Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://mu.tv.manutd.com/channels/C6Freevie...:09%20GMT+0200#

Se her... litt uti filmen når alle sammen er ute og feirer, så blir en tilskuer hockeytakla deluxe av en vakt da han forsøker å nå fram til de som feirer :p.

 

EDIT: Linken funka dårlig, gå på "freeview" og så på "12th man etellerannet"

Den funker ikke. Trykker på Freeview og på Tribute To The Twelfth Man. Så kommer det opp et nytt vindu hvor det bare står "OK". Utrolig provoserende å bli avspist med to bokstaver.

 

ENDRET: Fungerte i Internet Explorer.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Når spilles finalen? Klokkeslett jeg tenker på. Moskva er så vidt jeg vet en annen tidssone enn det meste av Europa.

Spilles til samme tid som alltid - 20.45 norsk tid. Dette blir klokken 22.45 lokal tid, så det blir en relativ sen fotballkamp i Russland.

Husker bare at noen kamper i Russland har blitt spilt tidligere enn det vanlige tidspunktet. Tror jeg må ta siste time av for å få sett hele kampen.

Vinterstid blir kampene i Russland spilt kl 18 norsk tid for å unngå den verste kulda.

Lenke til kommentar

Her er noen tall fra regneskapet til Manchester United

 

 

 

Hentet fra RI

 

Loss for the year is £26 million.This is the 'real' trading loss of the company after all costs and interest.Not quite the headline £75 million that Gill was trumpeting way back in January.

 

Total trading losses since commencement now total £68 million

 

The debt has been increased to £452 million from £265 million.

 

The amount owed on transfer fees to other clubs is shown again here. Amounts owed within 12 months up from £2.5 million to £37.1 million.

Due after more than a year up from £4.9 million to £19 million.

 

These accounts highlight the fact that not only is the debt increasing but the business isn't even financing the interest bill.The charge for interest in the accounts is £43 million.The actual interest paid was £28 million.I'm assuming that this £14 million is the biggest factor in the increase in the accruals figure.

 

The most startling figure to me is the amount owed to parent companies.There is no audit trail from these figures as to where it has gone,safe to say it will be one of the gimps undertakings.The figure is £223 million.Yes that's 223 million of your english pounds gone.

 

Last point is that these accounts were signed on 26th October 2007 and were then sat on for 6 months before being filed at the last minute.

 

The loss was £62.57 million before a tax adjustment of £4.4 million giving a final figure of £58 million.

 

The interest charge was £81 million of which only £41.5 million was actually paid out,the rest is deferred.

 

Trading loss for the two years is £193 million.

 

Total borrowings are £666 million (how appropriate)

 

These figures are shocking.Already 10 months old and predate the credit crunch and increase in LIBOR rates which will impinge hugely on the interest charge for the current year.

 

 

 

De viktigste tallene: Total trading losses since commencement now total £68 million. The debt has been increased to £452 million from £265 million.

 

I tillegg er denne svært interessant:

The most startling figure to me is the amount owed to parent companies.There is no audit trail from these figures as to where it has gone,safe to say it will be one of the gimps undertakings.The figure is £223 million.Yes that's 223 million of your english pounds gone.
£223 millioner som bare er vekk. Godt mulig disse pengene har gått rett i lomma på Glazer.
Lenke til kommentar

Vel, så lenge man ikke har noen link å underbygge dette på så tror jeg det bare er oppspinn, Men om det er sant så kan det hende at vi snart er kvitt Glazer. Inlegget kommer bare med påstander som meget godt kan være subjektive. Artikkelen er heller ikke underskrevet.

 

Håper tallene er sanne

Lenke til kommentar

faen, tenker bare på hvor nervepirrende det blir på lørdag om det er fortsatt uavgjort eller om vi ligger under med bare 20-25 min igjen eller noe.. fredag er bare en dag som er i veien for kampen, faen har bare lyst på at kampen er ferdig også har vi 3 poeng over chelsea før de spiller på mandag. irriterende at ligaen kunne vært over om vi hadde fått litt mer hjelp av dommeren borte mot bburn eller boro. jaja, vi får gjøre det the "manchester united way", a.k.a. the hard way :):ermm:

Lenke til kommentar
Hjelp av dommeren? alt vi hadde trengt er avgjørelser vi skulle ha hatt.

