Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Noen som spiller på Silvermoon (A) her? Nettopp tatt transfer fra en død server/nettopp begynt å spille igjen etter 6 måneders pause. Gjør for det meste PVP/BGs, ikke noe seriøse greier. Helnorsk/skandinavisk guild er ikke å takke nei til. 

 

e: mainer rogue. Warlock/hunter/druid alts på andre servere. Skal booste en class til 100 og, er bare relativt ubesluttsom. 

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke tilgang på BETA, og er glad for det. Eneste jeg ville brukt BETA til er å teste ut Demon Hunter for å vurdere om det er noe jeg er interessert til å kaste bort tid og ressurser på ved lansering.

 

Klassebalansering er vel en av de tingene som vil forandre seg mest i tiden mot lansering. Så jeg vil tippe på at det kommer en hel del re-tuning frem mot lansering som kan forandre en hel del på DPS til de forskjellige klassene. Men samtidig så de vel ferdig med det meste av de store forandringene de ønsket å kjøre med klasser og spesifikasjoner så ville vel ikke forventet at ting kommer til å forandre seg så alt for mye til lansering.

 

 

Etter det jeg forstår så vil nesten samtlige klasser få en relativt stor forandring og overhaling? Blizzard ønsker å gjøre hver specc mer unik og tro mot lore enn hva det har vært en stund nå. Hvor mange specs har hatt en del ferdigheter og finesser som har gått litt utover de respsektive rollene.

 

Den tøffeste overgangen kommer vel for de som spiller tank, hvor Blizzard går tilbake til mer tradisjonell balansering hvor tanks ikke lenger skal gjøre tilnærmet samme DPS som DPS klasser og vil derfor fort bli langt tregere og kjipere å spille utenfor dungeons og RAIDs, slik som det var før i tiden. Gladiator (Warrior) og Blood (Death Knight) har jo helt latterlig god DPS til å være tanks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Å dømme et spec etter 1 level, uten stats og artifact våpenet fylt opp blir også greit mongo.

Iallefall når du sier et spec som er veldig avhengig av haste, går sakte :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Tja, er vel samme problemet som ved alle expansions, at secondary stats "resettes". Skjønner jo hvorfor de gjør det, men helt heldig er det vel ikke at du den ene dagen kan være kjapp som f, få noen upgrades, og så være treg som f dagen etter. Det er en situasjon Blizzard har skapt selv ved å ha så gigantisk inflasjon  på secondary stats, motfor main stats som scaler mer lineært. 

 

Plenty av spill i verden som fungerer helt fint uten å putte nivåskalering på den delen av opplevelsen, så det er vel i og for seg bare enda et eksempel på hvor utdatert det spillet er. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Syns filmen var kul, veldig bra animasjoner.

Nå er jo storien til warcraft 1 ikke så veldig dyp at det gjør noe, men de må jo forklare hvordan orkene kom til azeroth.

 

Syns det har potensiale og håper egentlig vi får se flere i warcraft serien, universet har jo veldig mye lore å ta av.

Lenke til kommentar

Jeg synes i alle fall ikke den fortjener all den dårlige kritikken den har fått. Jeg ble også positivt overrasket. Noen Oscar får den ikke, men den er ikke så dårlig som anmelderne skal ha det til, IMO.

En anmelderne er ikke noe mer enn den persjon sin persjonlige mening.

Derfor jeg ikke forhåndsdømmer en film basert på anmeldelser.

Lenke til kommentar

Synes ikke filmen levde helt opp, dessverre. Sønnen til Lotha var noe av det mest tragiske. Når orcene kan uttrykke seg bedre enn menneskene på filmlerretet blir det nesten litt latterlig. Når skuespillerprestasjonene ikke er allverdens hjelper det ikke at historien er ganske så tynn ellers.

 

..Og hvorfor ser Garona ut som halvt menneske når hun skal være halvt orc, halvt draenei? For meg så hun egentlig ut som ett menneske med kroppsmaling :nei:

Som Warcraft fan må jeg innrømme at jeg ble ganske skuffet etter å ha hørt om filmen i sikkert 10 år. Blizzard er jo kjent for å være veldig pirkete, så ble litt skuffa over at dette var en grei standard etter alle disse år med planlegging og bytting av regissører og "scripts".

 

Njaa hva skal en si.. Likte filmen, men er skuffa over at den ikke satte en ny standard for spill om til film. Skuffa over at en film med så mye potensiale ikke blir bedre enn en ok film.

 

4/6

Endret av SpongeFrog
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Koste meg med filmen selv om den har sine svakheter.

Å få se en film av Warcraft-universet, som er forblir sann til nettopp Warcraft universet er godt nok for meg.

 

Lothar sønn var vel kanskje det verste, da det var helt nytt og likevel fungerte han kun som en grunn til å sette Lothar i fengsel.

 

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Synes ikke filmen levde helt opp, dessverre. Sønnen til Lotha var noe av det mest tragiske. Når orcene kan uttrykke seg bedre enn menneskene på filmlerretet blir det nesten litt latterlig. Når skuespillerprestasjonene ikke er allverdens hjelper det ikke at historien er ganske så tynn ellers.

 

..Og hvorfor ser Garona ut som halvt menneske når hun skal være halvt orc, halvt draenei? For meg så hun egentlig ut som ett menneske med kroppsmaling :nei:

Som Warcraft fan må jeg innrømme at jeg ble ganske skuffet etter å ha hørt om filmen i sikkert 10 år. Blizzard er jo kjent for å være veldig pirkete, så ble litt skuffa over at dette var en grei standard etter alle disse år med planlegging og bytting av regissører og "scripts".

 

Njaa hva skal en si.. Likte filmen, men er skuffa over at den ikke satte en ny standard for spill om til film. Skuffa over at en film med så mye potensiale ikke blir bedre enn en ok film.

 

4/6

Vell, in game ser Garona ut som ett menneske som har grønn hud, mer eller mindre.

Hun er høy som en draenei men har ellers utseende som en orc, bare ikke like bred

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...