Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Mythic dungeons dropper gear opp til ilv 725 før upgrades. Tanaan 695, Kazzak world boss 705. BOE på AH er to slots opp i 725. PVP gear 710. Crafted gear (maks 3 pieces) opp til 715 før upgrades. 

Lenke til kommentar

Har fått 7 dagers prøve tid i WoW. Har ikke spilt på veldig lenge. Har bare lyst til å se hvordan det ser ut nå, og hvor mye ting har forandret seg. Problemet er at jeg får ikke logge meg inn. Får alltid en error BLZ51900001. Har googla og alt, finner ikke noe svar. Noen som kanskje hjelpe meg med dette?

Endret av Namseyn
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Er mulig du sitter på et nett som blokkerer battle.net, men ser også at de sliter med mye som ikke kun gjelder deg. 

Ser du  her, skal dette være fikset nå. 

 

Eventuelt fant jeg dette:

 

 

In the meantime, we are seeing that some players can get into the game and play by using the wow.exe / wow-64.exe applications in the World of Warcraft directory instead of using the desktop app and logging in there. However please do remember, this will not work for everyone, and we are continuing to work on these issues.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+89234341

Laget en paladin, og hadde egentlig tenkt å levle den gamlemåten, men gikk til lv 60 før jeg ga opp. Folk oppfører seg ikke i leveling dungeons nå som alle har ørten tusen heirlooms, så det var ikke noe spesielt givende opplevelse. Poppa en lv 100 boost etter det. 

 

Da er jeg på min fjerde tank, mangler bare monk. Liker Avenger's Shield som mechanic, spesielt med daze glyph. Spillbar Captain America. Er bare såvidt oppunder 690 enda, så mangler et trettitalls levels før jeg kan sammenlikne den med de andre tankene jeg har, men har allerede litt ferten av det samme som går for guardian druid og protection warrior; at de er tanks, men ikke gud, som DKen er. 

 

Nå liker ikke jeg raiding, så det er basert på overworld og mythic dungeons, men DK er for god i forhold til andre tank-klasser. Gorefiend's Grasp alene er en idiotisk kraftig skill i mange situasjoner, army of the dead finnes det ikke maken til, anti-magic shield er genial og ikke minst så er det blood DKen min som har AOE DPS rekorden blant alt jeg har av klasser, over både fury warrior og enhancement shaman (dog pga gear difference). Skulle man noensinne kjede seg, er det mer gameplay i dark simulacrum alene enn i mange klasser totalt. I Mythic Auchindoun foregående uke stakk jeg en 1.23 mill chaos bolt opp i bakenden på Teron'gor - skal ha mange festlige Avenger's Shields for å matche "dat feeling".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gorefiend's Grasp blir veldig nerfet i Legion (3 minutt CD, med 2 min med talent).

For å ikke glemme at det er kun Blood som beholder det.

 

Kun Unholy beholder Army of the dead og AMS blir også nerfet. 

 

Med mindre du vil helt unngå alt som har med Legion å gjøre, kan jeg anbefale sin Preach sin gjennomgang av Tanks i Legion for en ukes tid siden:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mye som er ironisk i etterkant ja.

- Følelsen av å se en fyr med sick gear

- Argumenterer for at det flere enn 1% som er i raids, så lanserte de Naxx40.

- Alle classer skal ha en unik tiltenkt rolle i raids. 

- Ny patch hver 3.-8. uke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

 

Med mindre du vil helt unngå alt som har med Legion å gjøre, kan jeg anbefale sin Preach sin gjennomgang av Tanks i Legion for en ukes tid siden:

 

 

Var ikke mye positivt der nei. 

 

Men jeg er ikke overraska. Generelt sett er det lite Blizzard gjør med Wow jeg er enig i, og grunnen til at jeg spiller det er at det er så mye å gjøre utenfor vanlig "progresjon". Jeg trenger spill som fingrene mine kan spille mens jeg f.eks ser på serier, og wow er fullt av slikt.  

