Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12 timer med HC farming i dag. HC i WoD er deilige og faktisk utfordrerne nå. Føler faktisk jeg har oppnådd noe når en boss/dungeon er clearet. Upper Blackrock Spire var vanskelig, men gud så tilfredsstillende å klare den. Sitter på 626 ilvl atm, så har snart rundet raid merket.

 

For å komme dit har du mer eller mindre bare gjort dungeons?

Lenke til kommentar

 

12 timer med HC farming i dag. HC i WoD er deilige og faktisk utfordrerne nå. Føler faktisk jeg har oppnådd noe når en boss/dungeon er clearet. Upper Blackrock Spire var vanskelig, men gud så tilfredsstillende å klare den. Sitter på 626 ilvl atm, så har snart rundet raid merket.

For å komme dit har du mer eller mindre bare gjort dungeons?

 

Til ilvl 612 plukket jeg kun opp items fra treasures og gjorde første del av legendary questet. Etter det var det heroic farming.

Lenke til kommentar

Til ilvl 612 plukket jeg kun opp items fra treasures og gjorde første del av legendary questet. Etter det var det heroic farming.

Snakker vi "kister" og lignende i Draenor da?

...og må man gjøre noe før de blir tilgjengelige? Er Nagrand-kistene de som har best loot?

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Dette er førstegang jeg faktisk gjør solo innhold (questing og levelling) som en healer, og må si at det har vært en temmelig begredelig opplevelse. Jeg elsker innholdet i Warlords of Draenor og det veier jo opp for mye, men fy fader så tregt og lite givende det er å spille igjennom dette som en Discipline Priest...

 

Jeg trodde Blizzard for en tid tilbake gjorde sånn at tank og healer skulle ha veldig god DPS for å gjøre det mer attraktivt for spillere å være tank og healer ettersom spillet har et stort balanse problem iforhold til hvor mange som velger å spille DPS kontra tank og healer. Men det er mulig dette først og fremst galt tanks?

 

Antallet relevante angrep jeg har som Discipline Priest er jo temmelig ræva, og for utenom Penance med sin 9 sekunder cooldown så har jeg ingenting som gjør noen god mengde med damage i det hele og store. Er riktignok mer eller mindre udødelige på grunn av Power World: Shield + heals men fy fader så tregt det er å drepe selv med relativt bra gear og heirloom våpen fra Siege of Orgrimmar Heroic.

 

 

Måten kompisen min som Protection Warrior kan tygge igjennom ting på 5 sekunder, kontra jeg som må bruke 10-20 sekunder er jo mildt sagt latterlig. Og han startet med vesentlig dårligere, og attpåtil PvP utstyr. Over hele ferden fra 90 til 100 så utgjør dette endel timer etterhvert, timer så egentlig går til absolutt ingenting annet enn kjedelig døying når man skal drepe mobs.

 

 

Man har naturligvis mulighet for secondary spec, men her har jeg Holy som utrolig nok er enda verre.. Syntes uansett det er en dårlig og svært lite inspirerende praksis å måtte tvinge folk til å ha DPS som secondary spec om de ønsker å kunne tygge igjennom innhold som dette på en effektiv måte. Kan jo naturligvis argumentere med at DPS skal og må ha høyest damage og derfor bli mest effektive, for det er jo tross alt det DPS-klasser handler om. Men hvem tar egentlig skade av om en healer klarer 95% DPS av en DPS-klasse? En healer vil jo fremdeles heale i dungeons og RAIDs og da er det vel det samme?

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

 

Til ilvl 612 plukket jeg kun opp items fra treasures og gjorde første del av legendary questet. Etter det var det heroic farming.

Snakker vi "kister" og lignende i Draenor da?

...og må man gjøre noe før de blir tilgjengelige? Er Nagrand-kistene de som har best loot?

 

HandyNotes med TreasureHunter modulen vil gi deg lokasjonen til alle treasures på kartet. Noe av gearet er bare å plukke opp, andre dropper fra rare mobs. Disse rare mobsa er ikke like rare som før og respawner ganske ofte. Alle treasures er tilgjengelige from the get go.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...