaget sine rekker. Las ein kommentar ang. at Ramsey mest sannsynlig blir United-spelar om at det blei litt bekymring i forhold til Anderson og Rodrigo Possebon, om Anderson vil få mindre speletid og om Rodrigo blir skvisa litt ut dersom Ramsey kjem til klubben. Håpar virkelig ikkje det skjer, for Possebon både trur og håpar eg får prøve seg litt på førstelaget neste sesong. Legger ved ein highlightsvideo frå finala i Manchester Senior Cup. Sjå gutten og hør kva kommentatorane seier om han. Trur heilt klart han kan komme til å blomstre om han får litt tillit. Han har også gjort sakene sine veldig bra etter at han joina United i januar. Eg har sagt det før og seier det igjen, håpar virkelig vi får sjå han her i PL neste sesong. (Trekker fram rodrigo no, men etter en morgen med mykje youtube og reservelagsfotball, så er det mykje kvalitet i reserverekkene til United.)

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Kampen var avblåst og da kan det ikke gis kort. Saken ble forfulgt av fa og mange spillere fikk karantener.

 

Men jeg er veldig stolt over hvordan Ruud reagerte. Han bare løp i garderoben. Hvor mange spillere hadde tent og tatt igjen?

 

Jeg tror faktisk det er lov å dele ut kort selv om kampen er blåst av? Noen som er 100 % sikre på at det ikke går an, eller?

 

I går var det jo litt snakk om nye spelarar, som vi gjerne vil ha inn, noko som er heilt naturlig ettersom "silly season" er i gang. Men i dag velger eg å sjå litt på dei vi har i stallen og som fort kan ta steget opp og inn i førstelaget sine rekker. Las ein kommentar ang. at Ramsey mest sannsynlig blir United-spelar om at det blei litt bekymring i forhold til Anderson og Rodrigo Possebon, om Anderson vil få mindre speletid og om Rodrigo blir skvisa litt ut dersom Ramsey kjem til klubben. Håpar virkelig ikkje det skjer, for Possebon både trur og håpar eg får prøve seg litt på førstelaget neste sesong. Legger ved ein highlightsvideo frå finala i Manchester Senior Cup. Sjå gutten og hør kva kommentatorane seier om han. Trur heilt klart han kan komme til å blomstre om han får litt tillit. Han har også gjort sakene sine veldig bra etter at han joina United i januar. Eg har sagt det før og seier det igjen, håpar virkelig vi får sjå han her i PL neste sesong. (Trekker fram rodrigo no, men etter en morgen med mykje youtube og reservelagsfotball, så er det mykje kvalitet i reserverekkene til United.)

 

Syns bare det er flott at United kjøper balløyas kanskje største fotballtalent. Med Ramsey i klubben tror jeg ikke Anderson har noe å bekymr seg for, men kanskje Possebon. Anderson kommer jo til å få masse spilletid neste sesong også, det blir spennende å se hvor mye Ramsey blir involvert. Samme med Possebon! Sistnevnte er jo ett år eldre enn Ramsey, så det er bare bra at Possebon får litt konkurranse. Tror United har gjort et veldig bra kjøp her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...