Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt igjennom Shadowmoon Valley med tre characters, og har såvidt startet på Gorgrond med to av dem. Jeg rusher ikke i det hele tatt. Mye har vel med at inntrykket mitt av Gorgrond ikke er allverdens. Spesielt ikke mtp. på hvor flott Shadowmoon Valley er.

 

Prøver å gjøre alt jeg kommer av quester uansett, men det kommer ofte an på hvor mye jeg liker/misliker sonen.

Lenke til kommentar

Jeg har spillt Rogue siden Wrath of the Lich King og har ennå tilgode å finne en class hvor levelling experience er like smooth.

 

Casters blir gjerne stående med en mob eller tre på seg og caster samme spell (frostbolt?) til moben dør. Warriors og Paladins moser på og one/two-shotter alt de kommer over og ting blir litt stakkato. Warrior, spesielt i fury stance, har 4-5 procs man må/kan bruke. Det blir for mye facerolling for min smak.

 

Nå skal det sies at jeg har ikke noen av de andre classene på lvl 90, så det er kanskje ikke helt relevant?

 

Noen som har tips til en class jeg kanskje liker?

Lenke til kommentar

Undrer på hvilken klasse jeg skal bruke 90 boosten min på, har lock som main. Vurderer faktisk druid slik at jeg kan prøve både healer, tank og dps :)

Jeg brukte min på Mage, men burde kanskje ha brukt det på druid. Har en lvl 52 druid jeg har lvlet kun i instanser som restoration, og det er en morsom class. :)

Lenke til kommentar

Jeg boostet druid og hoppet rett i feral. Ikke det smarteste jeg har gjort. Men absolutt en artig class når man først lærer seg det.

 

Ble (endelig) 100 på roguen igår. Faller alltid tilbake på rogue uansett hva.

Vil ikke si at rogue har ett kjempearsenal av spells de bruker når man levler. Jeg levlet som assasination så jeg slapp å spamme SnD etter 92 så det var som regel bare CS > Mut > Envenom > Dispatch. Hadde Glyph of Deadly Momentum så recuperate hadde nærmest 100% uptime. Og nå når CP er på roguen og ikke target er det ofte jeg ikke gidder å stealthe i det hele tatt. (Cheap Shot pga level 75 talent.)

 

Ellers tenker jeg at jeg levler opp warlocken min nå og heller bruker litt tid denne gangen på å lese historien osv. Vil helst ha flest mulig 100s før jeg begynner å geare skikkelig opp slik at jeg har litt å velge mellom.

Lenke til kommentar

 

 

Til ilvl 612 plukket jeg kun opp items fra treasures og gjorde første del av legendary questet. Etter det var det heroic farming.

Snakker vi "kister" og lignende i Draenor da?

...og må man gjøre noe før de blir tilgjengelige? Er Nagrand-kistene de som har best loot?

 

HandyNotes med TreasureHunter modulen vil gi deg lokasjonen til alle treasures på kartet. Noe av gearet er bare å plukke opp, andre dropper fra rare mobs. Disse rare mobsa er ikke like rare som før og respawner ganske ofte. Alle treasures er tilgjengelige from the get go.

 

 

Hva skjer om jeg legger in denne etter at jeg har lootet noen skatter og drept noen rares. Vil den vise dem jeg har lootet/drept eller vil den registrere det?

Lenke til kommentar

La det inn på min i går og jeg var allerede level 99 og hadde gjort hele Frostfire Ridge, Gorgrond og Talador og den viste kun de tingene jeg ikke hadde tatt. For utenom en ting nord i Frostfire Ridge som ikke gikk bort etter jeg har plukket den opp så har alt annet jeg har tatt forsvunnet fra kartet.

 

Et annet lite tips jeg har til alle for å få mye bedre og mer stabil ytelse, uten at det spiller inn på grafikken i spille i noen særlig grad er;

 

Shadow Quality: Low

Liquid Details: Fair

Reduce Input Lag: Disabled

 

 

Dette har ene og alene fått meg fra type 45-55 FPS til 95-140. Skyggekvaliteten er temmelig ræv uansett så den savner jeg overhode ikke, men du mister alle vanneffektene og lysrefleksjon i vannet men jeg syntes det er mer enn holdbart uten. Det å gå fra Good til Ultra på liquid details gjorde at jeg dropper 22-26 FPS ene og alene. Og jeg syntes egentlig Fair som er identisk med Good bare uten vanneffekter ser bedre ut da vanneffektene på Good er temmelig dårlig, skal du først ha vanneffekter så må du nesten opp på Ultra men 22-26 FPS drop blir for ekstremt.

 

 

Shadow Quality på Fair til og med Ultra hadde så og si ingen ytelsesforskjell, men det å gå fra Fair til Low gav meg automatisk en økning på ca 20 FPS.

 

 

 

Alle andre innstillinger ser ut til å ha mer eller mindre null innvirkning på ytelsen hos meg, om jeg kjører alt på det laveste eller om jeg kjører alt på Ultra bare med Shadow på Low og Liquid på Fair gir mer eller mindre nøyaktig samme ytelse, men et hav av forskjell på den visuelle kvaliteten.

 

 

Jeg kjører på 2560x1440 @ 144Hz med GTX Titan og i7-3960X og hadde gått temmelig lei såpass beskjeden ytelse i et spill som World of Warcraft... Virker som Shadow og Liquid er døden uansett maskinvare om du ønsker å ha en stabil FPS på over 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...