 

Når det gjelder tanking, begynte jeg ikke med det før sent i WoD, da jeg hadde nok gear til å kunne ta det etter eget tempo. Etterhvert som jeg lærte logikken bak hoppet jeg inn i mythic dungeons, som jeg liker veldig godt da en kan skalere vanskelighetsgrad selv. På Dk kan jeg droppe healer og kjøre 4x dps om jeg vil det, eventuelt pulle klynger som gir 500k+ aoe dps. Å lese guider for å finne den ene sekvensen av knapper som er tiltenkt løsningen på en raidboss er overhodet ikke min spillestil, ei heller hvor låst du blir tidsmessig av raiding. 

 

Den logikken har også ført til noen problemer med active mitigation. Har fått noen stygge overraskelser av hva spillet mener er fysisk vs magic damage, som skapte noen morsomme situasjoner med warrior. Derfor er jeg ikke spesielt lei meg over at den delen blir dummet ned i legion, da jeg aldri synes det fungerte godt. Det jeg liker best ved tanking hva mitigation angår er positioning, enten det er retningen du peker skjoldet eller om du står i ting. MAO er det action RPG jeg egentlig vil ha, og det er jeg fullstendig klar over. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Sånn sett synd for deg at Wildstar floppet totalt, en av de verste releasene jeg har vært borti, skal riktignok være helt greit nå etter at det ble F2P.

Lenke til kommentar

Denne var litt interessant, Good Ol times. Mye han nevner ikke skal skje, er jo i spillet nå ..  :nei:

 

 

Er da ikke så rart, er ikke samme crew + blizzard lager ikke lenger mmo spill. WoW regnes som Co-RPG. Queue dit og datt, stå å grind solo på Garrison, gjør professions i Garrison (solo) som egentlig ikke gir deg noe spesielt.

 

Questing på de siste expansions har vært straight-forward, akkurat som man spilte single player spill. Det er så åpentbart hvor man skal gå når man quester i dagens wow at ... jeg tror personlig man må være tilbakestående person for å ikke klare å fullføre journey fra 90-100.

 

LFG dungeons ...trenger ikke å si noe her, bare spør deg selv, når var det sist du var på dungeon og faktisk skrev noe på chat, eller evt... så noen skrive noe annet enn "OMG u suck" og så leaver dem...

 

LFR? bosser som ikke slår tilbake og free epics, GG.

 

Alt i alt, det høres kanskje ut at jeg klager? Gjør tydeligvis det men alt jeg sier er pure fact og er det slik folk vil ha det? altså MMO-RPG... WoW er dessverre ikke det lenger. 

 

For første gang så har jeg 0% hype på Legion, de har fucked up wow altfor mye. 

 

Nei, skylder på Garrison jeg, største feilen de gjorde med WoD, drepe det sosiale enda mer.

Hva er neste? kutt ut raids, spill solo og ta med noen npc'er som hjelper deg gjennom dungeon/raids?

 

Men det er fortsatt mye positivt med spillet, håper de innser det snart + at brukere åpner øyene og ikke godtar alt Blizzard feeeder folk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ugh. Hadde glemt hvor mange drittunger som sitter og spiller dette spillet.

 

Holder på med achievementen Stay Awhile and Listen (fullfør 10 dungeon-quests) slik at jeg får level 3 inn blueprint. Har gjort 9 av 10 required quests, og fikk en jeg manglet i dag i Iron Docks. Vi kjørte gjennom instancen, men jeg blir instakicket når jeg sier jeg vil hente quest item.

 

Samtalen foregikk slik:

Layladin-TwistingNether: pala

meg: on my way, just need to get a quest item over here

"You will be removed from this group in 5...4...3...2...1..."

Også var jeg instance-locked, og får ikke fullført questen i dag.

 

H*lvete så forbanna jeg ble.

Lenke til kommentar

Sikker? Det står på wowhead.com at quest itemen bare er der i heroic, men jeg er instance locked. Kan jeg fortsatt gå inn i dungeon via den fysiske portalen?

 

edit: Du hadde rett! Jeg fløy til inngangen, gikk inn, fikk beskjed om at 4/4 bosser var tatt og fikk gå inn. Da jeg kom inn var hele instancen tom for fiender, til og med de vi ikke hadde drept. Så det var bare å ri inn, hente itemen og stikke ut. Funker visstnok å drepe bossen på normal, så da gikk det i orden. :)

 

edit 2: Det funker ikke å queue for Iron Docks normal lenger. Ingen anelse hvorfor. Den dukker ikke opp i listen engang.

Endret av nagilooh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...