 

er jo det jeg mener i praksis, men glemte å nevne linjedommeren egentlig. rooney gjennom onside når det står 0-1 borte på boro, bburn bør vi ha to klare straffer, en for hands og en for å klippe ned ronaldo bakfra akkurat før han skulle til å skyte, og chelsea (største avgjørelsen for meg ut av alle) når ronaldo kommer på og er gjennom i klar onside når stillingen er 1-1.

 

synd, egentlig, men vi får vel drite i det og håpe at alt går bra for oss i de to siste kampene. men nervøs er jeg uansett.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Vel, så lenge man ikke har noen link å underbygge dette på så tror jeg det bare er oppspinn, Men om det er sant så kan det hende at vi snart er kvitt Glazer. Inlegget kommer bare med påstander som meget godt kan være subjektive. Artikkelen er heller ikke underskrevet.

 

Håper tallene er sanne

Så du mener jeg sitter oppe om natten og dikter opp tall slik at jeg kan skremme Unitedfans? :)

 

Du får registrere deg og lese i vei:

http://www.si-sv1646.com/showthread.php?t=133467

 

Det kommer sikkert en del flere artikler om dette når media fanger det opp.

Lenke til kommentar

Ikke ta det jeg sa personlig. Men jeg har hørt mange røverhistorier. Fakta som blir snudd opp og ned for å tyne frem en mening som overtolkes i en retning. Og sånne ting har gjerne en topp når det går bra for oss.

 

Jeg sier ikke du lyver, men jeg spiser ikke den artikkelen rå.

 

Men som jeg sa, så håper jeg å få ut Glazer så fort som mulig, og Red Football lever ikke lenge med den økonomien. (for det er red football det er snakk om og ikke Manchester United.)

Lenke til kommentar

Neida, tar det ikke personlig jeg. Var en spøk, derav :)

 

Er selvsagt Red Football Ltd det er snakk om, men i praksis er det samme greia.

 

Men hvor mye er du villig til å ofre for å få ut Glazer? Hvis dere ikke blir kjøpt opp av noen rike oljesjeiker som vil pøse ut penger på klubben er det ikke umulig at både Old Trafford og spillerstallen må under kniven.

Lenke til kommentar
Neida, tar det ikke personlig jeg. Var en spøk, derav :)

 

Er selvsagt Red Football Ltd det er snakk om, men i praksis er det samme greia.

 

Men hvor mye er du villig til å ofre for å få ut Glazer? Hvis dere ikke blir kjøpt opp av noen rike oljesjeiker som vil pøse ut penger på klubben er det ikke umulig at både Old Trafford og spillerstallen må under kniven.

 

Vanskelig spørsmål. Jeg er litt hyklersk når det gjelder Glazer. Jeg vil ha han ut, men vil at klubben gjør det bra. Det verste som kan skje er vel at vi blir slått konkurs, men jeg vet for lite om økonomisk drift på dette planet. Jeg vet ikke hva som vil skje med klubben om Red Football blir slått konkurs. Man blir ikke kvitt gjeld med å starte en bedrift. Legge gjelden i bedriften for så å slå den konkurs

 

Om hva jeg er villig til å ofre så takler jeg en konkurs. Bare ikke klubben havner i en situasjon der jeg får problemer med å følge med på resultatene og driften.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Men hvor mye er du villig til å ofre for å få ut Glazer? Hvis dere ikke blir kjøpt opp av noen rike oljesjeiker som vil pøse ut penger på klubben er det ikke umulig at både Old Trafford og spillerstallen må under kniven.

Verdens mest populære klubb og pengemaskin, tror nok vi vil bli plukket opp ganske fort. Forhåpentligvis av noen som kan fotball. Hvis ikke Glazer klarer å betale ned gjelda det året vi vinner CL og PL (hvis), så bør han ta hatten sin å finne seg noe annet og gjøre tilbake over dammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...