Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Står ingen ting noe steder at du er garantert 100% oppetid heller.

 

Nei det gjør ikke det, men det er jo en viss forskjell på det vi har sett de siste par dagene og 100% oppetid da. Det er faktisk stor sjanse for at de som ikke har 10 timer å bruke på WoW hver dag ikke har fått spille ett eneste minutt, men brukt den timen eller de to timene de har på å sitte i kø. Og da er det vel ikke urimelig å si at lanseringen har vært ganske så mislykket, uansett hva årsaken er.

 

Synes likevel ikke det er grunn til å ta av slik mange har gjort, da det er strengt talt ikke verdens undergang om dette fikses i løpet av natta. Men folk har rett til å være kritiske også. Jeg synes det er rett og rimelig at kundene spør hva de betaler for når de nå må sitte i kø i timesvis. Noe annet ville vært merkeilg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Står ingen ting noe steder at du er garantert 100% oppetid heller.

 

Nei det gjør ikke det, men det er jo en viss forskjell på det vi har sett de siste par dagene og 100% oppetid da. Det er faktisk stor sjanse for at de som ikke har 10 timer å bruke på WoW hver dag ikke har fått spille ett eneste minutt, men brukt den timen eller de to timene de har på å sitte i kø. Og da er det vel ikke urimelig å si at lanseringen har vært ganske så mislykket, uansett hva årsaken er.

 

Synes likevel ikke det er grunn til å ta av slik mange har gjort, da det er strengt talt ikke verdens undergang om dette fikses i løpet av natta. Men folk har rett til å være kritiske også. Jeg synes det er rett og rimelig at kundene spør hva de betaler for når de nå må sitte i kø i timesvis. Noe annet ville vært merkeilg.

 

Oppetid på en server regnes ut over ett år av ikke-planlagt nedetid.

Hvor mange % tror du dette gir utslag på total % sett over ett år?

Ikke spesielt mye.

 

Ja det er kjipt at slikt skjer, men i den store sammenhengen er det ikke noe spesielt stress i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Lurer på å lage meg en ny karakter på f.eks. Mazrigos allianse for så å booste denne, er ikke så mange på servern, og mindre allianse enn horde, da blir det vell mindre folk igjen i allianse quest sonene.

Leste at jeg kunne cross realme fra PvE server med folk fra PvP server, satser på det går ann, så kan jeg i tilfelle transfere senere.

 

Har mage på Sylvanas, og druid på The Maelstrom og det er uspillelig.

 

 

 

Har hatt fine timer på Mazrigos uten lagg, og med en kø som er mye mindre enn de andre serverne fått meg guild levlet endel og fått meg en ny warrior! =) Fornøyd med valget!

Til og med garrison greiene funket hest! =)

 

Hvorden tror dere det er lurt å bygge opp garnisonen?

Kjøpte meg en lumber mill, og blacksmithing, engineering.

Tenkte jeg kanskje kan lage noe brukbart til Warriorn etterhvert, har ikke lvla blacksmithing men det går vell ann for meg å få meg bra gear derfra ved å ha blacksmithing!

 

Kunne til og mine i gruva mi, selv om jeg ikke har mining!

 

Lenke til kommentar

Jeg og de jeg spiller med begynner vel med heroic farming senere i dag når serverne kommer opp. Har farmet en god del normals for gear til en av DPS'ene, men lav drop rate gjør at ting går sakte. Regner ikke med at ting blir bedre i Heroics. Veldig fornøyd med hvordan dungeons har fungert hittil og tror heroics kommer til å bli mye moro. Mer fokus på at alle må gjøre en god jobb. Spørs hvordan det holder seg når folk får bedre gear.

 

@OddZen: I garrison har du tilgang på Mining og Herbing uten at du krever skill. Det er limited nodes per dag, så det blir ikke noe effektiv farming. Du kan også opprette bygninger som lar deg bruke professions uten skill. Enchanting er anbefalt da du kan enchante rings uten skill.

Lenke til kommentar

I går kveld/natt fungerte phasingen inn og ut fra garrison utmerket for min del.

 

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å levle så fort. Jeg føler jeg løper fra questions til quest, men jeg er ikke engang level 93 etter anslagsvis åtte timer spilletid. Ikke det at jeg stresser, men jeg forstår det bare ikke.

 

Shadowmoon Valley er jo rett og slett vakkert, og musikken der er bare... wow!

 

Ser veldig frem til å oppleve Nagrand igjen.

Lenke til kommentar

Ugh. Nå har jeg gjort noe jeg kommer til å angre på.

 

Det er vesentlig mindre kø på ettermiddag/kveld på Darkmoon Faire, men til vanlig er det en ganske død RP PvE-realm. Siden alle kjentfolk har kommet tilbake til WoW har vi startet på Grim Batol (PvP - som jeg HATER), og jeg har levlet opp en gnome death knight der.

 

Death knight er ikke spesielt morsomt synes jeg, og kombinert med laaaaaange køer på Grim Batol har jeg ikke giddet å spilt der etter WoD kom ut. Nå har jeg gått til det steget å kjøpe et paid character transfer for min 92 (snart 93) pandaren mage som jeg egentlig bare har spilt på fordi jeg ikke har giddet å stå i kø på andre realms... Og nå må jeg stå i kø fra og med i kveld likevel.

 

Eneste fordeler er at jeg har fått dratt med meg en haug med gull, og at jeg får skiftet det ekstremt stygge navnet på henne...

 

Wellwell... det var alt =)

Lenke til kommentar

Bare ca 35 i kø når jeg logget på nå på Frostwhisper. Og ikke noe lag foreløpig, så da får jeg endelig spilt litt. Håper det varer.

 

Forresten. Er de garrison bygningene som er rettet mot professions også ekstra nyttig for de som allerede har det yrket? Feks enchanter's study for enchantere, eller bør man gå for bygninger for yrker man ikke kan fra før?

Endret av UghUgh
Lenke til kommentar

Bare ca 35 i kø når jeg logget på nå på Frostwhisper. Og ikke noe lag foreløpig, så da får jeg endelig spilt litt. Håper det varer.

 

Forresten. Er de garrison bygningene som er rettet mot professions også ekstra nyttig for de som allerede har det yrket? Feks enchanter's study for enchantere, eller bør man gå for bygninger for yrker man ikke kan fra før?

 

 

Garrison er utrolig forvirrende spør du meg, fryktelig lite som egentlig setter deg inn i tingene i spillet. Etter det jeg forstår så vil du aldri klare å få noe ut av profession bygninger om du ikke har den aktuelle profession om du er ute etter det beste. Om du velger Enchanting bygning når du ikke har enchanting så vil du kunne få enchants osv, noe som er kjekt men du vil aldri få tilgang på de beste så da ender jeg jo opp med å bare kjøpe de likevel.. Velger du det samme som du har så vil du jo få gratis maths osv som kan være veldig greit.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...