Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det er greit så lenge man lvler. Nytt innhold synes jeg er helt ok å oppleve fra en groundmount, men hva når du skal reise den samme ruten for 50. gang? Eller for 150. gang? Hvorfor skal vi nå plutselig tvinges til å bruke mer tid på å dra fra a til b? Skjønner ikke poenget.

 

Da må de i så fall øke farten på groundmount og gjøre de rutene fra flight master mer direkte. Nå skal de jo innom halve verdenen før du kommer til du ønsker å dra.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha pengene mine tilbake! Har aldri vært borti en værre launch! Jeg er i Shadowmoon, og skal egentlig gjøre en quest hvor jeg skal drepe x antall mobs av et slag. Men jeg kommer aldri så langt, fordi det er så lag at sonen bruker 30 mins på å loade bakken.. trær osv. ser jeg sikkert ikke før til neste uke. Dette er sjukt.. folk svever i løse luften. Skulle ta en FP, og endte opp stuck midt på himmelen for 20 mins. Har brukt 6 timer på noen få bars.. og det bare fordi det er så mye lag at serveren står på stedet hvil. Blizzard hadde full oversikt over hvor mange som hadde forhåndskjøpt WoD, og hadde alle muligheter i verden til å forberede seg på et 100% nøyaktig antall spillere, og dermed sørge for at det var nok servere og "hestekrefter" til å kjøre spillet under launch. Men det ser ut som om de bare har sittet og klødd seg i ræva fra de lanserte 6.x.x, og fram til nå. Jeg betaler 100 kroner i mnd for dette, og jeg får ikke valuta for pengene mine med dette produktet iallfall. Jeg har vært med på alle launches, bortsett fra Cata, fordi det var en dritt exp. Og aldri har jeg vært borti noe som dette.. det var mer folk ved Wotlk, men det tok ikke 30 min å laste ned grafikken til et fjell!

Lenke til kommentar

 

wtf.. Leverte questet i orgrimmar. Hvor skal jeg nå da!? Fikk ingen videre quest og der skjer ikke noe som helst ved the dark portal..

Du har ikke noe i Orgimmar å gjøre. Questet skal komme opp på høyresiden automatisk og det tar deg til Blasted Lands. Snakk med Archmage Khadgar utenfor portalen så blir du sendt automatisk til Draenor.

 

Joda, det er jo noen startquest i blastedlands som du til slutt skal levere i orgrimmar til han nye "sjefen". Etter det skjer det ikke en dritt. Ingen quest eller hint hva man skal gjøre. Han dudn ved porten sier at vi skal "vente på en opning"

Lenke til kommentar

Prøver å levere inn Establish Your Garrison...tror ikke Baros er der engang....

 

 

http://i304.photobucket.com/albums/nn183/Galaxy-79/Baros.jpg

 

Det du ser er plethoraet av spillere som prøver å komme inn i sin garrison. Både dem som prøver å opprette en, og dem som allerede har. Den er nemlig på samme sted.

 

I tillegg så er det lagt opp sånn at for å kunne komme seg videre i questinga så MÅ du innom Garrison'en og gjøre noen quest. Par dette med at det er første dag, og hele verden skal på nøyaktig samme sted for å bygge basen sin. Da går det i driten... :p

 

Jeg har ikke kunnet spille på min karakter siden klokka 17-18 i dag i det hele tatt. Jeg er i Garrisonen (sammen med resten av serveren min tilsynelatende), og kan hverken bruke HS, Character Stuck eller flytte meg ut av basen min en gang. Før det klokkeslettet gikk det faktisk relativt smertefritt.'

 

En i guildchat linka den her... Tydeligvis noen som tar problemene tyngre enn andre:

 

https://www.youtube.com/watch?v=sJ4cDFOflwo

Endret av Gurglemuffin
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Joda, det er jo noen startquest i blastedlands som du til slutt skal levere i orgrimmar til han nye "sjefen". Etter det skjer det ikke en dritt. Ingen quest eller hint hva man skal gjøre. Han dudn ved porten sier at vi skal "vente på en opning"

Det er Iron Horde questene som kom med 6.0.

 

Startquestet til Draenor skal komme opp automatisk ved første innlogging. Om ikke kan du sjekke "Warchief Command Board" i Orgrimmar, tror man kan plukke det opp der også.

Endret av Dysfunctional
Lenke til kommentar

Fra forumet:

 

"In attempts to pinpoint latency related issues we’ve temporarily lowered the maximum number of people allowed in each realm. This will result in higher queue times as realms who have populations above the cap will not allow any new players in until it decreases back down below the new player cap. We’re continuing work on this and other issues impacting game latency."

 

 

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618074553#new-post

Lenke til kommentar

Fra forumet:

 

"In attempts to pinpoint latency related issues we’ve temporarily lowered the maximum number of people allowed in each realm. This will result in higher queue times as realms who have populations above the cap will not allow any new players in until it decreases back down below the new player cap. We’re continuing work on this and other issues impacting game latency."

 

 

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/12618074553#new-post

 

HAHA!! Herlig!

Folk forsvant fordi de syntes Pandaria var kjedelig, nå forsvinner folk fordi WOD er for populær.

 

Tror jeg venter noen dager til jeg, er ikke avhengig av å spille med en gang uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...