Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opp til Giggs å dominere mot West-Ham, noe han ikke burde ha noe problemer med. Tror ikke vi trenger å bekymre oss for mye.

Wigan mener du? Nani var det ikke fullt så farlig å miste, men med skadelisten i tillegg, så blir det skummelt. Håper at bare Vidic og Rooney er ppl da.

Lenke til kommentar

Tanker om første omgang:

 

1. Første målet til Ronaldo var strålende.

2. Andre målet til Ronaldo var morsomt. Han scoret sitt 30. mål i ligaen og 40. totalt med pikken, litt artig.

3. SYKT pent av Tevez.

4. Pen brasse av Ashton.

5. West Ham skulle muligens hatt et straffespark.

5. Skammelig opptreden av Nani. Flaut, idiotisk og han viser en total mangel på dømmekraft i den situasjonen.

Lenke til kommentar

Jepp. Hadde ikke vert galt å gi Neil rødt. Han er med på dansen han også.

 

Straffa var klar den. Begge lag har også blir snytt for klare frispark og Neill skulle ha vært utvist han også. Riely har ikke gjort jobben sålangt.

 

Jeg sa før kampen at han er like sårlig mot begge lag, slik at det blir rettferdig på et vis......

Lenke til kommentar
Jepp. Hadde ikke vert galt å gi Neil rødt. Han er med på dansen han også.

 

Straffa var klar den. Begge lag har også blir snytt for klare frispark og Neill skulle ha vært utvist han også. Riely har ikke gjort jobben sålangt.

 

Jeg sa før kampen at han er like sårlig mot begge lag, slik at det blir rettferdig på et vis......

Enig, men jeg vet ikke om jeg synes jobben til dommerne er spesielt kritikkverdig likevel. Ikke så jævlig lett å få med seg hva som skjer når ballen er 40-50 meter unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...