Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

 

Får være nok for en kveld. 2/3 gjennom SMV, halvveis til 93, og tier 2 garrison med bank, barn og mine (i tillegg til barracks og tannery). 5 followers på mission, og 3 andre som chiller, og jeg begynner å bli ganske trett etter å ha erta guildet mitt med at de er noen trege jævler som henger voldsomt etter.

 

 

hvor mange timer tror dere det vil ta fra 90-100?

Ikke særlig mange. 8 - 10 timer med casual spilling vil jeg anta. Regner med å se de en del lvl 100 når jeg våkner om noen (4) timer.

 

Så vidt jeg husker fra siste beta wipe, gikk det ganske kjapt å levle da, og nå går det enda kjappere.

Hva for en server spiller du på? Outland hadde jo dc's i flere timer fra åpning til godt uti tanaan intro. Shadowmoon Valley var jo lagfest fra helvete. Brukte sikkert en time på trees/ravens grupper...

 

Frostwhisper. Medium pop, relativt få allies ift. horde, og jeg spiller ally. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midnatt var vel strengt talt ikke 2 timer siden.

Sylvanas er ikkje akuratt med pop heller. Men selfølgelig er det forskjell, viss du tilfeldigvis har 50++ andre i området kan du ikkje forvente heilt smooth.

 

Spilte på Auchoindoun kl 4-7 og opplevde aldri lagg, dc eller noe sånt. Var bittelit tregt rett utanfor garrison men bare såvidt sån at eg merket det.

 

Edit: Noen andre på Auchindoun?

Endret av Alf Johan Grindheim
Lenke til kommentar

Klart litt å forvente når det er x-antall folk der. Men når du står så godt som alene og har 10-30sek delay på alt du gjør, blir litt kjedelig i lengden.

 

Grunnen til at jeg sporte er at jeg vurderte i går å bytte til en medium pop server. Men det er jo ingen vits hvis dette er et spredt problem.

Lenke til kommentar

Det var generelt langt mindre utfordringer med Mists of Pandaria enn det vi har sett til nå med Warlords of Draenor for å være helt ærlig. Jeg spilte på Kazzak som vel er topp 3 servere hva gjelder populasjon og etter ca 1-2 timer så var ting mer eller mindre stabilt ved MoP lansering, mens ting fremdeles er temmelig kaotisk med Warlords og nå spiller jeg på en hakket mindre popualted server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...