Snikpellik Skrevet 16. april Skrevet 16. april (endret) Så ut som en pre-season kamp eller lignende og at de fikk temposjokk. De var rett og slett ikke klare til å matche det tempoet som kreves i Premier Leauge. Er vel kanskje en konsekvens av å knapt spille noen fotballkamper. Én kamp på halvannen måned er veldig lite. Litt rart at de ikke har spilt noen treningskamper. Også er det kjedelig å se lagoppstillingen før kamp og vite at det ikke blir seier. Er vel omtrent umulig å vinne med Ugarte fra start. Endret 16. april av Snikpellik
Snikpellik Skrevet 20. april Skrevet 20. april Fint å se laget raskt opp på hesten igjen etter Leeds-kampen, for dette var utrolig mye bedre. Den største forskjellen mener jeg Mainoo tilbake igjen fra skade utgjorde. Det er natt og dag forskjell på han og Ugarte. Forsvaret var ganske solid selv med 4 av 5 stoppere ute. Få hadde vel trodd at "stopper"paret Mazraoui og Heaven skulle holde nullen når United vant sin første kamp på Stamford Bridge på seks år... Synd de andre kampene bikket feil vei på overtid i går, men ser bra ut for CL-spill nå.
Jotun Skrevet 20. april Skrevet 20. april Nå har ikke akkurat Chelsea vært særlig å skryte av i den siste tiden. Men tar denne seieren med et smil!
^fmj Skrevet 27. april Skrevet 27. april Utrolig at Brentford ikke har scoret, men takker og bukker. Kunne vi vunnet serien med Carrick fra start?
VifteKopp Skrevet 27. april Skrevet 27. april Carrick er ikke dyktig nok, men vi takker han stort for innsatsen han har lagt ned i år. Håper managementet har noen A-klasse trenere i kikkerten.
Cappo Skrevet mandag kl 23:38 Skrevet mandag kl 23:38 VifteKopp skrev (1 time siden): Carrick er ikke dyktig nok, men vi takker han stort for innsatsen han har lagt ned i år. Håper managementet har noen A-klasse trenere i kikkerten. Har vel hele tiden vært planen at han kun skal sitte sesongen ut? Uavhengig av hvordan han gjør det. At han kun fikk en oppgave og det var å redde CL plass.
VifteKopp Skrevet tirsdag kl 05:58 Skrevet tirsdag kl 05:58 Cappo skrev (6 timer siden): Har vel hele tiden vært planen at han kun skal sitte sesongen ut? Uavhengig av hvordan han gjør det. At han kun fikk en oppgave og det var å redde CL plass. Det var den offisielle planen ja, men planer endres. Spesielt når Carrick har levert så god poengfangst. Tipper han blir værende.
Jotun Skrevet tirsdag kl 06:58 Skrevet tirsdag kl 06:58 VifteKopp skrev (59 minutter siden): Det var den offisielle planen ja, men planer endres. Spesielt når Carrick har levert så god poengfangst. Tipper han blir værende. Han kunne da ikke fått så mye mindre poeng skulle han uansett sikret cl plass? Så hvis det var tilfelle så har kun gjort det han skulle.
VifteKopp Skrevet tirsdag kl 07:23 Skrevet tirsdag kl 07:23 Jotun skrev (21 minutter siden): Han kunne da ikke fått så mye mindre poeng skulle han uansett sikret cl plass? Så hvis det var tilfelle så har kun gjort det han skulle. Carrick har definitivt levert det han skulle og mer til, poengmessig. Men spillmessig synes jeg laget overkjøres for ofte, og er for avhengige av at enkeltspillere som Bruno briljerer. I går kunne Brentford lett puttet tre. Altså, jeg har ikke veldig mye i mot han får fortsette, men er redd man går i Ole-fella og håper derfor man leter etter enda bedre manager. Hvorvidt vedkommende finnes, er en annen sak ...
Jotun Skrevet tirsdag kl 07:44 Skrevet tirsdag kl 07:44 Det som forundrer meg er å gå opp i ledelse til 1-0 og 2-0 og slippe motstanderen inn i kampen. Skjer hver gang.
Snikpellik Skrevet onsdag kl 11:38 Skrevet onsdag kl 11:38 (endret) Likte faktisk andreomgangen og Carricks grep. Førsteomgang var veldig underholdende og United var gode i første halvdel. Så kom Brentford og dominerte det meste siste halvdelen. Kampen var ekstremt åpen, og Brentford kunne like gjerne ledet til pause. Det kunne ikke fortsette, selv om United ledet 2-0. Grepene Carrick gjorde i pausen med formasjonsendring var en respons på det kaotiske kampbildet, og et forsøk på å få mer kontroll igjen. Det lykkes han for det meste med, selv om det ble skummelt på slutten. Det ble selvfølgelig en mye kjedeligere omgang og laget håndterte det bare sånn passe, men grepet var riktig. Resultatet ble Brentfords første tap i ligaen på 9 kamper og en mer eller mindre sikra CL-plass for United. Carrick har så langt vist et lite hakk mindre enn jeg skulle ønske, med få virkelig overbevisende seire, men det er ingenting å si på resultatene som egentlig har vært helt vanvittig gode når man husker hvordan det stod til da han tok over, og hvordan det hadde vært sesongen før. Det han har gjort er en bragd, det kan ingen si noe på. Jeg har også stor tro på teamet han har med Steve Holland. Det er ingen andre klare alternativer som gjør at jeg per dags dato hverken tror eller håper noen andre enn Carrick får jobben videre. Er skeptisk til nok et trenerbytte, spesielt når resultatene tross varierende prestasjoner er gode nok. Endret onsdag kl 11:40 av Snikpellik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå