Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Det at hver bidige streamer med utringning man kunne parkert Dalaran i har hatt alphatilgang siden starten sier vel egentlig sitt om fokuset til Blizzard. Spiller ingen rolle om testfasen resulterer i positive endringer så lenge den skaper blest om spillet. 

 

Men det får så være.

 

Hadde selv satt pris på om det kom en patch til live nå som gjorde Crystallized Fel bind on account. DKen min fikk akkurat siste upgrade på DPS-ringen på onsdag, med tankringen ferdig for lengst, og legger seg som nummer 3 i rekken av fullførte ringer jeg har. Har én til nær ferdig, tre til ca halveis, og to som er på 735. Merker lufta går ut av meg når jeg da har 680-ring på en character nå, og samtidig har en DPS jeg ikke har spilt særlig på lenge da den har alt oppgradert. Ser ikke helt hvordan spillet hadde blitt ødelagt av noen måneder med funnelig av ring upgrades til nyere characters. 

Lenke til kommentar

Må man ha en beta launcher client ting for å sjekke? Jeg finner ikke ut hvor det står..finner ikke bytte-server-knappen engang.

 

Edit: Ah, det er fordi kontoen min ikke er aktiv. Men du over sa jo at du fikk invite selv etter 3 mnd offline.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Litt rart at de sender ut beta invites til slike som meg som la wow på hylla 3 mnd siden.

Eller kanskje ikke. Fiffig måte å prøve å rekrutere meg tilbake.

Det er nok grunnen, ja.

 

Selv var jeg så heldig å spille i en veldig god guild, så vi fikk alltid beta-kontoer av Blizzard for å teste bosser for dem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg har SERIØST undervudert tank heirloom trinketen, Purified Shard of the Third Moon. Har eksperimentert litt nå med den i mythic dungeons, ved da å få opp resolve, poppe legendary ring og så trinket, og det er syke syke saker. Damage shield på over millionen. 

 

I Iron Docks, etter andre boss, er det en strekke hvor mange løper og dør for å slippe en haug trash. Har der tidligere løpt og drept alt (altså pull alt til boss 3 uten å dø) på DK, men trodde det skulle være rimelig umulig på druid, både fordi det ikke er DK, og fordi jeg der bare har 735-ring og generelt er mindre gearet.

 

Prøvde i sted, og selv om skjoldet ble brukt opp rimelig fort, var det utslagsgivende.

Lenke til kommentar

Herregud, communitiet i dette spillet er så piss dårlig at det er trist. En stakkar ble kastet ut av en 5-man heroic som gikk helt uten problemer bare fordi han plukket opp Croman.... Tar jo ikke noe lenger tid å fullføre selv om man tar med Croman... Og fyren gjorde nest-best DPS i gruppa... Da leavet jeg på stedet og håper de ikke fikk noen ny healer på en god stund...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Herregud, communitiet i dette spillet er så piss dårlig at det er trist. En stakkar ble kastet ut av en 5-man heroic som gikk helt uten problemer bare fordi han plukket opp Croman.... Tar jo ikke noe lenger tid å fullføre selv om man tar med Croman... Og fyren gjorde nest-best DPS i gruppa... Da leavet jeg på stedet og håper de ikke fikk noen ny healer på en god stund...

Sant det, følte alt alt var mye bedre før, generelt alle spill imo, ikke bare wow... vanilla/tbc var en del lettere mtp det å være douchebag, ble fort blacklistet osv, scammere siden man ikke kunne bytte navn eller servere..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Herregud, communitiet i dette spillet er så piss dårlig at det er trist. En stakkar ble kastet ut av en 5-man heroic som gikk helt uten problemer bare fordi han plukket opp Croman.... Tar jo ikke noe lenger tid å fullføre selv om man tar med Croman... Og fyren gjorde nest-best DPS i gruppa... Da leavet jeg på stedet og håper de ikke fikk noen ny healer på en god stund...

 

Bra du stakk. Driver på med mythic dungeons i skrivende stund, som tank. Kom først inn i en Iron Docks som var listet som 715+, som "glemte" å nevne at de boosta en på 670. Sa til dem at jeg ikke har noe imot å hjelpe, men greit om de da sier fra, så lenge de lister en minimum lv. 

 

Har selv hatt grupper hvor jeg som tank har boosta en venn, og da har jeg skrevet det tydelig i beskrivelsen. 

 

Stakk fra den, var inne i en annen 15 sec senere. Kom inn, og da kom bomben om at de skulle ha ML på katten for trinket. Da stakk en rogue som trengte den trinketen, og jeg informerte dem om at det er slikt man skriver i beskrivelsen, ikke kommer med i etterkant. Trengte ingenting fra den bossen, men av prinsipp fikk de bli igjen der alene. Tar ikke akkurat lang tid å finne gruppe som tank. 

 

Så da ble alle gode ting 3. Fin gruppe. 

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jeg liker å sette meg litt inn i ting før det hele starter. Planlegge hvordan jeg skal levle opp, blandt annet. Komme seg bort fra områder med mange folk så fort som mulig.

 

Det var et krav i guilden min om å ha 2 karakterer på maks level med fult blått gear fra dungeons minimum 7 dager etter release. Det klarte jeg fint, selv med en 40-timers arbeidsuke.

 

Ser selvsagt poenget med å ikke ville "spoile" inneholdet, men personlig ser jeg ikke på det som et problem da jeg ikke er interessert i lore. I tillegg synes jeg det er dritkjedelig å levle opp, og vil bare bli ferdig så fort som mulig.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg benytter BETA til å se om jeg denne gangen heller vil spille Alliance istedenfor Horde, og gi litt feedback på hva som faktisk virker og ikke. Lore er det mest spennende for min del, men jeg har nok ikke tenkt til å gjøre så mye at det ikke blir noe nytt å finne når spillet faktisk kommer ut. Men jeg er redd for at allerede en halv dag etter å ha lastet ned 35gb med data, så har jeg begynt å kjede meg i spillet igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Herregud, communitiet i dette spillet er så piss dårlig at det er trist. En stakkar ble kastet ut av en 5-man heroic som gikk helt uten problemer bare fordi han plukket opp Croman.... Tar jo ikke noe lenger tid å fullføre selv om man tar med Croman... Og fyren gjorde nest-best DPS i gruppa... Da leavet jeg på stedet og håper de ikke fikk noen ny healer på en god stund...

Minner om han hunteren så ble kicka i low level dungeon fordi han hadde taunt aktivert på bjørnen sin.

I stedet for å forklare fyren (som garantert var en ny spiller), hvordan og hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...