Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Pappa er Leeds-fan og jeg er eldst, men det stemmer nok i forhold til lillebror (og søster). Det er en tendens blant de jeg kjenner ja, at man holder med det samme som storebror.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er kanskje noget OT, men Man Utd spiller faktisk en birolle i denne posten.

 

Jeg må jo faktisk takke denne kjipe klubben deres for at jeg så lyset og ble Liverpool-fan. Så en kamp på TV når jeg var rundt 5-6 år gammel, mellom Man Utd og Liverpool, og visste ikke helt hvem jeg skulle heie på. Men jeg greide ikke å uttale Manchester United så da ble det til at jeg heiet på Liverpool i den kampen. :p Så selv om vi ikke er "bestevenner", må jeg jo faktisk takke Man Utd for at jeg valgte "the good side". :D Og slik begynte en gradvis økende sympati med de røde. Så fikk jeg overtalt foreldrene mine til å kjøpe min første Liverpool-drakt, bortedrakten fra 96/97, og da var det full fyr. ^^ Jeg kan hvert fall ikke kalles noen medgangssupporter, har aldri opplevd å vinne ligaen med noen av mine to favorittlag etter at jeg ble gammel nok til å skjønne ting. Så det største som har skjedd så langt i livet mitt er Istanbul. :p

Lenke til kommentar
Så en kamp på TV når jeg var rundt 5-6 år gammel, mellom Man Utd og Liverpool, og visste ikke helt hvem jeg skulle heie på. Men jeg greide ikke å uttale Manchester United så da ble det til at jeg heiet på Liverpool i den kampen.

 

Så Liverpool er en klubb for mennesker med LITT vansker med språk og bokstaver.

 

Neida..kødda bare.

Endret av Angels Eye
Lenke til kommentar

ble en united fan da jeg så en arsenal - utd kamp når jeg var 8-9 eller noe og når united lå under 2-1 så husker jeg at jeg ville bare så utrolig mye at det skulle gå til ekstraomganger + straffekonk. så da heiet jeg på utd som bare det. det BLE faktisk 2-2, tror det var ruud som scorte andre målet til utd. og når 90 min. var oppe, så gledet jeg meg til ekstra omganger men så fant jeg ut at uavgjort er en mulighet i ligaen! :wallbash:

 

faen om jeg skulle vite det, så bare på EM/VM før det så da var jeg kjempesur og kunne ikke vente til neste utd kamp og ja, sånn ble det :)

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at Vida blir kampklar. Heldigvis har Brown og Rio spilt bra sammen i det siste. 0 baklengs mot Barca er jo bra. Så er ikke så veldig bekymret for det. Er mer urolig for at Rooney ser ut til å måtte starte på benken evt. stå over. Vinner vi ikke imorgen tror jeg Chelsea drar PL-trofeet i land.

Lenke til kommentar
Tror jeg ble United-fan den året Giggs debuterte (Lee Sharp ble vel skadet samme året). Fikk en Giggs-drakt i sikkert XXXX-S. :)

 

Er ikke bare meg ser jeg. :)

 

Jeg var så heldig å få med meg noen av de helt første kampene hans og etter å ha sett Giggs løpe opp og ned venstrekanten som ingen andre så var det ingen vei tilbake her i gården.

Lenke til kommentar
Ser ikke ut til at Vida blir kampklar. Heldigvis har Brown og Rio spilt bra sammen i det siste. 0 baklengs mot Barca er jo bra. Så er ikke så veldig bekymret for det. Er mer urolig for at Rooney ser ut til å måtte starte på benken evt. stå over. Vinner vi ikke imorgen tror jeg Chelsea drar PL-trofeet i land.

 

er bekreftet at vida er ute i morgen, og som du sier så er rooney tvilsom, benken blir eneste muligheten. men jeg tror vi kan vinne uten de jeg, tevez vet jo mye om west ham :)

 

men ja, jeg er enig i at hvis vi ikke i morgen så må vi bare satse på CL. synd at det går an å si sånt men ellers tror jeg vi vinner i morgen :)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg holder med United er pågrunn av Ole Gunnar Solskjær, husker at broren min hadde fotballkort av han fra 97/98 sesongen, og etter det har det vært United...Begynte ikke å intresere meg for fotball før i 2003-04, men har vært ihugga ManUtd fan siden da...Go on you reds!!!

Lenke til kommentar

Husker ikke årstall jeg ble United fan engang =/ Tenker jeg var rundt 4-5 år, var en kamp mot Southampton om jeg ikke bommer helt nå ;)

 

Ganske merkelig at jeg la min elsk på de rød djevlene ettersom min far er hardbarka Liverpool supporter og har i alle år prøvd å verve meg over til the dark side ;)

 

Har ingen brødre, bare yngre søstre btw.

Lenke til kommentar
Hei, jeg var 5. :p At jeg sliter med språk og bokstaver kan vel The Game avkrefte, får jo klager på lengden på postene mine hver dag. :p

Jepp! Hewitt skriver som en gud han, selv om jeg blir smått deprimert av å lese hans lange liverpool vennlige poster i blant. Hender faktisk at jeg er så uenig at jeg må klype meg i armen, men kvaliteten kan ingen klage på. *Skryte skryte!* En av mine favorittbrukere i pool tråden :)

 

Ontopic: Noen timer igjen til match. Føler meg helt trygg på at det blir 3 poeng i dag. West Ham skremmer meg faktisk ikke det minste! Alt annet enn 3 poeng er uakseptabelt.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...